AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Kullanmıyorum hoş kullansam da kullanmasam da diğerleri de öyle.
Kabul etmedim onun yetine signal kurdum.
sözleşmede bir problem yok abartılıyor
@CemDuman zaten benim konuşmaları paylaşsalar sıkıntı olmaz. Millete rezil olacağım reainlerim sokbetlerim yok çükür. Sözleşmede problem olup olmadıiını bilmiyorum fakat olsa bile bizim türk halkı zaten umursamaz. Keşke ifşa olsa videolar falan belki insankar allahtan korkmjyor ama millete rezil olmaktan korkup açık saçık videolar yollayıp sapıkça sohbetler yapmazdı.
ortada aslında böyle bir şey yok saçmaladılar.. ayrıca mahremiyet önemlidir ve sapıklığın önüne böyle geçilemez maalesef
@CemDuman bilemiyorum. Ama geçilebilseydi keşke.
etik değerleri kontrol altına almak imkansız başta eğitim verilmeli
@CemDuman eğitim verirse de hiçbir şey olmaz bu ülkede hepimiz Türkçe dersi görmüş olmamıza rağmen �mla kurallarına hiç birisi dikkat etmiyor en başta bir kelimenin nasıl yazacağını bilmiyor kendi yazacak mesela gendime yazıyor gendime bir kahve yaptım hepimiz İngilizce dersi görmüş olmamıza rağmen hiçbirimiz ingilizceden Bir şey anlamıyoruz pubg deki 9 yaşındaki elin Arabı bile şakır şakır İngilizce konuşuyor birçok okumuş insanımız var Sözde ama kendi ülkemize ait bir cep telefonu markamız bile yok Neden acaba Sözde eğitim veriliyor
eğitimden kastım doğru düzgün bir eğitim.. yoksa sadece sınıfı geçmek için ezberleme ile eğitim olmuyor.. kişisel gelişime katkısı 0
@CemDuman Ben mesela insanların ilgi alanlarına göre eğitilmesinden yanayım Sen gidip Müzikte çok iyi olan birisine illa Diğer dersleri de dayatıp Hayır sen doktor olacaksın diye zorlarsan O çocuk kendini bir kafeste hapis gibi hissediyor çünkü başkaları mutlu olsun diye onları mutlu etmeye çabalıyor ve kendisini mutsuz hissettiği durumda ders çalışmak istemiyor Hiçbir yeri kazanamıyor başaramıyor Çünkü içimden gelmiyor Belki o çocuğa istediği branşta eğitim verirse o çocuk branşında en iyi insan olacak liseye gelmeden daha insanlara şunu öğretiyorlar hangi mesleği seçersem daha çok para kazanırım veya iş bulurum matematikte çok iyi olan bir insan zorla tarih dersi öğreniyor ve ailesi Doktor olsun istiyor diye sonraki fen bilgisi çalışıyor ve kendini Mutsuz hissediyor Oysa ki o çocuk sürekli matematik üzerine bir eğitim hasta belki geleceğin matematik dehası olabilir ya da bir başka çocuk tamirata ilgili ise onu o konularda yetiştirdiğin de belki geleceğin en iyi tamircisi ya da mucidi olabilir ama günümüzde insanlara bir şey yap En iyisi olsun yerine hayır hepsini öğrenmelisin ve hepsinde en iyi olmalısın diyorlar senden hem sözelde hem sayısalda hem felsefede hem dinde hem müzikte hem resimde Hem güzel sanatlarda ve çeşitli teknik beceriler de en iyi not alıp insanlarla Buna göre yarışmalı bekliyorlar Ama şunu Bilmiyorlar ki hiç kimse her konuda dört dörtlük değildir ama böyle olmanı istiyorlar ve olamıyorsun Sorun da bana kalırsa Bu bir sen yap en iyisini yap mantığıyla insanların yetiştirilmesi
katılıyorum ülkemizde branşında uzman kimse yok liyakat maalesef yok o nedenle de her alanda çöküyoruz. Baksanıza çıkıp alanında uzman kimse whatsapp hakkında açıklama yapamıyor :)
@CemDuman Şimdi benim araştırdım a göre bugün biraz WhatsApp zaten Daha önce de paylaşma yetkisine sahipmiş ama şimdi senin rızanla paylaşmak istiyormuş Yani şöyle düşünelim zaten firmalar bizim şahsi Bilgilerinizi üçüncü kişilerle paylaşıyorlar mesela marketin bir tanesinden alışveriş yapınca sana o marketin kartına veriyorlar ve sen o kartı aktif etmek için telefon numaranı adres bilgilerini falan yazıyorsun ve bir bakıyorsun birkaç gün sonra birçok yerden reklam gelmiş bilmem bir yerde spa tesisinde 15 gün ücretsiz konaklama falan birçok reklam Benim bir arkadaşım vardı telefonuna parmak izi ile açma yüz ile kilit açma asla yapmam diyordu Ve yapmadı