Selamlar dostlar. Bildiğiniz üzere bizim erkeklerin canı çıkıyor. Bir kız sıkıldım yazsa 20 tane yorum alıyor ancak erkeklerde durum öyle değil. O halde sorumuz şu, erkek olsaydınız siz kendi cinsinizi tavlayabilir miydiniz? Ne kadar zamanınızı alırdı?
Eğer erkek olsaydınız, internetten kız tavlayabilir miydiniz?
Bazı yerlerde sadece erkek olduğunu anladığı zaman bile bir sürü kız yazıyor -bu yerlere YouTube'da dahil- Yani nasıl bazı erkekler için "nefes alsın yeter"se bazı kızlarda da aynı durum var. Adını, yaşını ve en önemlisi de karakterini bilmeden erkek olmasına dayanıp atlıyor. Açıkçası ne erkek olsaydım ne de bu halimde kimseyi tavlamaya yeltenmezdim. Çünkü kaç kişi ağına düşerse o kadar karaktersizdir -bana göre- Tek bir kişiyi beklemek, onu sevmek varken herkesten bak toplayıp hepsinin canını yaşmaktan başka birşey olmaz çünkü 🌸
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
istediğim kızla konuşurdum. erkeklerin çoğu acelecilikten ve kızın fikri olmadan herşeyi kabul edeceklerini sanıyorlar, birde cinsellik ile yavsama yapıyorlar. buraya göre konuşuyorum. bir kıza merhaba demiş kızda razıymış olmuş ama bu her kişiyle olmaz. merhaba nasılsın yazıyor tesekkür ediyorusun instanı ver whattsab ver evlimisin sevgilin var mı bir araştır ilk önce değilmi
Tavlamıştım ki kız benim kız olduğumu bilmiyordu sesimide duymamıştı. Ama kıza ne şiirler sözler yazdım 😂😂bana sen ne tatlı birisin beni etkiliyosun diyodu ama ben dayanamadım 4 ayin sonunda kız olduğumu dedim. Kız çok üzülmüştü napim cinsiyet mı değiştirmm😂😂başka sosyal medyada tabi
Tavlayıcağımı düşünüyorum. Mesela bana nasıl davranılmasını istiyorsam bir kız olarak, erkek olsam yazdığım partnerime öyle davranırım. Hızlı olmadan sıkmadan yavaş yavaş bağlarım kendime. Diye düşünüyorum.
erkek olsan erkek tavlamak için mi uğraşacaksın xd diyeceksin ki hiç uğraşmazdım böyle bir şeyle falan ama senaryoumuz bu yani gerçekten yapacaksın demıyorum bxd
Erkek olsam niye erkek tavlayım. xd Mide bulandırıcı bir düşünce. Erkek olsaydım tabikide tavlamak istersem karşı cinsi, yani bir kızı tavlardım. :D Birini tavlamamda çok vaktimi almazdı. Cevabımı en iyisi şöyle söyleyim o halde. Erkek olsaydım şöyle olurdu. Bir kızı tavlamama gerek kalmadan zaten o benim olurdu. Demek istediğim bu yönde. Mutlaka dikkat çekerdim. Ve uğraşmama gerek kalmazdı. Yani onca kelimeler ve uğraşlar olmadan istediğim insan yanımda olurdu. Bu yüzden uğraşmazdım diyorum. :D Bende gerçekten yapacam demiyorum ya. xd O halde sana bir soru :D ya sen kız olsaydın ne yapardın? nasıl davranırdın? senin sorunun kız olsaydınız versiyonunu sana soruyorum.
