• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Akıllı Telefon Alışverişi

Yeni çıkacak iPhone 13 Pro Max fiyatı 36 bin TL! Sizin bir telefon için bütçeniz ne kadar? (Sayfa 2)

ksAnket a
ksAnket Takip Et
Xper 7 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1111
Yeni çıkacak iPhone 13 Pro Max fiyatı 36 bin TL! Sizin bir telefon için bütçeniz ne kadar?
Cevapla
iPhone Soruları Telefon Soruları Fiyat Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
22 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

85

Cevap

194

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • OOztas42
    OOztas42 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 35%
    +1 yıl

    Keşke düşük fiyatlı telefonların vergilerini yuksek fiyatlı telefonlara uygulasalar yani fakirlerin vergisini zenginler verse çok güzel olur.

    0
    0 Yorumla
  • Uzaklarda34
    Uzaklarda34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 94%
    +1 yıl

    Yakında parmak atmak 2000 TL olursa kuyruğa gideriz kesin.. bizim milletimiz bo kadar boş şeye bu parayı vermemeli

    0
    0 Yorumla
  • ski_shen
    ski_shen Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 67%
    +1 yıl

    Çok pahalı tabiki burda kur farkı var ama yinede Amerikada yaşayan biri 1500 dolara İPhone almayip başka seyler yapabiliyor

    0
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Benimkisi max 5-6 civarı... Fazlası israf olur. Bir de insan pahalı bir cihaz alıp ta onu kaybedip, kırdığında çok üzülmemeli.

    0
    0 Yorumla
  • Retroskop1
    Retroskop1 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir telefona 36. bin vermek parayı çöpe atma lüksü taşıyanlar için geçerli sanırım.
    Telefona 3000-4000'den fazlasını vermem asla.

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    çalışıyor olsam bütçem 3000 - 6000 arası olurdu ancak öyle bir bütçem yok
    ayrıca yazık günah bir telefona 40000 tl
    alan büyük görgüsüzdür

    0
    0 Yorumla
  • Ataa0610
    Ataa0610 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Adamlar 30 bin dolara harika bir araba alıyor bizde o araba 1.5milyon TL biz 30 birime telefon alıyoruz , 2023 de daha süper güç olucaz bekleyin

    0
    0 Yorumla
  • prens_x
    prens_x Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 45%
    +1 yıl

    O parayla daha iyi özellikli telefon alırdım ben veya başka şeylere yaptırırdım ama ıphone almazdım

    1
    0 Yorumla
  • UDixon
    UDixon Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Gereksiz masraf insanları tüketim çılgınlığına itiyorlar

    1
    1 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Kara_Karga
    Kara_Karga Takip Et
    Bilge Yaş: 47 , eic 56%
    +1 yıl

    Şu an 25 bin üstü oy vermiş 81 kız ve 96 erkek ne iş yapıyor merak ettim

    1
    1 Yorumla
    • tubaart
      tubaart
      +1 yıl

      Bende

      Yorumla
  • Tcrbe_sextavsiyecisi
    Tcrbe_sextavsiyecisi Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir telefona da 6 bin den fazla para verilmez gerçekten.. 36 bini telefona vermek yazık günah cidden

    1
    0 Yorumla
  • Şevvalle
    Şevvalle Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    iPhone kullanıcısı olarak farklı bir telefon kullanamıyorum lakin bir telefona 36 bin TL de vermek biraz şov bence 🤦🏻‍♀️

    0
    3 Yorumla
    • mutluyaşamsırrı
      mutluyaşamsırrı
      +1 yıl

      biz ona sov değil enayilik diyoruz :P hele hele adamım maaşı 3000 tl şse gösteriişiçin onu alırsa böbreğini falan bırakır artık takst kurtarmaz:P

      Yorumla
    • Şevvalle
      Şevvalle
      +1 yıl

      @mutluyaşamsırrı maaşı yetmeyecen insanlar için apayrı bir durum maalesef onları pek anlamış değilim

      Yorumla
    • mutluyaşamsırrı
      mutluyaşamsırrı
      +1 yıl

      bende anlamış değilim ben mesela çizim yapıyorum mimarım gelirim yani baya iyi ama karkıp ta 36 bin de vermem kimse kusura bakmasın saçmalık yani :) yurt dıışında daha ucuzken bir de :)

      Yorumla
  • YanlızlıkRıhtımı35
    YanlızlıkRıhtımı35 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 72%
    +1 yıl

    Cebimden gereksiz 1 lira çıksa uyuyamam ben kaldı ki 36 bin lira bir telefona vereyim.

    1
    0 Yorumla
  • turgay2
    turgay2 Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    saçmalık sadece saçmalık bu parayı vermek aptalca. 3-5 bin limitli telefonla bunla yaptığınız herşeyi yapabilirsiniz sokağa paranızı atmayın.

    1
    0 Yorumla
  • birgecwyolcusu
    birgecwyolcusu Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 98%
    +1 yıl

    4000 den fazla verilmez. Ne bu araba mı?
    Bizi bu hâle sokanları da unutmayın gençler!

    1
    0 Yorumla
  • AgentKid
    AgentKid Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl
    Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    3600 euro bize koymaz, tek maaşla yine alırız.
    iPhone'u lüks görenler düşünsün.

    1
    0 Yorumla
  • siyahkuğu-_-
    siyahkuğu-_- Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl

    Telefona fazla para vermeyi sevmiyorum hepside aynı şey..

    1
    0 Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 4b cevap paylaştı.

    5 veya 6 binden fazla vermem telefona gerek yok bence
    36bine alınacak başka çok şey var

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Alan enayidir. Hiç bir işlevi yok. O kadar teknoloji manyağı olan, gitsin 7 8 bine bi fotoğraf makinesi alsın. Telefon kamerası ne kadar gelişirse gelişsin, asla bir dslr olamaz.

    0
    1 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Fotoğraf makinesi kessinlikle o telefonun işlevi fotoğrafı dışında yok bence normal telefonlar gibi girilen her şeyi aynı

      Yorumla
  • Kenan_42
    Kenan_42 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39 , eic 36%
    +1 yıl

    ABD den alışımız 18 bin Türkiyede Vatandaşımıza Satışımız 36 bin Uçuyoruz dünya bize imreniyor

    0
    1 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      18 bin çok ucuz sanki 😄

      Yorumla
  • Yoğunbakım
    Yoğunbakım Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 73%
    +1 yıl

    Telefonda iş yapıyorsan her türlü verilir ama aç kapa gir cık yapanlar için gereksiz.

    0
    1 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Telefonda ne işi yapılabilir ki

      Yorumla
  • kagan__altınışık
    kagan__altınışık Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 85%
    +1 yıl

    Vatana mil uğurlu olsun ak parti iktidarda olduğu için bu böyle gider

    0
    1 Yorumla
    • kagan__altınışık
      kagan__altınışık
      +1 yıl

      Tofaş mı alıyorsun o ne para

      Yorumla
  • aimPediatrician
    aimPediatrician Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 60%
    +1 yıl

    iPhone 11 kullanıyorum gayet memnunum her sene yeni bir telefona para veremem.

    0
    0 Yorumla
  • Ghostshooterr
    Ghostshooterr Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 75%
    +1 yıl

    1994 ford escort 33000, pazarlık payı var yazmış. O telefonu alanlar genelde dar gelirli kesim.

    0
    0 Yorumla
  • staybehind2
    staybehind2 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 70%
    +1 yıl

    vitrinde görelim bakıcaz bakalım görmeden alınmaz 🤷‍♂️🤷‍♂️

    0
    0 Yorumla
  • Oagit
    Oagit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 73%
    +1 yıl

    En fazla 3 bin veririm telefona fazları zarar bence

    0
    0 Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    En son İphone SE aldırmıştım bizimkilere 5 bin sonra aldığıma pişman oldum. 5 bin en fazla

    0
    0 Yorumla
  • Be_smart
    Be_smart Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 377 cevap paylaştı.

    36 bin liralik telefon ile yapilacak ile 3 bin liralik telefonla yapilacak islerin farki ne olabilir? 33 bin liralik ne katar hayatimiza?

