Oyunun son sahnesinde oynadığım oyuncu ölüyor (yani yaralanıyor orada oyun bitiyor yaşıyor mu bilmiyorum ama bence ölüyor) ve ben nerdeyse ağlayacaktım Bir oyun dersiniz ama ben çok üzüldüm resmen yaşıyorumus gibi hissettim. Oynadığım oyun:cull of duty MW2
Bir oyunu bitirdiğinizde hüzünlü bir son varsa ağlar mısınız?
Cpt Soap MacTavish'in bıçaklandığı sahne bu. Shepperd ölüyor gerçi ama Modern Warfare 3'te Soap da hayatını kaybediyor. Hüzünlü bir sahne var mı, evet var. Ghost ile Roach'ın yine Shepperd tarafından diri diri yakılmasına üzülmüştüm. The Witcher 3'teki bazı sahneler hüzünlüydü. Bence bazı oyunlar film ve dizilerden daha derin izler bırakabiliyor insana.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ghost ölmemiş diyorlar yaşıyormuş yangından kurtulmuş diye okudum bir yerden
Hiç Hüzünlü biten bir oyun oynamadım. Ama düşününce kötü hissettim zira sen hayatta kalmak için uğraş çek hatta yeniden başlamamak için save al ama oyun sonunda adamını öldürsünler... :/ :/ ADALETSİZ RESMEN BU