Bir oyunu bitirdiğinizde hüzünlü bir son varsa ağlar mısınız?

Oyunun son sahnesinde oynadığım oyuncu ölüyor (yani yaralanıyor orada oyun bitiyor yaşıyor mu bilmiyorum ama bence ölüyor) ve ben nerdeyse ağlayacaktım Bir oyun dersiniz ama ben çok üzüldüm resmen yaşıyorumus gibi hissettim.
Oynadığım oyun:cull of duty MW2
Bir oyunu bitirdiğinizde hüzünlü bir son varsa ağlar mısınız?
Bir oyunu bitirdiğinizde hüzünlü bir son varsa ağlar mısınız?
Cevapla