Konuşma biterse, telefon rehberinden numara da gider mi? Bir gün yazar elbet deyip bekletir misiniz?


Aklıma geldiği zaman rehbere girip numaraları gözden geçiriyorum. Eğer uzun süre konuşmadıysak veya ben arayıp sorduğum halde o hiçbir şekilde yazmadıysa arayıp sormadıysa siliyorum. Tabi bazen silmediğim numaralar olabiliyor. İnsan silmeye kıyamıyor belki tekrar konuşursak diye ama genelde ara ara benim için işlevsiz olan numaraları muhakkak temizlerim.
Yani özellikle sen arayıp sorduğun halde o hiçbir şekilde yazmamış ise bunu hak etmiş demektir 😊
O zaman telefonumda numara kalmaz ki. 🤔
Artık işim düşünce birilerine yazıyorum ya da birilerinin işi bana düşünce bana yazıyorlar. Öyle bir kısır döngü işte.
Silmem ama, lazım olur.
Yıllardır sohbet etmediğim insanların numarası kayıtlı. Bir sorun teşkil etmiyor. Gün gelir lazım olur. Birkaç defa yaşandı çünkü.
Ben onların WhatsApp durumuna onlar benim WhatsApp durumuma bakıyor. Değişik bir ilişki.
Cevap
18Cevap
Zamanla gereksiz fotoğraflar gibi onlar da siliniyor elbet.
Silmeye kiyabildiklerin kiyamadiklarin
Bu zamana kadar kıyamadıklarımı dahil sildim, aslında bunun bir önemi olduğunu sanmıyorum. Araya art niyet karışınca zaten silmek için bir bahane oluyor elinde.
Her insanın sanki silmeye asla kıyamadığı belli başlı kişiler vardır gibi geliyor bana ama bilemedim be dostum
Pekâlâ, anne ve baba diyeyim o zaman 😄
Yani aile fertleri hariç demiştim ama dnd
Hani nerede yazıyor ben göremedim? 👁️👁️
Demek istemiştim diyeyim o zaman dnd
Genelde silerim. Ben msjlari sevmedigim fotolari, gelen medya goruntulerini aninda silerim hastalik bende bu durum gereksiz hicbisey olmayacak.
Sırtımda taşımıyorum dursun yani silmeye tenezzül etmem kim uğraşcak bidaha rehbere gir adına basılı tut silinsin falan 👍😅
Her konuşmadığımızı silseydik rehberde adam kalmazdı
Tutma taraftarı değilim konuşmuyorsak niye yer kalabalıklığı yapsın ki
Hayır silmem, arasıra arayıp niye hiç aramıyorsun gibisinden laf sokmak iyi geliyor 😏
Evet silerim rehberimdeki kişi sayısının 15'i aşmamasına dikkat ediyorum
Listemde 200 kisi var toplasan 10 kisiyle ya konusur ya konusmam silecek olsaydim kimse kalmazdi
Evet silerim. Uzun süre konuşmadıysam daha da konuşmam zaten.
Hahahhaa benim telimfe daha önce hiç konuşmadığım kişiler bile var
Hiç konuşmadığım kavgalı olduğum insanların bile numaraları var bir tek eski sevgililerimin numarasını silerim
Görüşmüyorsam aramda herhangi bir bağ kalmamıştır silerim
Yok silmem ısım duser ya da bı yamuk yapar ararım ugrastirmasın
Bir süre bekletirim ama sonunda silerim sonuçta ömrümün sonuna kadar onu bekleyecek değilim ya
3 yıldır konuşmadığım erkek arkadaşımın numarası duruyor. Kıyamıyorum o da beni silmiyor
Uzun süredir konuşmadıgım biriyse aradığında telfonunu açmamak icin silmem
Silerim hiic saklayamam
konuşmadığım biriyse silerim
Görüşmediğime göre fazlaliktir silerim.
Yooo senelerdir konuşmadıklarım vae
ben hiç kimseyi silmiyorum engellesem bile
Eser niyetine saklamam heralde
Silmem hep durur. Hotmaillerin canı sağolsun.
Yüreğimde olmayan kişi rehberimde olamaz
benim için bişey ifade etmiyor ise silerim
Silerim, gereksiz geliyor tutmak.
Hayır silmiyorum gün gelir lazım olur
Yoo bazen kalıyor kişiye göre değişiyor yani
Hiç acımam mdmd
Cok merhametlisin dhdh
Silerim yer kaplamasın :D
Siliyorum sevmiyorum fazlalık gibi geliyor
6 aydır konuşmuyoruz hala duruyor..
Her yerden silerim
Gözümü bile kırpmadan silerim
Silmem
Silmiyorum
Silerim
Evet
Zamanı gelince evet.
Hayır
evet
Silmem
Yok bende silememe hastalığı var.
Silerim tutmam
Çoktan gitti
Anında silerim. Gereksiz insanlara luzüm yok.
Ne kadar değer veriyorum o onemli
Silmem
18 kişi var. Zaten ajsjsn
Ben silerim
Durur genelde
üşenirim silmeye
Silerim
Hiç silmiyorum ya öyle kalıyor
Hayır.
Evet
Silmezdim
Silmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?