Hayat arkadaşım.. olurda bir gün bu mesajı mı bir yerlerde görür okursan. . lütfen mesajıma dönüş yap.. Çeyizim kapıda.. gelinliğim bohçada seni bekliyorum.. Notumu şişe ile denize atıyorum. umarim karaya vurur 😂
şu anda hayatımda ki kişi eşim olacaksa "seninle bir çok olay yaşadık iyi veya kötü, bir çok hayal kurduk, bir çok dilek diledik. Bu hayallerimizden biri evlenip mutlu aile olmaktı artık gel de evlenelim." Eğer başkasıysa"şimdiye kadar hayatıma bir çok kişiye aldım, gitmez dediklerim bile gitti o yüzden sen de gelip mutluluğumu bozamazsın. Gelmeden hoşçakal.. "
Canın bigün sıkılcak tutcan gelcen karşıma la oğlim hangi yüzle çıkcan la bn çok bekledim seni bekletilirmisin bir insan bu kadar diye diye sitem ederdim galiba 😂
Ya malesef acayip zorum acaba düşünmüyor değilim beni kim etkiliycek ve o tanısma aşaması ona o kadar ızdırap olur ki tahmin bile ediyorum yani şahsen ben olsam tabanları yağlarım
Malesef olamıyorum bazen bende farkında oluyorum ama napıyım çok darbe yiyince insan artık dışarıya karşı kalkan oluşturuyo ta ki onun içini görene kadaf
tamam ama işte en başında belki de doğru insanların girmesini bu şekilde zorlaştırıyor olabilirsin. darbe yemişsin üzgünüm ama yine de yeni insanlara karşı sert olmamaya çalış elinden geldiğince en azından
Deniyorum ama olmuyo ama insanın aohbeti güzel oluyo birden bire o sertliğim gidiyo onun yerine byumusak sıcak kanlı birine benziyorum biraz da insanın sohbetine bağlı
yani insandan insana değişir de mesela bak ben soğuk insanlarla hiç anlaşamıyorum sıcak insanlarla çok çabuk samimiyet kurabiliyorum o yüzden diyorum soğuk olunca bazen anlaşılmıyor hiç o insanla :D