ben kız olsam zaten saniyesi ile bin erkek yazacağı için hiç böyle bir gündem olmazdı hayatımda :D türkiyede durum böyle çünkü :) ama hiç uğraşmadan birileri geliyor ise iyiymş o da baya iddialı oldu sanki :D
Bak bu konuda haklısın valla. Türkiyedeki erkekler bir değişik ve aç. Genelleme yapmak istemem ama yüzde 95 böyle. En çirkin kıza bile binlerce kişi yazabiliyor. İnsanları çirkin diye aşağılamak anlamında demiyorum. elbette her insan güzeldir. Ama bazı insanlar var ki önüne gelene yazıyor. Bu gerçekten komik ve acınası :D
Evet bu konuda iddialıyım. Genler saolsun :D Bir erkek için kız tavlamak zor değildir aslında. En çirkin erkek bile en güzel kızı tavlayabilir. Çünkü erkekler görselliğe , kızlar ise sözlere kanar. Ama her erkek , her kız aynı değildir tabi. mesela bunlara tav olmayan insanlar vardır. duygusal olmayan ve görselliğe önem vermeyen insanlar. onları tavlamak biraz zaman alabilir. Çünkü onu tanıman ve zayıf noktasını bilmen gerekir. Gerisi kolaydır. Kimse zor değildir yani. Sadece fazla yapışmamak , balıklama atlamamak gerekir. mesafeli ve yerinde nasıl hareket edeceğini bilmek gerekir. bu iki cinsinde davranması gerekendir. fazla ilgi bıktırır veya ilgisizlik uzaklaştırır. herşey kararında olmalıdır. mesela sana 1 adım yaklaşana 10 adım yaklaşılmaz. 1 adıma 1 adım yaklaşılır her konuda.
Ben her zaman karşılık alırım. Ama dürüst olmak gerekirse ben hiçbir erkeği tavlamadım veya peşinden koşmadım. Çok erkek hayatıma sokmadım. Bu konuda çok seçici davrandım. Örneğin birini huy olarak sevdiysem , beğendiysem o zaten benim yanımda oldu. Benim için çabalayan insanlar oldu. İlişki konusunda insanlara tavsiyelerim oldu evet. Birçok arkadaşım bana danışır. Erkek, kız kankalarımın bir çoğu. Dediklerim her zaman işe yarar. boş sözler değildir yani. Soruna cevaba gelince bütün ilişkilerimde terkeden ben oldum :D Madem sordun anlatayım.
İlk sevgilim lise 1'de oldu. Beni gerçekten seviyordu. Çekingen biriydi , bense eğlence kafasında , deli dolu bir insandım. ve ayrıca farklı liselerdeydik. Babam onun ders öğretmeniydi. Ben o zamanlar başka birinden hoşlanıyordum. ve o hoşlandığım kişiyi reddettim. çünkü yaşımız küçüktü ve kimseyle sevgili olmak istemiyordum. sonra o da benim en yakın arkadaşıma teklif etti. sevgili oldular. Bende bunu duyunca sevgilimin çıkma teklifini kabul ettim. O yakışıklı ve karakterli biriydi çünkü :D ve sevgilimle hoşlandığım kişi aynı lisedeydi. sınıfları karşılıklıydı. bazen onların okula geliyordum. sabah beni sevgilimle görüp sinir oluyordu. :D sonra o kızla sevgili olması 3 gün falan sürdü herhalde. dayanamadı ayrıldı. bizim ilişkimizde 1 ay sürdü. Ama o bir ay içinde sevgilime hiç yüz vermedim. sadece hoşlandığım kişiyi gördüğümde sevgilime iyi sözler falan söylüyordum. Elini tutmadım, öpmedim , öptürmedim ve onunla hiç sinemaya, buluşmaya gibi yerlere gitmedim. hep bahaneler uydurdum. 1 ay sonra babam bizi öğrendi. Aptal sevgilim dersteyken arkadaşına beni sevdiğini söylemiş. babamda ismimi duyunca sinirlenmiş ve ona bir tokat atmış. ama o buna rağmen benden ayrılmadı. babam bana sorduğunda onun sevgilim olmadığını söyledim. :D Ve ona "senden ayrılmak istiyorum "diye bir mesaj attım. artık oyundan sıkılmıştım. Üzüldü. ve bana şu sözü dedi hiç unutmuyorum : " bir gün birini çok seveceksin ve kalbin kırılacak " dedi. sonra istediğim şey oldu. hoşlandığım kişi bunu öğrendi. ve beni hemen face'den ekledi. isteğini kabul ettim. bana mesaj attı. cevap verdim. ve bana duygularını ifade etti. ama o ona cevabım " hayır "oldu. çünkü o benim en yakın arkadaşım dediğimiz kızla çıktı. o kızıda , onu da afettmedim.:D onu sildim. ve son cevabım güzel oldu.
