“Keşke emojisi olsa!” dediğiniz bir surat ifadesi var mı?

Ya keşke Skype’taki utanıp yanakları kızaran emojiyi standart klavyeye de ekleseler. Aşırı troll, tam benlik :dd
“Keşke emojisi olsa!” dediğiniz bir surat ifadesi var mı?

Sizin kendinize has olan ya da başka yerde beğenip de kendi klavyenizde olmasını istediğiniz bir emoji varsa tarif eder misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel fikirler geliyo hee apple duy sesimizi
Güncellemeler
+1 yıl
@apple var mı acaba sitede
“Keşke emojisi olsa!” dediğiniz bir surat ifadesi var mı?
Cevapla