AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
194Cevap
Keşke düşük fiyatlı telefonların vergilerini yuksek fiyatlı telefonlara uygulasalar yani fakirlerin vergisini zenginler verse çok güzel olur.
Yakında parmak atmak 2000 TL olursa kuyruğa gideriz kesin.. bizim milletimiz bo kadar boş şeye bu parayı vermemeli
Çok pahalı tabiki burda kur farkı var ama yinede Amerikada yaşayan biri 1500 dolara İPhone almayip başka seyler yapabiliyor
Benimkisi max 5-6 civarı... Fazlası israf olur. Bir de insan pahalı bir cihaz alıp ta onu kaybedip, kırdığında çok üzülmemeli.
Bir telefona 36. bin vermek parayı çöpe atma lüksü taşıyanlar için geçerli sanırım.
Telefona 3000-4000'den fazlasını vermem asla.
çalışıyor olsam bütçem 3000 - 6000 arası olurdu ancak öyle bir bütçem yok
ayrıca yazık günah bir telefona 40000 tl
alan büyük görgüsüzdür
Adamlar 30 bin dolara harika bir araba alıyor bizde o araba 1.5milyon TL biz 30 birime telefon alıyoruz , 2023 de daha süper güç olucaz bekleyin
O parayla daha iyi özellikli telefon alırdım ben veya başka şeylere yaptırırdım ama ıphone almazdım
Gereksiz masraf insanları tüketim çılgınlığına itiyorlar
Aynen
Şu an 25 bin üstü oy vermiş 81 kız ve 96 erkek ne iş yapıyor merak ettim
Bende
Bir telefona da 6 bin den fazla para verilmez gerçekten.. 36 bini telefona vermek yazık günah cidden
iPhone kullanıcısı olarak farklı bir telefon kullanamıyorum lakin bir telefona 36 bin TL de vermek biraz şov bence 🤦🏻♀️
biz ona sov değil enayilik diyoruz :P hele hele adamım maaşı 3000 tl şse gösteriişiçin onu alırsa böbreğini falan bırakır artık takst kurtarmaz:P
@mutluyaşamsırrı maaşı yetmeyecen insanlar için apayrı bir durum maalesef onları pek anlamış değilim
bende anlamış değilim ben mesela çizim yapıyorum mimarım gelirim yani baya iyi ama karkıp ta 36 bin de vermem kimse kusura bakmasın saçmalık yani :) yurt dıışında daha ucuzken bir de :)
Cebimden gereksiz 1 lira çıksa uyuyamam ben kaldı ki 36 bin lira bir telefona vereyim.
saçmalık sadece saçmalık bu parayı vermek aptalca. 3-5 bin limitli telefonla bunla yaptığınız herşeyi yapabilirsiniz sokağa paranızı atmayın.
4000 den fazla verilmez. Ne bu araba mı?
Bizi bu hâle sokanları da unutmayın gençler!
3600 euro bize koymaz, tek maaşla yine alırız.
iPhone'u lüks görenler düşünsün.
Telefona fazla para vermeyi sevmiyorum hepside aynı şey..
5 veya 6 binden fazla vermem telefona gerek yok bence
36bine alınacak başka çok şey var
Alan enayidir. Hiç bir işlevi yok. O kadar teknoloji manyağı olan, gitsin 7 8 bine bi fotoğraf makinesi alsın. Telefon kamerası ne kadar gelişirse gelişsin, asla bir dslr olamaz.
Fotoğraf makinesi kessinlikle o telefonun işlevi fotoğrafı dışında yok bence normal telefonlar gibi girilen her şeyi aynı
ABD den alışımız 18 bin Türkiyede Vatandaşımıza Satışımız 36 bin Uçuyoruz dünya bize imreniyor
18 bin çok ucuz sanki 😄
Telefonda iş yapıyorsan her türlü verilir ama aç kapa gir cık yapanlar için gereksiz.
Telefonda ne işi yapılabilir ki
Vatana mil uğurlu olsun ak parti iktidarda olduğu için bu böyle gider
Tofaş mı alıyorsun o ne para
iPhone 11 kullanıyorum gayet memnunum her sene yeni bir telefona para veremem.
