Kendim için sanmıyorum ama belki de görünüş olarak erkeğe daha yakın kızlar olabilirdi. Ben vücudun o iriligini seviyorum o göğüs kası, kol kası vs. Ben ince yapılı, narin biri olduğumdan olacak; erkeğin gücünü, kaba görüntüsünü, koruyucu yanını seviyorum.
Böyle olduğunu biliyorum ancak çoğu kızın tamamiyle heteroseksüel olmadığını da biliyorum. O yüzden sordum. Çoğalma nasıl olur ki cinsel birleşmeyle mi
Yok rüzgarla olacak! Tabii ki, cinsel birleşmeyle oluyor. Bir kadın başka bir kadın birbiriyle çoğalabilir ancak erkekler doğurgan olmadığı için bunu yapamaz.
Evet biliyorum. Dedim ya bana ters bu tür şeyler, görmek de hoşuma gitmiyor zaten yani benim düşüncem bu. Başkasının fikri saygı duyarım ama kabullenmem kendimce o ayrı.
Hmm ama bence her kızda az da olsa vardır yani kadınlar birbirlerine karşı daha ilgilidirler. Hmm peki ünlü vs olarak çok beğendiğiniz kadınlar oluyor mu
eskiden de bu böyleydi ama eşcinselliğin cezası olduğu ve ağır cezalar olduğu için saklı şekilde oluyordu tabi şu an ilgi çekmek için söyleyenlerde var ama çoğunluk bu şekilde
Kızların az da olsa birbirlerine karşı yönelimi vardır bilimsel olarak. Birde hormonal olarak ihtiyaç duyarsınız illaki. Siz birlikte olur muydunuz hemcınsinizle
Yönelmezdim ayipca alginlanmasin fakat ilişkiye girebilmem icin karşı cinsle olmaliyim ki bunu olumlayacak organ karşı cinste yani beni tatmin etmezdi açıkçası
Dindeki o yasaklamanın eşcinsellere yönelik olduğu tam olarak kesin değil aslında ancak zaten burada erkeklerin bir anda yok olmasından bahsediyoruz :) yani kadınların da ihtiyaçları var sonuç olarak
Hmm işte mesela hiç böyle ailenizden arkadaşlarınızdan veya ünlü olarak size alımlı hoş gelen bir kadın olmadı mı mesela. Elbetteki kendi nefsinizi korumuşsunuzdur zaten
Kızlar Ne Diyor
cinsel yönelim öyle kolay kolay değişen bişi değil ne zannediyorsun ki
Böyle olduğunu biliyorum ancak bilimsel olarak kadınlarda hemcinslerine yönelim az da olsa varmış. Yani ben size soruyorum siz yönelir miydiniz mesela
cinsellikle aram bile yok
Hmm anladım
Hayır tabikide artık yapay aletleri var yani şu an bile kimse fazla gerek duymuyor erkeklere evli olmayanlar tabi bana geçerli değil 😂😂
Yani kız kıza bir birleşmeye girmez miydiniz
Kız kıza mide bulandırıcı okurken bile midem bulandı ıııyyy
Erkek kalmasa zaten bir süre sonra insanlık biter ama yöneliktir herhalde
Yani tabiki öyle ama mesela siz bir kız olarak başka kızlara yönelir miydiniz
O durumda yönelebilirdim ama aşk olmazdı sadece cinsellik açısından
Peki gerçek yaşantınızda da duygusal olarak değil ama böyle fiziksel olarak size çok çekici gelen kadınlar oluyor mu mesela
Çook çok nadir
Hmm ama oluyor yani kim mesela
Belli biri yok ama görüp de aa ne güzel kadın dediğim kişiler oluyor
Erkekler olmasa böyle şeyler aklımıza gelmezdi bence. D
Yani illaki gelirdi bence hormonlar falan siz ne düşünüyorsunuz peki
Valla şayet ben böyle birşeyi düşünmezdim
Ama hiç mesela çok alımlı bulduğunuz kadınlar yok mu
Yav ne işim olur benim bayanla fıtratıma ters sen kızlardan mı hoşlaşıyon 🤔🤔
Hayır
İyi o zaman sorun yok
Kendim için sanmıyorum ama belki de görünüş olarak erkeğe daha yakın kızlar olabilirdi.