    1
    0 Yorumla
  • AhmetMiraç
    AhmetMiraç Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 89%
    +1 yıl

    Böyle son model en iyi telefonları alınca ne oluyor onu anlamıyorum. Al işini görecek bir şey yeter.

    0
    0 Yorumla
  • buzlumuzlusüt
    buzlumuzlusüt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    en çok 3000 lira para verdim vermem teknolojiyi yakalayamazsınız saçmalık..

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 754 cevap paylaştı.

    O kadar pahalı telefonu ne yapacam.
    Laptop alsam daha iyi dır.
    3.000- 6.000 belki o da..

    0
    0 Yorumla
  • Both_Angel_and_Devil
    Both_Angel_and_Devil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    3.000 liraya o özelliklerde telefon bulabilirim hiç gerek yok telefonlarını kendilerine saklasınlar

    0
    0 Yorumla
  • myboi
    myboi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Burada 1,700 euro olarak belirlenmiş. Trye harbi üzülüyorum artık bu nedir

    0
    4 Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      Neden üzülüyorsun? 1.700 € veren 36.000 TL 3.500 € da verir.

      Yaşadığın yerin kendi vatandaslarina bak, kaç kişi alacak, bir de orada yaşayan gösteriş budalası kendi insanlarimiza bak onlar kaç kişi alacakla gör.

      Enayilerin parasını alsın devlet vergi olarak. İyi yapıyorlar, böyle aşırı fiyatlı ürünlere ekstra vergi koysalar da desteklerim.

      Yorumla
    • myboi
      myboi
      +1 yıl

      @Master81 Yalnız burada çevremdeki çoğu kişi en iyi telefonları kullanıyor zaten. Desteklemeye devam et, 20k alan doktorun bile telefon bilgisayar için kredi çekmeye devam etsin. Bu kadar saçma bir mantık görmedim hayatımda. Alım gücünüzün ne kadar düşük olduğunun farkında mısın? Ayrıca birilerinin gösteriş budalası olmasının da seni rahatsız etmesi ayrı bir absürt. Giyecek donunuz yok vergi desteklerim diyorsun. Aferin.

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      Aynı kapasitedeki telefon fiyatları 5-6 k arasında gezerken, sırf gösteriş yapacak diye o parayı verenler, rahat rahat fazlasını da verirler ve daha fazlasını versinler ki kazanırken vermedikleri vergileri harcarken vermiş olsunlar...

      Gotumde seni dön diye taşırım sefil. Ben aklımı kullanırım, sırf gösteriş diye para harcayacak kadar ezik değilim.

      Yorumla
    • myboi
      myboi
      +1 yıl

      @Master81 Aynen kardeşim aynen götünde don diye taşırsın. Ekonominiz yerlerde ama sen buradaki herkes gibi zenginsin dimi. :) 10k ile de gösteriş yapılacağını sanacak kadar eziksin gerçekten. Yiyorsa gel de sana buradaki arkadaşlarımın gösteriş yaptığı arabaları tekneleri göstereyim.

      Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    En son 6000 vermiştim uzunca bir süre telefon almayı düşünmüyorum😬 daha fazlasını yüreğim kaldırmaz

    0
    8 Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Artik telefonlar ya hemen bozuluyor ya da surumlerden dolayi zorunlu hale getiriliyor, fazla para vermek biraz cesaret isi 😅

      Yorumla
    • babysharkSmom
      babysharkSmom
      +1 yıl

      İkinci el alırım istediğim telefonu yine de 10 binden yukarısı çıkmaz😬

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      10 bin bile cok helede 2. El yani 😅 gerci kazanca gore tabi de sana gore az olabilir, suanlik bana gore 4k dan ustu fazla 😅

      Yorumla
    • İzmirdenEmre
      İzmirdenEmre
      +1 yıl

      Walla 6 bin bile çok benim için..
      Benim aldığım en pahalı telefon 2700 tl lik.
      Xaomi ped mi 9 😀 oda şu an elimde ☺️

      Yorumla
    • babysharkSmom
      babysharkSmom
      +1 yıl

      Ben yıllardır Apple kullanıyorum ne zaman farklı marka denesem aklım yine iPhone da kalıyor o yüzden bütçeyi yüksek tutmak zorunda kalmıştım

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      İphonelar pahali yaa :( ben de iphone pek sevmiyorum sfjdkkfs iyi ki android seviyorum butce konusunda da avandajli 😅

      Yorumla
    • babysharkSmom
      babysharkSmom
      +1 yıl

      Şanslısın🍀

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Tercihler iste :)

      Yorumla
  • Alaçatı_mavisi
    Alaçatı_mavisi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 536 cevap paylaştı.