1994 ford escort 33000, pazarlık payı var yazmış. O telefonu alanlar genelde dar gelirli kesim.
vitrinde görelim bakıcaz bakalım görmeden alınmaz 🤷♂️🤷♂️
En fazla 3 bin veririm telefona fazları zarar bence
En son İphone SE aldırmıştım bizimkilere 5 bin sonra aldığıma pişman oldum. 5 bin en fazla
36 bin liralik telefon ile yapilacak ile 3 bin liralik telefonla yapilacak islerin farki ne olabilir? 33 bin liralik ne katar hayatimiza?
Böyle son model en iyi telefonları alınca ne oluyor onu anlamıyorum. Al işini görecek bir şey yeter.
en çok 3000 lira para verdim vermem teknolojiyi yakalayamazsınız saçmalık..
O kadar pahalı telefonu ne yapacam.
Laptop alsam daha iyi dır.
3.000- 6.000 belki o da..
3.000 liraya o özelliklerde telefon bulabilirim hiç gerek yok telefonlarını kendilerine saklasınlar
Burada 1,700 euro olarak belirlenmiş. Trye harbi üzülüyorum artık bu nedir
Neden üzülüyorsun? 1.700 € veren 36.000 TL 3.500 € da verir.
Yaşadığın yerin kendi vatandaslarina bak, kaç kişi alacak, bir de orada yaşayan gösteriş budalası kendi insanlarimiza bak onlar kaç kişi alacakla gör.
Enayilerin parasını alsın devlet vergi olarak. İyi yapıyorlar, böyle aşırı fiyatlı ürünlere ekstra vergi koysalar da desteklerim.
@Master81 Yalnız burada çevremdeki çoğu kişi en iyi telefonları kullanıyor zaten. Desteklemeye devam et, 20k alan doktorun bile telefon bilgisayar için kredi çekmeye devam etsin. Bu kadar saçma bir mantık görmedim hayatımda. Alım gücünüzün ne kadar düşük olduğunun farkında mısın? Ayrıca birilerinin gösteriş budalası olmasının da seni rahatsız etmesi ayrı bir absürt. Giyecek donunuz yok vergi desteklerim diyorsun. Aferin.
Aynı kapasitedeki telefon fiyatları 5-6 k arasında gezerken, sırf gösteriş yapacak diye o parayı verenler, rahat rahat fazlasını da verirler ve daha fazlasını versinler ki kazanırken vermedikleri vergileri harcarken vermiş olsunlar...
Gotumde seni dön diye taşırım sefil. Ben aklımı kullanırım, sırf gösteriş diye para harcayacak kadar ezik değilim.
@Master81 Aynen kardeşim aynen götünde don diye taşırsın. Ekonominiz yerlerde ama sen buradaki herkes gibi zenginsin dimi. :) 10k ile de gösteriş yapılacağını sanacak kadar eziksin gerçekten. Yiyorsa gel de sana buradaki arkadaşlarımın gösteriş yaptığı arabaları tekneleri göstereyim.
En son 6000 vermiştim uzunca bir süre telefon almayı düşünmüyorum😬 daha fazlasını yüreğim kaldırmaz
Artik telefonlar ya hemen bozuluyor ya da surumlerden dolayi zorunlu hale getiriliyor, fazla para vermek biraz cesaret isi 😅
İkinci el alırım istediğim telefonu yine de 10 binden yukarısı çıkmaz😬
10 bin bile cok helede 2. El yani 😅 gerci kazanca gore tabi de sana gore az olabilir, suanlik bana gore 4k dan ustu fazla 😅
Walla 6 bin bile çok benim için..
Benim aldığım en pahalı telefon 2700 tl lik.
Xaomi ped mi 9 😀 oda şu an elimde ☺️
Ben yıllardır Apple kullanıyorum ne zaman farklı marka denesem aklım yine iPhone da kalıyor o yüzden bütçeyi yüksek tutmak zorunda kalmıştım
İphonelar pahali yaa :( ben de iphone pek sevmiyorum sfjdkkfs iyi ki android seviyorum butce konusunda da avandajli 😅
Şanslısın🍀
Tercihler iste :)
Yani maksimum 10-13 bin TL veririm fazlasına gerek yok Türkiyedeki yasam standardi belli
çıkınca alıcam ne var ki. zaten parayı gökten zenbille atıyorlar bana
Hiçbir telefona 10.000 den fazla vermem
Ortalama 4.000 veririm
Aylık 10 bin den fazla gelirim var ama bi telefona 1000 tl den fazla vermem
Bence bir telefona 5000 TL’den fazla para verilmwz. Ve bir telefon da en az üç yıl kullanılmalıdır
2018de peder taksitle 3500e almıştı benim telefonu.
En fazla 2bin verebilirim telefon için. 3 yıl sonra yenisini almak gerekiyor zati.
Sürekli güncelleme istiyor ondan sanırım
Hafızası doluyor güncelleme yapa yapa
@95modelbirinsan Aynen evet
Ahahhahahaha trde yaşayanlar nasıl yaşıyorsunuz siz :D
Gülecek ne var, hoşuna mı gidiyor insanların zor durumda olduğunu görmek
Evet :)
Yazık kafana
Yaşamıyoruz ki sürünüyoruz ama bizim bir milletimiz var koyun çomar onlar sayesinde yaşayamıyoruz işte bu koyunlar çomarlar anlamıyorda hiç bir şey yaşamıyor sürünüyor ona rağmen aynı devam ediyor
1TB alma yerine bulut depolama al ya da kendin kur otomatik yedeklemeyi açık tut sorun çözüldü.
Yandex, Google drive vs gibi mi
@95modelbirinsan Evet mesela Yandex sınırsız görsel yükleye biliyorsun (video hariç)
Telefon konuşmak için fazla para vermeye gerek yok , doları arttıran Lar utansın
Kullandığım telefon bana yetiyor, 2500 herhalde şimdiki fiyatı, android olsun taştan olsun, en fazla vereceğim para galiba 7 bin arası. Hayat şartları değiştirir bunu, amiral gemisi ya da güzel bir telefon için para şart. 😏
Hayat o kadar zor şartlarla yürüyor ki telefon gereksinimlerimizden sadece bir tanesi.
En fazla 3 bin fazlasına gerek yok hepsi yanı özelliğe sahip zaten
telefonuma 7bin TL vermiştim ama 5 sene falan kullanırım
bir telefona o kadar para asla vermem ortalama 300 euro veririm
Parası olmayan Android alacak olan işe Apple alacak felsefe bu artık.
Hak eden telefona 10 bin bile veririm ama iPhone bin lirayı bile hak etmiyor. Tek kuruş Apple ürününe para vermem. Bugün aldığın cihaz yarın çöpe dönüşüyor.
bir alo demek ve sosyal medyaya girmek için 36 bin tl param olsa bile vermem, havam kime a*na koyayım
Türk milletinin alım gücü sıfırı bırak eksi binlerde. Uyanın artık be bu muameleyi kendinize nasıl reva görürsünüz?
3000 tl yi kesinlik le geçmez benim bütcem geçse bile o kadar pahalı bir tele fon almam işin açıkcası. o kadar para telefona verilirmi :) allah korusun :) . allah yazdıysa bozsun o kadar para vermek telefona.
İlk telefonum 180₺
İkincisi 800₺
Üçüncüsünü alacak param olmadığı için abimin eskisini kullanıyorum.
Bütçe diye bir şeyim yok.
Çok yüksekten uçmuşsunuz şıkları hazırlarken.
Pek çok insan 300-500 TL ye 2. el telefon peşinde bu devirde.
Ülke ekonomik olarak bitmiş durumda
telefon bütcem yok. hala 240 dolara 3 yil once aldigim telefonu kullaniyorum.980 e aldim. simdi 2500 den falan satiyorlar.
Bende 800 tlye aldığım telefonu 1 yıldır kullanıyorum ama eski olduğu için 2 kere garantigye göndermek zorunda kaldım telefonlar ateş pahası
Bizim millet kredi ceker yine de alir o telefonu. Son model telefon illa ellerin de olacak
O paraya kaç tane öğrenci okuturum ben. Yazık günah be.
trilyonlarım olsa beni kessen bir telefona o parayı vermem.