Psikolojim cok bozuk sanırım taciz edildim?

internetten biriyle konusuyordum kız sandım birkac özel fotograf yolladım. en son ekran görüntüsü aldıgını ögrendim. yüzüm de dahil bi sürü fotografım var ilk ekran fotosu bildirimi düsünce sil demistim sildim dedi güvendim. sohbet sonrası bana fotograflarımı attı siler misin dedim siliyorum dedi zorla da olsa ekran fotografı attırdım fakat fotoları cöp kutusuna attırıp galerisini cekmis sonra ordan geri tasıyıp cöp kutusunun ekran fotografını atmıs olabilir. defalarca yemin etti ben böyle biri degilim santaj falan yapıcak diye. cok korkuyorum deli raporunun da oldugunu söylüyor hicbir seyden korkmayan biri gibi. avukata nasıl giderim ailem duymadan polise nasıl sikayet ettirebilirim cok korkuyorum lütfen yardım edin
Psikolojim cok bozuk sanırım taciz edildim?
Cevapla