En sevdiğiniz tomb raider oyunu hangisi oldu son 3'lemede?

Hikaye ve akıcılık konusundan değerlendirecek olursak 1. oyun çok iyiydi ama grafik ve mekanik 3. oyunda tam oturmuş ve neredeyse kusursuza yakın çalışıyordu. Sizin görüşünüz ne?
En sevdiğiniz tomb raider oyunu hangisi oldu son 3'lemede?
Cevapla