Bu gün de GTA'dan soralım. Çocukuğumuzun ve günümüzün efsanesi, en sevdiğiniz Grand Theft Auto (GTA) oyunu hangisi?



2 boyutlular hariç hepsini oynadım. Gta 5 grafiklerin ve oynayışın ağa babası. Hikaye ve senaryonun ağa babası ise bence Gta san andreas. Vice city'yi de unutmamak gerekir.
Bu gün de GTA'dan soralım. Çocukuğumuzun ve günümüzün efsanesi, en sevdiğiniz Grand Theft Auto (GTA) oyunu hangisi?
Bu gün de GTA'dan soralım. Çocukuğumuzun ve günümüzün efsanesi, en sevdiğiniz Grand Theft Auto (GTA) oyunu hangisi?
Cevapla