çünkü senin irisin ve senin parmak izin sana özel Bunlar insanın eline geçtiğinde neler olabileceği bilinmiyor şimdi WhatsApp senin kişisel verilerini mesajlarını nasıl paylaşabilir sesli mesajını paylaşır orada senin sesini kullanarak bir şeyler yapabilirler Ama zaten sen bir banka ile bile görüşürken görüşmelerimiz kayıt altındadır diyor banka senin ses kaydını satsa aynı şeye denk gelir bilmiyorum kafam benim bayağı karışık Fakat şu an gündemde olan bir söylenti dün gece birçok ülkede elektrik kesintileri olmuş ve Katy Perry'nin klibinde anlatıldığı gibi Dünya nüfusu belli bir sayıya geldiğinde tamamında elektrik gidiyormuş şu an Bir de böyle bir sıkıntımız var dünyanın sonu sanırım gelmeye başladı
bu kadar her şeyden korkmak mantıksız KVKK gereği zaten tüm dijital platformlar bizden rıza almak zorunda kanunen o kadar büyütülecek bir şey yok. Ne yapsın benim ses kaydımı mesajlarımı işten başka bişey yok zaten :)
@CemDuman Benim mesajlarım ve ses kaydında da öyle bir şey yok ama aklıma şey geldi zamanında bir insansı robot yapılmıştı ve ona sesini vermek için insanlar arasında yarışma düzenlenmişti şimdi böyle bir şeye gerek yok ha Ayrıca ne yapacaklar diyorsun ya şunu yapabilirler mi enin sesli imzanı kullanıp senin adına bankalarda işlem falan yapabilirlermiş
84.4 milyar değeri olan whatsapp benim ses kaydımla kredi mi çekecek dersin? :)
@CemDuman WhatsApp yapmayacak zaten bunu bir başkasının eline geçme ihtimali yüksekmiş sanırım Bilmiyorum çok hakim değilim konuya Çünkü Bilemiyorum yani ne olabilir
her zaman yüksekti ben yazılımcıyım bu her zaman vardı değişen negatif yönde bir durum yok ki
@CemDuman ozaman dursun diyorsunuz.
tabiki sorun yok zaten bir süre sonra kimsenin kaldırmadığını göreceksiniz
@CemDuman benim çoğu arkafaşım kaldırdı
kabul etmedim bakalim..
Güncellerken ettim sanki öyle hatırlıyorum
Çoktan kabul ettim bile
Silicem telegrama geciyorum
Ettim.
WhatsApp kullanmıyordum zaten.
Hayır, kabul etmedim henüz.
Güncellemeleri sevmem.
Bana daha gelmedi sözleşme, korkiyrim 😕
Ettim ama ne olucak bilmiyorum
ettim en fazla silerim hayatın sonu değil:D
Evet, kabul ettim. Kullanmaya devam edecegim
ne evete bastım ne hayıra
Hayır teklifte gelmefi bsna
Zaten hiç bi şey gizli değil ki biliyoz
etmedim silerim ne gerek var
Ettim birşey olacağını sanmıyorum öyle pek
Ben silmedim ama telegramdayim
Hayır artık wp kullanmayı bırakacağım sanırım
Bizim arkadaşlar Dedi indirmiş
Etmedim de ne olacak bilmiyorum
Signale geçin en güvenlisi o
Söylentilere uyarak şimdi değil dedim
Öyleydi zaten kullanmaya devam edeceğim bu yüzden
Yahu etmiyorum yine çıkıyor önüme nedir bu hakaten
Etmedim geri tuşuna bastım.
Bana henüz sözleşme ulaşmadı
Ben apk kullanıyorum o yüzden bu sözleşme olayından haberim yok
Zoton hocbosi gozlo dogolku biloyoz diyenler nefretimsiniz
Olay ne bana da anlatır mısınız?
Artık telegram kullanıcaz napalım 🤷♀️
Günaydın
henüz hayır biraz bekleyeceğim..
Kabul ettim hiç sıkıntı değil.
Evet, kabul ettim ve kullanmayada devam ediyorum..
Bana gelmedi daha sözleşme
hayır artık telegram signal falan kullancam
Bende aynı düşünüyorum
Neler neler yapmadıkları halt yok
Henüz etmedim belki vazgeçerler diye bekliyorum.
Hayır zaten geri cekılmiş :D
Yanlislikla kabul ettim. Baska uygulamaya gectim
Ne olduğunu bilmeden kabul ettim💁
Bütün bilgilerini Facebook üzerinden paylaşılan şirketlere satacak
@Gizemli_hayalperest anlamadım? Biraz daha bilgi verirsen iyi olur.
4 sınıf ülke vatandaşı olarak etmedim
Simdilik etmedim de ne oluyor kabul edince kfkg
bilgilendirdikleri icin cok tesekkur
Evet kabul ettim
Hayır. Kabul etmeyi de düşünmüyorum.
Evet bi anda bastım ve whatsappa devam edicem
mecbur kabul ettim. uyku sersemiyle
Maalesef ettim
O sormadı bende etmedim
Kabul etmedim.
Kabul etmedim
Daha etmedim
Etmedim
Ettim.
Etmedim.
Henüz kabul etmedim kararsızım
3 aya yakın kullanmıyorum vpyi