Ben vücudun o iriligini seviyorum o göğüs kası, kol kası vs. Ben ince yapılı, narin biri olduğumdan olacak; erkeğin gücünü, kaba görüntüsünü, koruyucu yanını seviyorum.
hayır yapmazdım
kutsal bakire olurdum lmsdklmsd
çünkü cinsel yönelimim o yönde değil
Elbette öyle ama yani çoğalmak gerekir ve onun içinde cinsel birliktelik gerekir
hayır üremek zorunlu değil hayati bişey değil
dediğim gbi öyle yaşardım ben
Çoğalırdık. Ama cinsel yönelimler doğuştan gelir yani sonra seçebileceğiniz bir şey değil.
Böyle olduğunu biliyorum ancak çoğu kızın tamamiyle heteroseksüel olmadığını da biliyorum. O yüzden sordum. Çoğalma nasıl olur ki cinsel birleşmeyle mi
Yok rüzgarla olacak! Tabii ki, cinsel birleşmeyle oluyor. Bir kadın başka bir kadın birbiriyle çoğalabilir ancak erkekler doğurgan olmadığı için bunu yapamaz.
Ama sperm hücresi olmadan nasıl olucak tek östrojen hormonu yumurtayı dölleyebilir mi?
burada mısınız
Hayır. Böyle bir şey tercihim değil, olamaz da. Hoşlanmıyorum pek.
Hmm ama herkesin cinsel birlşemeye girmek için ihtiyacı olmaz mıydı
Benim olmazdı. Kadınların beraber olabileceğini düşünemiyorum, bu bana baya bir ters ve hoşuma gitmiyor.
Ancak dünya üzerinde birbirleriyle beraber olan birçok kadın var
Evet biliyorum. Dedim ya bana ters bu tür şeyler, görmek de hoşuma gitmiyor zaten yani benim düşüncem bu. Başkasının fikri saygı duyarım ama kabullenmem kendimce o ayrı.
Hmm anladım teşekkür ederim
Rica ederim.
Eşcinsel ilişkilere karşıyım aseksüel olmayı tercih ederim.
Neden karşısınız
Yani iki tarafta birbirine bağlı aslında. Erkekler olmadan tadı çıkmazdı dünyanın 😄
Evet ama misal diye düşündük kız kıza ilişkiler düşünür müydünüz?
Hayır düşünmezdim aklıma bile gelmezdi bence😄
Yok daha neler, erkekler olmasa ilişki bile insanın aklına gelmez😄
O içimden gelmesi lazım erkek yoksa kendim varım kendi kendime mastürbasyon yaparım mutlu olmaya çalışırım illa birine yönelmem
Shshshs canım ben erkekler olduğu halde bile kızlara yonelebiliyorum 🤭🙈
Mecbur yapardım napayım
Şu ana kadar hiç size çekici gelen kadın olmadı mı hiç mesela
Deneyebilirdim ama erkekler daha çekici bence. Kız kıza çok sıradan bir erkek ile olursa iki farklı cinsiyet birbirini keşfediyor
Hmm ama beğendiğiniz bir kız vs olmuyor mu hiç
Daha önce eşcinsel olup olmadığımı düşünüyordum ama değilim bence. Sadece bu tür ilişkilere iğrenç gözü ile bakmıyorım.
Hmm ama bence her kızda az da olsa vardır yani kadınlar birbirlerine karşı daha ilgilidirler. Hmm peki ünlü vs olarak çok beğendiğiniz kadınlar oluyor mu
Yoo hiç olmadı aslında. Sayfamdaki sorulara bakmak ister misin cinsellikle ilgili
heteroseksüelim, hiç kadınlara ilgi duymadım, bu yüzden yapmazdım heralde. Ama yapanlarada saygı duyardım.
Evet ama yani mecburi olarak bir yönelim olmaz mıydı yine de genelde kadınlar birbirini de beğenir çünkü
Bende olmazdı, çünkü hiç bir ilgim yok kadınlara karşı. Yani bu durumda olsa olsa zoraki olurdu.
