İnternet & Teknoloji Telefonda çıkan sesinizi beğeniyor musunuz? 8matador1180 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Gerçekte hepinizin sesi harika ivit, ama telefonda bazen ses kalitesi düşük olabiliyor. O zaman kendi sesinizi duyunca korkuyor musunuz? :D Sövmek işin şakası tabi :)) Telefonda çıkan sesinizi beğeniyor musunuz? Cevapla Telefon Soruları İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
terazininbiri Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Ben beğeniyorum. Telefondan çıkan sesin normal sesten farklı olduğunun farkındayım ona göre tonluyorum zaten. Ben seviyorum sesimi shsh 1 8 Yorumla 8matador1180 +1 yıl neden senin iki tane yorumun var dsfds Yorumla terazininbiri +1 yıl Aaa cidden 😂😂😂 Yorumla terazininbiri +1 yıl Senin KS bozuk 😃 Yorumla 8matador1180 +1 yıl senini bozuk iki yorum yapan sensin sdfdsf Yorumla terazininbiri +1 yıl Profilimden bakınca tek yorum görünüyor. Senin sorunun içine girince iki tane var ama. Bilemedim neden böyle acaba ☺️ Yorumla 8matador1180 +1 yıl sende bir çifte kişilik bozukluğu mu var acabaaa :D Yorumla terazininbiri +1 yıl Komik olamadın 🥶 Yorumla 8matador1180 +1 yıl elimden gelen buydu :) Yorumla
terazininbiri Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Ben beğeniyorum. Telefondan çıkan sesin normal sesten farklı olduğunun farkındayım ona göre tonluyorum zaten. Ben seviyorum sesimi shsh 1 3 Yorumla 8matador1180 +1 yıl bir tane de burada var nasıl yaptın bunu dsfds Yorumla terazininbiri +1 yıl Bir kere yazdım o nasıl oluyor Sshsjsjsjsj Yorumla 8matador1180 +1 yıl oh valla aynı soruya iki görüş kıyak ypaılıyor dsf Yorumla
babysharkSmom Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Genelde sesimi diksiyon ve tonlama olarak beğenirler bana duyunca bi garip geliyor ama kötü de değil 2 0 Yorumla
Şiirselbiri Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Benim sesim daha güzel telefonda kötü çıkıyor bence 😄 1 0 Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Hayır ben sesimi genel olarak hiç beğenmiyorum ne telefonda ne kaydedildiği nde ne konuşurken 1 0 Yorumla
MarstakiJupiter Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 72% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 644 cevap paylaştı. Şarkı için değil ancak konuşmak için güzel sesim varKaldı ki bunu çok kişi söylüyor 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Valla beğeniyorum ama hoşlandığım çocuk ince ve çocuk sesi gibi dedi iyi bişi m söyledi kötü bişimi bilemedim. 1 0 Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Hiç ses kaydı yapmadım. Ama sesimi komik bulurum. 1 0 Yorumla
nuronlinecom Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 478 cevap paylaştı. Herkes beğeniyorken ben neden beğenmeyeyim? 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayır beğenmiyorum :D 1 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et Master Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Eh işte 😀 1 0 Yorumla
serimiyy Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 426 cevap paylaştı. Evet beğeniyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben beğeniyorum. Telefondan çıkan sesin normal sesten farklı olduğunun farkındayım ona göre tonluyorum zaten. Ben seviyorum sesimi shsh
neden senin iki tane yorumun var dsfds
Aaa cidden 😂😂😂
Senin KS bozuk 😃
senini bozuk iki yorum yapan sensin sdfdsf
Profilimden bakınca tek yorum görünüyor. Senin sorunun içine girince iki tane var ama. Bilemedim neden böyle acaba ☺️
sende bir çifte kişilik bozukluğu mu var acabaaa :D
Komik olamadın 🥶
elimden gelen buydu :)
Ben beğeniyorum. Telefondan çıkan sesin normal sesten farklı olduğunun farkındayım ona göre tonluyorum zaten. Ben seviyorum sesimi shsh
bir tane de burada var nasıl yaptın bunu dsfds
Bir kere yazdım o nasıl oluyor Sshsjsjsjsj
oh valla aynı soruya iki görüş kıyak ypaılıyor dsf
Genelde sesimi diksiyon ve tonlama olarak beğenirler bana duyunca bi garip geliyor ama kötü de değil
Benim sesim daha güzel telefonda kötü çıkıyor bence 😄
Hayır ben sesimi genel olarak hiç beğenmiyorum ne telefonda ne kaydedildiği nde ne konuşurken
Şarkı için değil ancak konuşmak için güzel sesim var
Kaldı ki bunu çok kişi söylüyor
Valla beğeniyorum ama hoşlandığım çocuk ince ve çocuk sesi gibi dedi iyi bişi m söyledi kötü bişimi bilemedim.
Nefret ediyorum 🤦♀️
Hiç ses kaydı yapmadım. Ama sesimi komik bulurum.
Herkes beğeniyorken ben neden beğenmeyeyim?
Benim sesim berbat çıkıyor 🙄😄
Hayır beğenmiyorum :D
Evet
Hayır
Eh işte 😀
Evet
Nefret ediyorum
hep sessizde😅😅😅😅
Beğenirim.
hayir begenmiyorum
Evett
Evet beğeniyorum
Beğenmem kalın
Hiç beğenmiyorum
Evet
Bilmem
Hayirrrr
Evet