İkinci sevgilim üniversitede oldu. 2 yıl sevgili olduk. 2 yılımız hep yan yana geçti. saatlerce neredeyse birbirimizi görürdük. Çok zıt karakterlerdik. ama ortak bir yönümüz vardı eğlenceyi seviyordu. ve çekingen biri değildi. çok gözü dışarda biriydi ve verdiği sözü asla tutmazdı. sözlerinin yüzde 90 ' ı falan yalandı. ama ben ona sadece gülüyordum. ve zaman geçirmeyi seviyordum sanırım. bazen çok çok içiyor ve beni arıyıp ağlıyordu. benden birşey saklıyordu. bunu içten içe merak ediyordum. bu yüzden uzun sürdü ilişkimiz. bazen gülüyor, bazende haline acıyordum. Çok aşırı kıskançtı. benden insta şifremi istemişti verdim. o da bana kendi insta şifresini verdi. bir gün o uyurken insatasına bakmak istedim. ve resmi olmayan erkek hesap sürekli canım , tatlım gibi şeyler yazıyordu. merak ettim. ve sanki oymuş gibi konuştum onun hesabından. sonra bana ayıp ayıp şeyler söyledi. Allah onu kahretsin :D sen kimsin seni hatırlayamadım falan yazdım. bana bir video gönderdi. videodaki sevgilimdi. yüzü e herşey ortadaydı. o videoyu gördüğümde 3 gün yemek bile yemek yemedim. gördüğüm herşeyden midem bulandı. ve en acısıda bunu yazan erkek olması. yani demem o ki o bir gay'mış. onun gay olduğunu öğrendikten sonra onu sessizce terk ettim. şifrelerimi değiştirdim. ve onu heryerden engelledim. ama o yine beni buldu barışmak istedi. onunla asla konuşmadım. ve yine engelledim. bunu da böylelikle terk ettim.
3. sevgilim o olaydan 3 ay sonra oldu. komik biriydi. ve beni her zaman güldürüyordu. kürttü ve konuşması bazen komikti. onunla sevgili olmak istemedim aslında bir anda girdi hayatıma. ve şans vermek istedim. ve onunla 45 gün kadar sevgili olduk. onunla hiç buluşmak istemedim nedense. onada hep bahaneler buldum. onunda benden sakladığı birşey vardı ve hissettim. söylemesini bekledim ama söylemedi. sonra öğrendim. ve hislerimde yanılmamışım. geçmişte bir nane yemiş. Yengesiyle yatmış. ama bu biz sevgili olmadan önceki bir zaman. yinede bunu öğrendiğimde onu terk ettim. sonuçta bu abisine bir ihanet ve karaktersizlik.
Ve sonra sevgili falan istemedim. :D Bunlar boş ve sıkıcı şeyler. ve anladım ki ben kimseyi sevmemişim. herşey boşmuş. bu yüzden bir karar aldım bir gün birine aşık olursam sevgili olacağım. ve o kişi benim için özel olucak. Umarım aşık olmam kimseye. Hikayem bu bro. kaç sezonluk brezilya , meksika dizisi çıkar burdan :D
çok doğru insanları aldığını söylemek zor hayatına o halde özellikle üniversite sonrasına baktığımızda :D yani dediklerine göre biri zaten sıkıntılı birisi de zaten başka türlü sıkıntılı...
Evet doğru insanları hayatıma almadım üni sonrası. Ama bu hep eğlence , gülme kafasında olduğum içindi. Ve anladım ki bu bile bir zaman kaybı. En başta yaptığım tek hata onları eğlence, gülme oluyor olarak görüp sevgili olmam. şunu anladım bu olaylardan sonra , hayatına giren insan gerçekten özel olmalı. ve sahte şeylerden sıkıldım. biri beni güldürüyor ya da eğlendiriyor diye değilde gerçekten aşık olduğum zaman sevgili edinmeliydim. Evet farklı türlü sıkıntılardı :D Madem anlattırdın sende anlat bakalım tabi anlatmak istiyorsan. Bende dinlemeyi severim. :D maksat hikaye dinlemek ve can sıkıntısı sanırım.
Ben de böyle bir şey yok ama. Bir sevgilim oldu kendisi ile yollarımızı ayırdık, önümüzdeki maçlara bakacağız bu kadar benim söyleyeceklerim :)) Ama böyle yengeci falan adamlar gelmez bize sfsdf
Olmaması daha iyidir. Hakkında hayırlısı neyse o olsun o halde. dilediğin gibi olsun hayatın :)) yengeci adamlar :D öyle adamlar var hayatta maalesef. önemli olan öyle insanlar arasında karakterli kalmak. aferin sana xd