Kızlar, Dünyada erkekler olmasaydı kız kıza ilişkiye yönelir miydiniz?

Yani dünya üzerinde erkekler yok olsa sadece kızlar kalsa kız kıza ilişkiler çoğalır mıydı sizce? Siz yapar mıydınız
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin görüşünü bekliyorum
Kızlar, Dünyada erkekler olmasaydı kız kıza ilişkiye yönelir miydiniz?
Cevapla