Zoraki olurdu derken nasıl mesela
Zorakiden kastım yani dünyada sırf kadınlar var ve etrafındaki herkes kız kıza oluyor, yani başka şansın kalmıyor
Hmm zaten ondan bahsediyorum aslında kız kıza ilişkiye giren kadınlar daha tatmin oluyor sanırım
Mecburen hem belki de daha zevkli olurdu
Hmm kızlara karşı yöneliminiz var mı biraz
Ayn biraz var
Bir kadın başka bir kadını çeşitli yollarla gebe bırakabiliyormuş sanırım kız kıza cinsel birleşmeye girer misiniz böyle bir durumda
Gebe kalmazsam olabilir
Yok zaten çeşitli aletlerle oluyor normal bir şekilde de birleşme yaşayabilirsiniz peki çok çelici bulduğunuz bir kadın var mı ünlü olark vs
Ünlü olarak yok ama bazı gördüğüm kadınlar beni cidden tahrik ediyor
Hmm genelde kız kıza ortamlarda kızların birbirlerine yaklaşıyorlar böyle bir şeyler olduğu oldu mu hiç kız grubunda. Yani okulda vs
Hayır olmadı
Hmm peki mesela arkadaşlarınızdan biriyle birlikte olmak istediniz mi size çok hoş gelen biriyle
Bana hoş gelen birisiyle olabilir ama arkadaşlarıma karşı öyle bir şey hissetmiyorum
Hmm anladım peki bir kadında en çok neye dilkat ederseniz size ne çekici gelir
Yani genital bölgeleri
Hmm anladım genelde olur tabiki peki feminen bir kadın mısınızdır
Hayır değilim ama sevismelerini izlemek hoşuma gidiyor
Düğünlerde peki mesela bakar mısınız kadınlara
Olabilir
Mesela bacaklarına vs dikkat eder misiniz sevdiğiniz bir giyim aksesuarı var mı
Bacaklarına
Peki sevdiğiniz aksesuarlar hangileri
Yok ya erkekler de gerekli şimdi ama eğitim şart bazı insanlara
Yok zaten erkekler ölsün diye bişi demedim :) sadece mesela erkeklerin bir anda olmadığını düşünelim hiç bir kızla birlikte olmayı düşünmez miydiniz
Hayır
Biseksuelim zaten
Kız kıza ilişki yaşadınız mı
Evet
Hmm erkeklerden daha mı iyi
Zaten biseksüelim dıkıntı olmazdı
Hmm yeni gelen nesilde kızların çoğu biseksüel ya da lezbiyen kızlar git gide birbirine yöneliyor artık sanırım neden mesela bu
eskiden de bu böyleydi ama eşcinselliğin cezası olduğu ve ağır cezalar olduğu için saklı şekilde oluyordu tabi şu an ilgi çekmek için söyleyenlerde var ama çoğunluk bu şekilde
Kızlarda nedense çok fazla bu erkeklerde daha az gibi mesela senin çekici bulduğun çok kadın vardır
burada mısınız
Erkek yoksa zaten seks de aklına gelmez di. Ozaman
Kızların az da olsa birbirlerine karşı yönelimi vardır bilimsel olarak. Birde hormonal olarak ihtiyaç duyarsınız illaki. Siz birlikte olur muydunuz hemcınsinizle
Sanmam olmazdım
Ama her yerde birbirine yaklaşan kızları görünce siz de olmak isterdiniz belki
Bilmiyorum ben bi bayan olarak erkek ile olmayı isterim
Tabiki öyle ancak hiç olmadı mı böyle gerçekten bacaklarını vs çok beğendiğiniz çok alımlı bulduğunuz bir kadın olmadı mı ünlü vs.
