Selamlar!
Telefonumun bozulması ile yeni telefon arayışına çıktım. Yaklaşık 6 senedir iPhone kullanıyordum ama fiyatları malum. Bu devirde kredi çekip ya da takside girip telefon almak istemiyordum maalesef. Bu sebeple de hem cebimi zorlamayacak, hem de fiyat performans ürünlerine yöneldim.
Videolar izledim, içerikler okudum ve kararımı verdim: OPPO Reno5 Lite.

Benzer özellikteki telefonlar şu an onlarca bin lirayken OPPO Reno5 Lite'yi Hepsiburada üzerinden 4299 TL'ye aldım. Hem gelirimin kat be kat üstünde telefon alıp kendimi zor duruma sokmadım hem de performansına değer bir ücret ödemiş oldum.
48MP yapay zeka dörtlü kamera beklentimin üzerinde.
iPhone kullananlar genelde başka kamerayı beğenmezler, bilirsiniz. Telefon elime ulaştığından beri bir kedimi, bir gökyüzünü çekip duruyorum :D Makro çekimden, ultra geniş açılı çekim, yakınlaştırılmış çekim gibi birçok özelliği var ve hepsi de yerinde çalışıyor.

Site kaliteyi biraz düşürecek ama tek gözlü kedoşumun yüzünde evden topladığı kiri tozu görebilirsiniz :D Hem de camın önünde çekmeme rağmen herhangi bir karaltı yok.
Yapay zeka sahne geliştirme özelliği çektiğiniz fotoğrafın nesnesini veya mekanını tanıyarak ona göre renk ve doygunluk sağlıyor.
Kedimi çekerken yanda görünen "kedicik" yazısı veya evdeki çiçekleri çekerken çıkan "demet" yazısı, aslında yapay zekanın çektiğiniz nesneyi tanıması anlamına geliyormuş. Ona göre de renk akışı sağlıyor. Bu özelliğini çok beğendim.

Gelin çiçeğimi de gözler önüne serdim :D
Çocuk ruhuma hitap eden efektler 😍

Telefondan bahsederken böyle şeyler anlatılmaz ama ben anlatırım, çünkü niye anlatmayayım :D Parmak izinin efektini değiştirebiliyorsunuz. Parmak izi ekranın içinde, başka bir tuşu yok. Aynı zamanda yüz tanıma veya normal şifre de kullanabilirsiniz. Ben süslü gördüğüm için tabii ki parmak izinden gittim...
30W hızlı şarj desteği ile çok kısa sürede telefona tekrar kavuşma şansınız var.

6 senedir aynı telefonu kullanınca pil ömrünü tahmin edersiniz. Bu sebeple bu telefonda beni mutlu eden şeylerden biri şarjın uzun süre gitmesi ve hızlı şarj olması. Telefonu aldığım gibi hasretle oyunlar indirip oynadım ve 1 tam gün yetti. %5'ten %100'e varması ise 1 saati bulmuyor.
2 renk var, biri Sonsuz Siyah, biri Aurora Moru. Ben tabii ki mor seçtim.

Mor derken cırtlak bir mor değil elbette. Likit kristalle kaplı olduğu için rengi sürekli değişiyor, daha çok mavi olduğu zamanlar da var. Tam Aurora ışıkları :)
Oyun performansı da oldukça iyi. Telefonda herhangi bir ısınma, donma, yavaşlama yaşamadım.

