Bildiğiniz üzere bizim erkeklerin canı çıkıyor. Bir kız sıkıldım yazsa 20 tane yorum alıyor ancak erkeklerde durum öyle değil. O halde sorumuz şu, erkek olsaydınız siz kendi cinsinizi internetten tavlayabilir miydiniz? Ne kadar zamanınızı alırdı? Var mı o yetenek sizde xd

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
İstesem erkek bile tavlarım lakin hiç uğraşamam😂yani çok basit
Erkek tavlamak zaten basit, mesele kız :D
Banane onlardan
Niyee
Ilgi alanim dışında kızlar
Ne gelirse başa hemcinsin yüzünden gelir
Tamam erkek tavla o zaman xd
Tavlamicam
Ne yapıyorsan yap tamam
Güle güle tripci
Trip değil sen öyle yapiyonn
Yapmayacağımı söylediğim için tripci ben mi oluyorum tamam neyse iyi geceler size
E emoji falan fa atmiyonn
Ciddi olurken emoji atamıyorum kusura bakmayın efendim
O halde güler yüz gösterin bir şey olmaz xd
Senin yaptığın o xd bana pek masum gelmiyor siz de onun yerine emoji kullanın o kadar mantikciysaniz
Masum gelmemek nedir dost o gülücük işte xd
Emoji bilirim sizin gibi klavye bilmem
Bi çok erkek yorumda onu yazıyor kız da dahil ve bence çocukça
Üstelik bir anlamı da yok
Ama bence var bu güzel geliyor bana :) çocukça ddgil bence
Evet herneyse iyi geceler
Sanada xd
Ben kız halimle bile tavlayamıyorum düşün yani😃 kaldı ki erkek
senin ayarlar bozuk :D
Ahaha söylemene gerek yok biliyorum
Kalbim kırildi çaktırmıyorum hiç 😑
:( var biraz tersoluk ama kabul et. s
Tersliği ben de arama neyse susayım 🙄
genel yapın genel :(
Ne yapayım Aa ben de:( beğenen beğenir beğenmeyenin canı.. gitsin çikolata çeksin🙂
Çeker :)
Çeksin çeksin ülker çikolata çeksin merak etmesin bir daha aramaz
Aramıyo ki aten xd
Sus vicdansız😃
gizliye geçmiş sdfdsgfdgh
Dengesiz çok şimdi laf çıkar🤪
ne lafı çıkaacak :D
Ayol buradaki ablaları bilmiyormuş gibi konuşma😄
Hiç başaramazdım. Yalnız kalırdım muhtemelen
Erkek olsam o işlerle uğraşmazdim yine de
Hayır. 😅
aaaa benden ders alman lazımxd
Ders almam için erkek olmam gerek zira soru bu yöndeydi. :)
Erkek tavlamayı öğretiyim :)
Konuştuğum erkekler genelde arkadaş kardeş gözüyle baktığım insanlar.
Pekala o azman öğretmem
Biraz kaba oldu sanırım özür dilerim.
Sorun değil sen nasıl mutluysann
Anlayışınız için yeşekkür ederim. Ama hala için rahat değil cidden kırdığını için özür dilerim 🌼🌼.
Almalısın gönlümü o zaman kırık bırakmazsin
Nasıl bir özür dilemem gerek bilemiyorum. Biraz daha açık yazabilir misiniz?
Bu sana bağlı ama.. içinden nasıl geliyorsa onu yapmalisinn
Bu devirde içimden nasıl geliyorsa yaşamaya korkuyorum sanırım. Üzgünüm biraz karamsar bir yapım var ve bu konuştuğum kişilere de yansıyor. Bence konuyu kapatalım.🌼
Gönlümü böyle almış mı oldun cd
Ben onu unutarak yazdım desem bu geçerli bir mazeret olur mu? 😢😢
Hadi senin için olsun xd
Teşekkür ederim 🌼 :D
evet. bu konuda kendime güveniyorum
Başarılar xd
kadın olamama rağmen bi çok kadını etkileye biliyorum bence erkek olsamda fark etmezdi
uğraşırdım ama başarırdım
Kızlarla niye uğraşim
Tavlardım ben kolay
İnternet aşkları sahte