Hayır ben lez deglim çünki bana ters bi durum
Lezlikten ziyade çoğu kadında hemcinsine ilgi varmış diye okumuştum
Ola bilir de ben de yok bilmiyorum ben et ete degsin istiyorum zevk almak
Yok yav yalnız ölelim biz daha iyi
Aynennn
Neden ki
Benlik bişi degil
Ama cinsel ihtiyaçların olur hem kadın kadına da ilişkiye girilebilir
Benim pek tercihim değil başka bir yol bulunur
Hmm anladım teşekkür ederim
Ben teşekkür ederm
olmazdi biz olmazdik erkek olmasaydi
Elbette ama yani bir anda yok olduklarını düşünelim mesela
olmazdi insanlar olur ama yenisi dogmuyor
Konu o değil aslında konu kızların birbirine yanaşması. Mesela sizde olur muydu
hmmm anladim bilmiyirum
Hiç beğendiğiniz alımlı bulduğunuz bir kız olmuyor mu
oluyor
Mutlaka. Size çekici geliyorlar mı mesela takip ettiğiniz size çekici gelen bir ünlü var mı kadın olarak
hayir
Hmm anladım ama fırsatınız olsa kız kıza birlikte olur musunuz
bilmem hayir heralde
Hmm ama emin değilsiniz sanki yani kesinlikle olmaz demiyorsunuz
evet
Hmm hiçbir kadının tamamen heteroseksüel olmadığını söylüyorlar az da olsa hemcinslere karşı ilgililermiş sizce de öyle mi
Dünya da erkekler olmasa kizlar nasil olucakti?
Aynen👍🏻👍🏻
Evet ama yani bir anda yok olmalarını baz alıyoruz biz
Yönelmezdim ayipca alginlanmasin fakat ilişkiye girebilmem icin karşı cinsle olmaliyim ki bunu olumlayacak organ karşı cinste yani beni tatmin etmezdi açıkçası
Teşekkür ederim yorumunuz için
Rica ederim iyi geceler
olabilirdi ama ben yapmazdım.
Hmm neden yapmazdınız
sevmiyorum çünkü
Hayir sanmıyorum düşünmek bile istemiyorum
Neden ki peki
Haram :)
Dindeki o yasaklamanın eşcinsellere yönelik olduğu tam olarak kesin değil aslında ancak zaten burada erkeklerin bir anda yok olmasından bahsediyoruz :) yani kadınların da ihtiyaçları var sonuç olarak
Escinselik büyük günahlardan biri
Evet ancak bu sorumda dini kurallara göre sormadım yani siz mesela hiçbir kadını beğenmediniz mi bir kadın olarak dış görinüşünü en azından
Kadınlar erkeklerden güzel o doğru
Hmm işte mesela hiç böyle ailenizden arkadaşlarınızdan veya ünlü olarak size alımlı hoş gelen bir kadın olmadı mı mesela. Elbetteki kendi nefsinizi korumuşsunuzdur zaten
Yoo olmadi ama güzel kız görünce derdim ne güzel kızmış be
Ünlülerden var mı peki yabancı da olabilir
Tuba büyüküstün çok güzel bir bayan asli Enver
Hmm yani peki dinen yasak olmasa kadıblara yönelir miydiniz mesela bakın çok beğendiğiniz kadınlar olmuş
Hayir :)
Neden ki ama :)
Yanlizlik güzel
Ancak beğendiğiniz kişiyle olmak en doğal hakkınız
Valla sizler istediğinizle olun ben yanliz takilacam 🙃
Hayır keyifli olmazdi
Ancak herkesin cinsel ihtiyaçları olur
Evet olabilir ama tam daymayiz sanirim
Kadın kadına birleşme yaşayan kadınlar daha çok tatmin olduklarını söylüyorlar aslında
Hiç bilmiyorum o kadarini
Yani hiç bir zaman yasamadim
Yani peki böyle size hoş alımlı gelen kadınlar oluyor mu mesela
Evet bazen merak ediyorum
Hmm mesela size hoş gelen bir ünlü var mı kadın olarak yabancı da olabilir
Ünlü yok
Hmm mesela kim var bir arkadaşınız mı
?
vibratör, vibratör filan tercih ederdim sanırım.
Yani peki kız kıza bir şeyler olur muydu sizce
Sanmam
yani biyoloji evrimleşirdi muhtemelen
Nasıl yani
erkekler varkende yönelimim kız kıza
Lezbiyen misiniz
lezbiyenim