İnternet & Teknoloji Telefondaki sesinizin etkileyici olduğunu düşünüyor musunuz? 8matador1180 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Telefondaki sesinizi beğeniyor musunuz, etkili midir? Yoksa vasat mı xd Telefondaki sesinizin etkileyici olduğunu düşünüyor musunuz? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
MütefekkirSeyyah__ Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Bilmem..Bunu hiç kullanmadım, denemedim..Zaten telefonda konuşmayı seven de biri değilim..#Vesselam 2 0 Yorumla
TheSena99 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Konuşmaktan pek hoşlanmıyorum ama çok yazışmaya da eriniyorum genelde ses kaydı atıyorum onda güzel çıkıyor sanırım 😅 1 0 Yorumla
Papatyalı_hanım Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Vasat değil, yani bence, sanırsam , galiba , emin değilim dkdkdAma etkileyici bir ses tonum olmadığı da kessin 🍂 1 0 Yorumla
niceness Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Narin bir sesim yok. Etkileyici olduğunu düşünmüyorum o yüzden. 1 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı. Standart diyelim. Ses kayıtta çok kötü çıkıyor. Sanki hasta olmuşum da boğuk bir ses çıkıyor 😄 1 0 Yorumla
theghost278 Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Kendi sesimi dinlerken kafamı duvarlara vuruyorum... 1 0 Yorumla
oo2oo Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Beğenenler oldu, beğenmeyen olmadı ama söylememiş de olabilirler 1 0 Yorumla
skidji Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Ses neden etkilesin? Ben hiç karşı cinsin konuşurken sesinden etkilenmiyorum. 1 0 Yorumla
Erkan3334 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Evet görsellik ten daha etkileyici ve akici etkileyici olduğunu düşünüyorum yeni tanidigim insanlar bunu dile getiriyor arkadaşlarım ise zaten alıştıkları için biliyor. 1 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 961 cevap paylaştı. yok ya orada daha fena sesim mklkllmk :D 1 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl Kalın mi xd Yorumla thecutewitch +1 yıl hayır gür biraz sadece o kadar Yorumla
Saddov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 894 cevap paylaştı. Ben konuştukça insanlar eriyor. 1 0 Yorumla
-PerhapsLove- Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Vasat bence 2 2 Yorumla 8matador1180 +1 yıl kalın mııı Yorumla -PerhapsLove- +1 yıl Sankii Yorumla
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bildiğimiz karı sesi ajjajajahahahajajsjwj 1 0 Yorumla
QueenOfTheFate Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Dönemine göre. 1 3 Yorumla 8matador1180 +1 yıl nasıl mesela? :) Yorumla QueenOfTheFate +1 yıl Hareketsiz dönemde keyifsiz çıkar, hareketli dönemli keyifli çıkar. Yani ses tonunu ve konuşma tarzını etkiler bu. Yorumla QueenOfTheFate +1 yıl Ama evet diyeyim. Ben genelde beğeniyorum. Yorumla
çarliabiniz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 74% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 528 cevap paylaştı. Hayır düşünmüyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Bilmem..
Bunu hiç kullanmadım, denemedim..
Zaten telefonda konuşmayı seven de biri değilim..
#Vesselam
Konuşmaktan pek hoşlanmıyorum ama çok yazışmaya da eriniyorum genelde ses kaydı atıyorum onda güzel çıkıyor sanırım 😅
Vasat değil, yani bence, sanırsam , galiba , emin değilim dkdkd
Ama etkileyici bir ses tonum olmadığı da kessin 🍂
Narin bir sesim yok. Etkileyici olduğunu düşünmüyorum o yüzden.
Standart diyelim.
Ses kayıtta çok kötü çıkıyor. Sanki hasta olmuşum da boğuk bir ses çıkıyor 😄
Kendi sesimi dinlerken kafamı duvarlara vuruyorum...
Beğenenler oldu, beğenmeyen olmadı ama söylememiş de olabilirler
Ses neden etkilesin? Ben hiç karşı cinsin konuşurken sesinden etkilenmiyorum.
Evet görsellik ten daha etkileyici ve akici etkileyici olduğunu düşünüyorum yeni tanidigim insanlar bunu dile getiriyor arkadaşlarım ise zaten alıştıkları için biliyor.
yok ya orada daha fena sesim mklkllmk :D
Kalın mi xd
hayır gür biraz sadece o kadar
Hayır sesimi beğenmiyorum
Genelde masum geldiğini söylerler 😂
Ben konuştukça insanlar eriyor.
Evet, etkileyici olduğunu söylerler.
Vasat bence
kalın mııı
Sankii
Bildiğimiz karı sesi ajjajajahahahajajsjwj
Dönemine göre.
nasıl mesela? :)
Hareketsiz dönemde keyifsiz çıkar, hareketli dönemli keyifli çıkar. Yani ses tonunu ve konuşma tarzını etkiler bu.
Ama evet diyeyim. Ben genelde beğeniyorum.
Duyan verir yani öyle Bi yatak odası sesim var😆
Düşünmüyorum
Vasatinda alti
Asla asla asla 😂😂
Hayır düşünmüyorum
Vasat-ül vasat
evet
Vasat
Hayır düşünmüyorum