    Yani maksimum 10-13 bin TL veririm fazlasına gerek yok Türkiyedeki yasam standardi belli

    0
    0 Yorumla
  • Rawad_dem
    Rawad_dem Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    çıkınca alıcam ne var ki. zaten parayı gökten zenbille atıyorlar bana

    0
    0 Yorumla
  • SiteSakiniyimBen
    SiteSakiniyimBen Takip Et
    Yoda Yaş: 96 , eic 98%
    +1 yıl

    Hiçbir telefona 10.000 den fazla vermem
    Ortalama 4.000 veririm

    0
    0 Yorumla
  • Dördüncümurat
    Dördüncümurat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 56%
    +1 yıl

    Aylık 10 bin den fazla gelirim var ama bi telefona 1000 tl den fazla vermem

    0
    0 Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl
    Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 519 cevap paylaştı.

    Bence bir telefona 5000 TL’den fazla para verilmwz. Ve bir telefon da en az üç yıl kullanılmalıdır

    0
    0 Yorumla
  • 95modelbirinsan
    95modelbirinsan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    2018de peder taksitle 3500e almıştı benim telefonu.

    0
    0 Yorumla
  • yorgunyalniz
    yorgunyalniz Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 32%
    +1 yıl

    En fazla 2bin verebilirim telefon için. 3 yıl sonra yenisini almak gerekiyor zati.

    0
    3 Yorumla
    • 95modelbirinsan
      95modelbirinsan
      +1 yıl

      Sürekli güncelleme istiyor ondan sanırım

      Yorumla
    • 95modelbirinsan
      95modelbirinsan
      +1 yıl

      Hafızası doluyor güncelleme yapa yapa

      Yorumla
    • yorgunyalniz
      yorgunyalniz
      +1 yıl

      @95modelbirinsan Aynen evet

      Yorumla
  • KRALINIZASELAMDURUN
    KRALINIZASELAMDURUN Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Ahahhahahaha trde yaşayanlar nasıl yaşıyorsunuz siz :D

    0
    4 Yorumla
    • TevfkAydn
      TevfkAydn
      +1 yıl

      Gülecek ne var, hoşuna mı gidiyor insanların zor durumda olduğunu görmek

      Yorumla
    • KRALINIZASELAMDURUN
      KRALINIZASELAMDURUN
      +1 yıl

      Evet :)

      Yorumla
    • TevfkAydn
      TevfkAydn
      +1 yıl

      Yazık kafana

      Yorumla
    • uncas71
      uncas71
      +1 yıl

      Yaşamıyoruz ki sürünüyoruz ama bizim bir milletimiz var koyun çomar onlar sayesinde yaşayamıyoruz işte bu koyunlar çomarlar anlamıyorda hiç bir şey yaşamıyor sürünüyor ona rağmen aynı devam ediyor

      Yorumla
  • TevfikKOLAYLI
    TevfikKOLAYLI Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    1TB alma yerine bulut depolama al ya da kendin kur otomatik yedeklemeyi açık tut sorun çözüldü.