Aşırı aşırı oyun oynayan biri olmasam da telefonumda zor zamanlarda oynamalık birkaç oyunum vardır hep. Hemen indirdim onları :D Grafikleri iyi, herhangi bir kasma da yapmıyor. Yarışta diğerlerini enkaza çıkarmaya devam 🤪
Telefonla ilgili daha teknik bilgilere kendi siteleri üzerinden ulaşabilirsiniz. Ben biraz daha kendi kullandığım ve anlayabildiğim detaylar üzerinde durdum :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Bir iki ay içinde telefonu değiştirmeyi düşünüyorum. Aslında 2 yıldır kullanırım bir sorunu yok şarj olayı da halen yerinde malum huaweı şarj konusunda çok iyi. Sabahtan beri elimde düşmüyor 57 şarjım var. 2 yılda yine iyi bir batarya süresi. Tek sıkıntı yanı sıkıldım benim telefon kullanma sürem 2 yıl 😅 aldığınız telefon güzelmiş huaweı p40 ile oppo arasında kararsızım
aa niye 2 yıl ya :D
Huaweı her yıl yeni makina çıkarıyor kullanmak istiyorum hepsini 😅😅
Oppo'nun batarya konusunda bayağı iyi olduğunu duymuştum. Benim telefonumda Oppo destekli bir marka ve şarjı beni oldukça mutlu ediyor. 1 saatte doluyor ve uzun süre gidiyor. Benim işimi görüyor ya yeterli...
Aynen zaten önemli olan o, diğeri biraz gösterişe giriyor artık
Oppo guzel bir telefon ancak ben lite almazdim :) reno 6 serisinj almayi dusundum bir an ya da reno 5 alabilirim henuz arastirmalarim bitmedi :)
Eglenceli bir tanitim olmus
Neden lite değil peki :)
Lite ekstra :) ozellikleri alinan telefon ;) ondan dolayi
Güzel bir değerlendirme olmuş. Apple kullanıcısı olarak OPPO telefonları çok beğeniyorum. Muhtemelen birgün Apple ile yollarımı ayırırsam OPPO birinci seçeneğim olur.
iPhone kullanırken güzel ama bi bozulmayagörsün, yenisini almak biraz imkansız hale geliyor :) Hiç kendimi zora sokmak istemedim ben de.
Ben şu an 3 yıl önce yurt dışından aldığım XS telefonu kullanıyorum.
Şu an yeni bir apple telefon 20-25.000 liradan aşağı alınmıyor. Bir telefona da o kadar para vermek bana mantıklı gelmiyor.
iPhone 7 kullanıyorum dediğim gibi 5-6 yıldır, şu an hala sıfırını 7 bine satıyorlar. 6 sene önce çıkmış bir telefon nasıl 7 bin olur anlamış değilim :D Gereksiz bence de.
AA benimki de mor renk. Kamera özelliklerinde karekod tarayıcı olması mükemmel ve niceleri. Güle güle kullan. Yararlı bence için teşekkürler
Çok tatlı moru zaten bi mor bi mavi bi yeşil gibi, sıkılmayız :D Teşekkürler çok :)
Aynen, rica ederim :)
Gerçekten batarya konusunda da güzel telefon olduğunu duymuştum Ben de xomi redmi8 pro kullanıyorum çok memnunum emeğine sağlık
Eski telefonumu günde 4 kere şarja taktığımı bilirim :D Çok garip geliyor şu an 1 gün dayanması.
Evet bende Lenovo kullanırken günde 4-5 defa şarja taktım biliyorum belli bir süreden sonra ama beş yıl kullanmıştım normalde yani çok güzel telefondu
Çok iyi görünüyor ama android bilmiyorum… iPhone kullanıyorum 3 sene doldu sist arayüz durdurdu hatası donma kasma yok şükür bir daha androide geçersin yok 4 5 aylık androidde bile bu hatalar oluyor diye iPhone tercih ettim memnunum sükür
Sakın bozulma allahın cezası telefon beni OPPO kullanmak zorunda bırakma! Biz ayfondan dewm
zorunda mı aşk olsun :(
Sen manitana telefon hediye almamış mıydın ayfon ya
yoo töbe haşa
Nası ya
ne zaman telefon aldım karşim en fazla bot aldım kocişime jasf
ulan konuşuyoduk 8bin diyodun kandırma bana ya
almayı düşünmüşümdür en fazla sonra boğalığım tutmuştur :(
Deneyimini bizlerle paylaştiğin için teşekkürler 🤩
Telefon almak isteyenler için güzel bir tanıtım olmuş.
Xiomi teknik açıdan bakarsak hem ucuz hem de piyasada marka olan telefonlara bin basar
#Hükümdar
Deneyimlerini bizimle paylaştığın için ve bilgilendirme icin tesekkur ederim
Güzel tanıtım. Fiyatı ne acaba.
4299'a aldım ben :)
Güle güle kullan
Eşimde de var çok iyi telefon darısı başıma 😂
İyi bir telefona ihtiyacım var zaten
ben de bu modeli çok beğeniyorum
Fikir oldu.. sağolasın.
Oppo telefonlar çok güzel zaten hepsi harika
Deneyimlerini paylaştığın için saol
Tam bir fiyat performans ürünü
Öyle güzel anlatim olmuş ki hemen gidip alasim var
Güzel olmuş eline sağlık
Bilgilerin için tşkler
Güzel olmuş eline sağlık
Oooo iyidir tam bir fiyat performans ürünü
Telefon alacağım zaman değerlendireceğim
Hayırlı olsun.
Güzel olmuş
Fiyatı nedir
4299'a aldım
appel tek geçerim
bu arada foto sensen çok hoş
Güzelmiş
Güzel telefon
Hoşuma gitdi
çğk güzel bilgi
İyiymiş çok
Cok iyimiş
iPhone candır
Can candan götürüyorsa pek de işe yaramıyor ya :)
Paylaşım için teşekkürler
Çok iyi bir telefon