Teknoloji çağında evlerde en çok bu nedenlerle kavgalar çıkıyor. Genelde erkek kişisi vaktinin çoğunu oyunlarda, kadın tarafı sosyal medyada geçiriyor. Sizce bu durum boşanma sebebi sayılabilir mi?
Oyun, sosyal medya ve internet bağımlılığı evlilikte boşanma sebebi midir?
Evet sayılabilir, çiftlerin birbiriyle olan iletişimini ve vaktini en aza indiriyor. Zamanla daha da kopuklaşan iletişimler bir süre sonra neredeyse tamamen bitiyor ve bir ilişkide en önemli şeylerden biridir “ortak vakit, iletişim” bunlar olamadığı içinde araya her türlü şey girebiliyor. Olabildiğince uzak olunmalı yan yanayken, ortak aktivite bulunabilir bunun yerine ya da çıkıp bir yürüyüş ya da gezintiler düzenlenebilir. Etrafımda da çok görüyorum, dışarıda geziyorlar ama ikisi de başlarına telefon ekranına gömmüş. Genelde böyle insanlar fakat bir ilişkiyi fazlasıyla olumsuz etkilediğini düşünüyorum. Bunun dışında her şeye fazla kolay erişilebildiği için sanal konuşmalar (aldatmalar) ya da farklı şeylere de sapabiliyor insanlar. Ellerinin altında çünkü her şey ve istediği her an yapabilir bunu. İnsanlar böyle şeylere meyledebiliyor, günümüz evliliklerinde de boşanmaların büyük bir oranı bu internet ve sosyal medya. Bana sorarsan hiç bir şekilde sosyal medya kullanılması taraftarı değilim ilişkilerde, bu riski ilişkine sokmak istemem ve baştan bunu ortadan kaldırırım…
Boşanmayı tamamen çocuk oyuncağına çevirdiniz şu oldu boşanalım bu oldu boşanalım azıcık çaba sarfetmeyi bile becermicekseniz baştan boşuna evlenmeyin siz ve eşinizden ibaret değil bu evlilik sizinle beraber aileler de evleniyor onlarda bi aile oluyor kendinize ne yapıyorsanız bütün aile bireylerine de bunu yapıyorsunuz neyse sağlıcakla kalın
Ebeveynler yeterince olgunlukta değilse, ergen bireyde evlilik çağında yeterince olgunluk göstermemiş halde olabilir.
Bu nedenle birbirlerini anlamaları iletişime bağlı olacağı için, iletişimden uzaklaştırabilir ek. her türkü şeyden, -ki en başta teknolojik cihazlar geliyor ; uzak durulması isabetli bir tercih olur
Evet hemde ciddi bir sebep bu. Gündüz iş, akşamları ise saatlerce elinden telefon ile karı koca ilişkisi olmaz. İnsan ilgiye, beraber zaman geçirmeye ihtiyaç duyar. Teknolojik saplantılığı gibi saçma sebeplerle manevi değerlerden geri kalmak ciddi anlamda geçerli bir ayrılık sebebidir.
Oradan da bulup aldatan var tabi oyun amaçlı girmiyorlar. Bulgaristan iyi Bi arkadaşım vardı erkek 3 yaş küçük yaşadığım şehire geldi görüştük benimle yaşıt kız var arkadaşım 12 yıldır sosyal medya veya numarası vardır görüştük kaç kez sayısız şehrimde onun şehrinde abisiyle denk geldik annesi iyi biri 😉😇niyet önemli olan
aldatmak isteyen her yerden altadır. elbet oyundan bulup görüşenlerde var. hatta geçen senelerde oyundan tanışan 2 kız bir adama kaçtı diye bir haber vardı.
Boşanma sebebi olmasa bile evli bir insanin internetle oyunlarla uğraşmasi evde huzursuzluk yaratabilir. Oyun icin internet icin neden eşime karşi kötü olayım ki? Zaman gecirmek istiyorsan canın sıkilıyorsa Eşinle ilgilen onunla sohbet et, birlikte yemek yapın. Bundan daha güzel bir yok bence
Hayır zaten eşinle ilglenmeyeceksen bilgisayar başında geçireceksen 24 saatin 10 saatini neden evlenirsin o kadını da ilgiden, sevgiden mahrum bırakırsın ki dimi ama?
Vallahi ben de yaşadım bunu adam benimle ilgilenmek yerine bilgisayarını ve telefonunu tercih ediyordu yeri geliyor yatakta bile bana bakmak yerine telefona bakıyordu düşünün.. hani böyle şeyler söylenmez belki ama ne kadar ileri derece bir ilgisizlik olduğunu anlatmak için söylemek istedim
Hayır yazılım uzmanıyım sürekli çalışıyorum, sosyal hayatım bazen zora giriyor ama maaşım ve kariyerimin yükselişi motive ediyor. Teknolojiyi nasıl kullandığın önemli, teknoloji kötü değil cahillik kötüye sürükler.
Bence öyle. Çünkü o mevki yani evlilik ve eşlilik durumu insanların biribiri için birinci oncelikte olmayı gerektirir. İlk zamanlarda herkes birinci oncelikte görürken sonrasında kişilerin önem sırası değişiyorsa bu aldatmaktir. Ve boşanma sebebidir elbette
bence değil kadınların kendilerine özel alışkanlıkları sevdiği şeyler olduğu gibi erkeklerin de sevdiği uğraşları olabiliyor o yüzden bence bir neden değil
Herhangi bir kötü karaktere sahip değil ise zamanının çoğunu bilgisayar oyunlarıyla geçiriyor ise farkında olmadan bağımlı hale geldi ve kendini alamıyor ise psikoloğa bile gerek yok aslında sadece ilgi çekici ve güzel vakit geçirecek aktiviteler yapmaya çalışın. Biraz çekmeye çalışın İnternet ortamindan ve yavaş yavaş o harcadığı zaman azalır.
İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.
Sayılır tabi. Evlendiğiysen Zamanını eşine ve çoğuna harcaycan. Oyun, sosyal medya gibi şeyler bir şey getirmez sadece Zamanını çalar. Evlendiğiysen ailene sahip çıkman gerekir.
Yok ya artık herkes bağımlısı bunlar diğer sebeplerin tuzu biberi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ben de üçü birden var. İyi ki hanımlar bana yüz vermiyor. Kabusları olurmuşum. Allah hepsine kendileriyle ilgilenen, kaslı, yakışıklı, zengin, havalı, çevresi geniş, uzun boylu eşler nasip etsin.
Yüzde 60 benim düşüncem sebebtir diyalog eksikliği vede karşılıklı ilgizislige dönüşen bir durum oluşuyor oda zamanla illaki bir yerlerden patlak veriyor
Oyun oynamasına bir sorun yok hatta zaman zaman ben de ona eşlik edebilirim ama tüm hayatını böyle geçiriyorsa ondan sıkılırım ve muhtemelen sevgim biter o sebepten de ayrılırım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
ikiside bagimli olursa sorun olmaz ama bu tek tarafli olunca sorun oluyor
Mesela oyun oynuyor adam o kdr cok kendini veriyoki esine zmn ayitmiyor ya da yemege gelmiyor ya da cocugu var ama sanki kadin kendi kendine dogurmus gibi bi kadin bakiyor adam umrunda degil anca televizyon bakiyor