    0
    2 Yorumla
    • 95modelbirinsan
      95modelbirinsan
      +1 yıl

      Yandex, Google drive vs gibi mi

      Yorumla
    • TevfikKOLAYLI
      TevfikKOLAYLI
      +1 yıl

      @95modelbirinsan Evet mesela Yandex sınırsız görsel yükleye biliyorsun (video hariç)

      Yorumla
  • Yalnizdost1
    Yalnizdost1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    Telefon konuşmak için fazla para vermeye gerek yok , doları arttıran Lar utansın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kullandığım telefon bana yetiyor, 2500 herhalde şimdiki fiyatı, android olsun taştan olsun, en fazla vereceğim para galiba 7 bin arası. Hayat şartları değiştirir bunu, amiral gemisi ya da güzel bir telefon için para şart. 😏

    0
    0 Yorumla
  • bilmütercim
    bilmütercim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 83%
    +1 yıl

    Hayat o kadar zor şartlarla yürüyor ki telefon gereksinimlerimizden sadece bir tanesi.

    0
    0 Yorumla
  • SarıSakallıKumral
    SarıSakallıKumral Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    En fazla 3 bin fazlasına gerek yok hepsi yanı özelliğe sahip zaten

    0
    0 Yorumla
  • spacescom
    spacescom Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 47%
    +1 yıl

    telefonuma 7bin TL vermiştim ama 5 sene falan kullanırım

    0
    0 Yorumla
  • machiva
    machiva Takip Et
    Bilge Yaş: 103 , eic 70%
    +1 yıl

    bir telefona o kadar para asla vermem ortalama 300 euro veririm

    0
    0 Yorumla
  • linkerboy1991
    linkerboy1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Parası olmayan Android alacak olan işe Apple alacak felsefe bu artık.

    0
    0 Yorumla
  • Nükleerteori
    Nükleerteori Takip Et
    Mentor Yaş: 32
    +1 yıl
    Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Hak eden telefona 10 bin bile veririm ama iPhone bin lirayı bile hak etmiyor. Tek kuruş Apple ürününe para vermem. Bugün aldığın cihaz yarın çöpe dönüşüyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bir alo demek ve sosyal medyaya girmek için 36 bin tl param olsa bile vermem, havam kime a*na koyayım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Türk milletinin alım gücü sıfırı bırak eksi binlerde. Uyanın artık be bu muameleyi kendinize nasıl reva görürsünüz?

    1
    0 Yorumla
  • yyeessimm
    yyeessimm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    3000 tl yi kesinlik le geçmez benim bütcem geçse bile o kadar pahalı bir tele fon almam işin açıkcası. o kadar para telefona verilirmi :) allah korusun :) . allah yazdıysa bozsun o kadar para vermek telefona.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İlk telefonum 180₺
    İkincisi 800₺
    Üçüncüsünü alacak param olmadığı için abimin eskisini kullanıyorum.
    Bütçe diye bir şeyim yok.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Çok yüksekten uçmuşsunuz şıkları hazırlarken.
    Pek çok insan 300-500 TL ye 2. el telefon peşinde bu devirde.
    Ülke ekonomik olarak bitmiş durumda

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    telefon bütcem yok. hala 240 dolara 3 yil once aldigim telefonu kullaniyorum.980 e aldim. simdi 2500 den falan satiyorlar.

    0
    1 Yorumla
    • Gizlisena
      Gizlisena
      +1 yıl

      Bende 800 tlye aldığım telefonu 1 yıldır kullanıyorum ama eski olduğu için 2 kere garantigye göndermek zorunda kaldım telefonlar ateş pahası

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bizim millet kredi ceker yine de alir o telefonu. Son model telefon illa ellerin de olacak

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O paraya kaç tane öğrenci okuturum ben. Yazık günah be.

    1
    0 Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 895 cevap paylaştı.

    trilyonlarım olsa beni kessen bir telefona o parayı vermem.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (159)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Akıllı Telefon Alışverişi > Anketler > Yeni çıkacak iPhone 13 Pro Max fiyatı 36 bin TL! Sizin bir telefon için bütçeniz ne kadar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İPhone 13 pro max telefonumu kaça satabilirim? 8 cevap verildi
25 bin TL gelirle iPhone 13 Pro Max alınır mı? 52 cevap verildi
İPhone 13 fiyatı ne kadar? 4 cevap verildi
iPhone 13'e 38.699 TL verilir mi? 46 cevap verildi
Iphone 13 pro max nasıl bi cihaz almayı düşünüyorum? 3 cevap verildi
İPhone 13 fiyatları? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