AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
210Cevap
Bende uyuyorum deyip online olurum aynısını yasatirim
Bişey demezdim ama bünün aynısını bende sürekli ona yapardım böylece kendisi anlar.
Memlekette en sağlam dövmeci bulup alnına sadakatsiz yazdırrım
Ya ne olacak uykusu tutmamıştır der keyfime bakarım, güven genelde özgüven eksikliğinden olur.
sanırım biraz free takılmak istemiş. geri dönüşte free görebilir
Güvensizlik duyguları yeşermeye başlar kalbimin en karanlık ve ücra köşelerinde.
Sorasım bile gelmez ne hali varsa görsün lxöslxlsmls
Umrumda olmaz açıkçası def olup gider öyle karaktersizle işim olmaz
Onun söylediklerine inanmam soğurum ve ayrılırım. Güven olmayınca ilişki de yürümüyor zaten
Beninle konuşmak istemiyor diye dusunup üzülürüm galiba😕
Demek ki onun icin onemli olmadigimi fark edip hayatindan uzaklasirdim
Yalan Söylediği için Direk Bırakırım Haa Aldatmış Ha Yalan Söylemiş Hiç Fark Etmez
Olumsuz bir tepki vermem, çoğumuz uyumadan önce telefon karıştırıyoruz..
Son soruma yorum yapar mısın lütfen öğrenmem gerekiyor bu sorunun cevabını
@Nazlı4242 Ben cevap kutusu muyum 😂😂😂 link ver madem
Sorarım tabi ki uyku mu tutmadı vs tarznda hemen atlamam
Son soruma yorum yapar mısın lütfen öğrenmem gerekiyor bu sorunun cevabını
@Nazlı4242 ? Link atıver bea :D
Hiç.. Yarin aynisini ben yapardim... Ki zaten bunlar bizim başımıza geldi..
Hemen olumsuz düşünme önce sakince düşün eğer kendini huzursuz hissediyorsan hiç çekinmeden sor
Son soruma yorum yapar mısın lütfen öğrenmem gerekiyor bu sorunun cevabını
Bir süre sessiz kalıtım. Sonra imalı imalı göndermeler yaparım
Ne boklar yedin derim şüpheye kalırsa içim içimi yer
Hemen ayrılıp yeni birini bulurdum oda öyle kala kalırdı
Buda bir aldatmaktır. Açık açık söyle adam gibi arkadan iş çevirmeye gerek yok
Olabilir. Güvenmediğim insanla birlikte olmam zaten.
Benle konuşmak istemediğinü düşünürüm sorgularım 😒
Hiç kafaya takmam. Görüşdüğümüz zaman hesap sorarım.. Eğer bir daha yaparsa , koyarım tekmeyi..
Hmm hesaplar sorulur, kavga edilir , sevgiliden sogunulur ve iliski diye bir sey kalmaz 🙄
istediği kadar uyanık kalsın ama benden uzakta :))
derim yani
bir iki yakalarsam
Bu tür durumları hiç takip etmiyorum, ilgilenmiyorum.
Senide mi uyku tutmadı derim demekki benle konuşmak istememiş hayat çok basit aslında :)
İlişkimiz bitmiş olur. Yalan konuşanlarla yuva kurulmaz nokta
Ona sorduğum da mantıklı bir cevap vermezse Ona olan güvenimi bir kez daha gözden geçirmeme sebeb olur.
Sevgiliye? Yengem falan olur artık o saatten sonra 😄
Ya oyun oynuyordur ya da kız peşindedir. Çıldırırım.
bir sorun olabilir bu kadar ergen olmayıp sorabilirsiniz
Uykusu kaçmıştır herhalde derim. ya da yakın arkadaşı ile birşeyler konuşmak istemiştir.
Bu kadar güvenme 😀😂😂
Haklısın belki ama benim felsefem sonsuz güven tabiki daima değil ama ilk suphemdede ustune gitmem tabiki hissederim zaten hislerim cok kuvvetlidir. Ama yine de aldatilirsam ve yakalarsam sevinirim. En azindan ogrendim boyle bir karaktersizle gelecek kurmadim diye yok yakalamazsam zaten benim icin bilmeyecegimden sorunda olmayacak Allah onun fişini ekbet birgün çeker 😋
Ne güzel 👏
Teşekkürler 😊
sakinnnn.. adamın eli deymiştir telefona,,, dont panic...
Kızmamı gerektiricek bir durum yok cevrimiciyse cevrimicidir bu degildirki beni aldatacak
Bütün sosyal hesaplarını dondurdu...
Ama bilirsem ayrılırım...
Bütün sosyal medya hesaplarını silerim. Mal gibi vatsapta takılsın güzel kardeşim
İşim olmaz öyle biriyle.
Başka şeyle uğraşması gerekiyorsa da bana uyucam demesin işim var desin
Ben bunu bilerek sevgilime yapıyordum. Uyuyorum diyip çevrimiçi takılıyordum gıcıklığına. O da deliriyordu tabi sabaha kadar kavga ediyorduk. Sırf onu sinir etmek için shhshdhd
Büyük ihtimalle farkına varmam. Stalk huyum yoktur.
Sevgilimin benden gizli instegramini yakaladim ustelik iliskimz 3 yillik. ve dun gece 11 de uyucam dedi gece 2 ye kadar cevrim iciydi. ama ben ses etmedim sakince bekliyorum
Hala online olman için geçerli bir nedenin yoksa 👊🏻
Yat zıbar m... k derim sevgilimse zaten güvenim sonsuzdur 😏
Valla ne diyem ki kilibik biriyim ben bir yalan soylesin inanirim heralde
Yaparsa kendi kaybeder yol vermek o kadar zor değil benim için.
Onun kalbine ping atar, hayatını disconnected yaparım. :):
Sonra drop yiyorum demesinler 😂
Sana olan guveniminde altini ustune getirdin. Sanalda iyi gezmeler. 😏
Kahretsin hesap soracağım bir sevgilim bile yok!!🙄
Sonsuza dek uyuturum dnddjd şaka şaka insanlık hali bir şey olmuştur belki
Soğurum çünkü bana karşı samimi değilse onunla işim olmaz
Uykusu kaçmıştır belki bende uyuyorum desemde hemen uyuyamam😂
Ya belki uykusu kaçmış uyuyamamıştır. Biraz daha takılmak istemiştir. Kötü düşünmeyin hemen de. Herkesin kendi özgürlüğü var
Once sebebini sorarım mantikli bir aciklamasi varsa sorun olmaz ama farkli seyler varsa ve ben sezersem 3. Dunya savasi çıkar galiba🤔🤔
Sık sık bunu yapıyorsa güvenimi sarsar ama seyrek şekilde yapıyorsa birşeyler vardır derim anlayış gösteririm
Uyuyorum dediyse uyumuştur. Ha açıksa da bir işi vardır, biri yazmıştır. Ben güvenirim. Arada güven şart.
Herşeyden önce yalan söylemiş onurlu bir insan bunu kabul edebilir mi
Neden olduğunu sorarım mantikli bir aciklamasi vardir
İnsanlar uyuyorum diyorsa uyuyordur. Kuzeni yazıyordur.
Güveniyorsan sorun yok ama yalan söylemiş olması düşünsürür
Son soruma yorum yapar mısın lütfen öğrenmem gerekiyor bu sorunun cevabını
Direkt sorarım
Ayrıldım bu sebebten dolayı. Birde diyorki halam bizde ondan giriyorum 😂😂😂😂😂