2 boyutlular hariç hepsini oynadım. Gta 5 grafiklerin ve oynayışın ağa babası. Hikaye ve senaryonun ağa babası ise bence Gta san andreas. Vice city'yi de unutmamak gerekir.


Vice City'in bendeki yeri ayrıdır. O şahin ve doğan tarzı aracında iki apartman arasıan part etmesinden sonra bir efsane baslıyor. GTA V'de iyi tabii.
Sonra başlayan o cızzzz scooter sesi 😍😍😍😍
Ben alışkınım benim ki de aynı.
San Andreas, serinin en detaylı oyunu olduğu için. Hiçbir GTA oyununda GYM'e gidip kas yapıp yağ yakamazsınız ya da 6 tane sevgiliniz olmaz.
kesinlikle. gta 5 de bir sürü aktivite var ama hiçbiri evin bahçesindeki basketbol kadar zevkli değil.
Arka bahçede basketbol, çete bölgeleri (ele geçirme, kaybetme) kumar oynama, sevgilinle kahve içme, jetpack takıp uçma daha neler neler. Yerini hiçbir oyun doldurmaz bence.
sanadres efsaneydi 😂😂😂çete kurup düşmanları öldürüp şehir kazanıyodum en son😂😂😂😂
Benim oyunum ruscaydı yengem getirmişti Bulgaristandan. Anlamıyordum ne demek istiyor. görevin birini anlamadım bütün bölgeleri ele geçirmiştim. aslında görev daha kolaymış 😂
İşte olay onu bitirmek hikayeyi anlamadan sevmek. Türkçeyi herkes oynar.
Hala oynarim
Cevap
10Cevap
Hiç unutmam abime bana oyun yükle oynuyayım azcık diyip duruyordum sonra bana bir oyun var kasabada geziniyorsun felan dedi sonra karnen iyiyse sana getiririm demişti ben çok çalışmış teşekkür belgesi almıştım ertesi sabah uyandım yastığımın köşesine bir cd bırakmış hemen açtım gta vice city böyle hayret felan ediyorum ne kadar gerçekçi yağmur felan yağıyor çok güzel günlerdi, küçük şeylerden ne mutlu olurmuşum tabi sonra internet felan bağladık işin iyice cılkı çıktı metin2 felan gençlik heba oldu şimdilerde Fransız ihtilaline sardım Assassin's Creed Unity deneyesim var bakcaz artik. Konuyuda gta'dan assassinse çekiverdim söz konusu oyun olunca çok konuştum 😂
Unity iyidir. ama bir black flag değildir. şimdi origins oynuyorum. Güzel ama ilk oyunların tadı yok
Yaaaa en hassas bölgemden vurdun şimdii 🖤Black Flag hayranıyım en muhteşemini korsanlık yapmış. En iyi karekter edward james kenway diyorum. Originsi sevmeyecegim baştan belli ama Rogue zaten sanırım black flagin eki gibi bişey unityle syndicate güzele benziyor denemedim
rogue de bir assassin taraf değiştirip templa lara katılıyor. Ama kesinlikle haklı sebepleri vardı. o daha çok soğul denizlerde geçiyor. Black flag sıcak denizlerde. Edvard gibi arkadaşım olsun isterdim. Macera heveslisiyim.
Edward candır ya hele o ilk kale baskınında içeri girip yaşlı adamın masasına oturup bişey doldurup içiyor çok cool. Rogue bende temla geçmesini haklı buluyorum sırf o topu bulmak için Koca şehri mahfetti canımızı zor kurtardık. Ya sana ne sorcam black flagda kırmızı korsan kıyafetini bir türlü açamıyorum o oyunda bişey yapınca mi açılıyor yoksa ek parayla mı satın alınıyor?
parçaları topladın mı?
Ya heralde aynı kostümden bahsetmiyoruz çünkü türkçe yamasiyla oynadim parçayla toplanan lacivert olmalı
kaptan morgan kostümü kırmızı olan. Sanırım ücretliydi o.
GTA 5 en son oynadığı oyundur ve bana büyük bir ders verdi para mutluluk getirmiyor o kadar cok para bastim ki herseyi aldim krom altın kaplama silahlar arabalar ve artik helikopterle para dağıtıyordum sunu gördüm bu bir amerikan rüyası yinede mutlu olamıyorsun
Çok uzağa gitme michael de santa örneğidir bunun. zengin ama mutsuz.
Tanımıyorum onu oyunda ilk baslarda herseyi almak icin ugrasiyorsun bakiyorsun herkes birseyler almis sonra milletin hile yaptığını görünce bende yaptım sonra her guncellemede yeni gelen herseyi aldim yetmedi yapacak birsey kalmadı garajlar araba oldu aldim helikopteri toplamadım türkleri bastım parayı dagıttım 😀
Hikaye modunu oynamadın mı?
ben hikayeyi daha çok seviyorum.
Herkes bilmez :)
Hiç oynamadım. attan inip eşşeğe binmek gibi olur şu an oynasam.
2 boyut sadece atari de güzeldi 😏
Bulursam koleksiyonuma eklerm 😊😚
Gta 4'ü genelde kimse sevmemesine rağmen ben o kozmopolit havayı çok sevmiştim ya <3 ana hikayesi diğer oyunlara göre biraz daha kısa gibi gelmişti ama oynadık iyi kötü.
Arada kuzen Roman'ın bizi bowling'e çağırmasını reddedince içim burkulmuyor değildi tabi :/
Ben de sevdim ek paketlerden daha başarılı.
GTA Vice City ve GTA Türk oynadım. Halen GTA San Andreas oynamaktayım. Yeni olanların hiç birisiyle oynamadım. Favorim GTA V. Oynamasam da, Youtube'da paylaşılan videoları izleyince beğendim.
Ben ps3 de oynamıştım. sokağa atacak kadar param olsa ps4 e de alırım bitane.
GTA 2 ile başladım bu serüvene ve benim için her zaman yeri ayrı olacak bir oyun. O yüzden GTA 2 diyorum.
Ilk çıktığında ortaokuldaydım anlatırlardı işte oyunu o kadar heyecanlanmıştım ki hey gidi günler
ilk pc imizi babam 2007 de aldı. gta vc yi yüklenmişti. çok değişik bir havası vardı. o otelin etrafı havai görünümü ağlıycam yemin ederim.
bundan 15 sene önce deselerki bu günlere geri dönmek isteyeceksin inanmazdık eminim.
Sanandreas cj reis efsaneydi
Acıların çocuğu. hiçbir karakter onun kadar çile çekmedi. Annesini öldürdüler. kardeşi ölümden döndü. Arkadaşları sattı canım cj ye üzüldüm bak.
Tabiki vice city
Oyun oynamayı sevdiren adam gibi adamdır Tommy Vercetti 😍
Çok güzel oyun
san andreas :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar