Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler

Hep hayvanlar, insanlar, bitkiler ruhlar alemi diyoruz. Peki bu kadarla kısıtlı olabilir mi? Araştırmalara göre dünyada ki insanların yarısından fazlası dünyadan hariç başka gezegenlerde veya başka alemlerde farklı bir yaşam ve düzen olduğunu tahmin ediyor. Bu kadar insan neye dayanarak bunları düşünüyor? Gerçekten de dünya dışında hatta dünyada bile insanlardan gibi farklı bir yaşam var mı?

Kainatın büyüklüğü!

Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler

Arkadaşlar bilgisayarlardan veya cep telefonların dünya haritasına baktığımızda bu koskoca şehirler, sokaklar, insanlar yakınlaşmadan görünmüyor bile yani ölçek farkı var. Dünyadan uzaklaşıp kendi güneş sistemimize baktığımızda

Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler
Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler

dünyadan daha büyük gezegenleri görüyoruz. Onlarında dışına çıkıldığında en geniş çizgiden baktığımızda bizim galaksimiz neredeyse toz gibi sizce de bu kainat bu oluşumlar sadece bizlere göre biraz fazla değil mi? Farklı nesnelerin de yaşama ihtimali neden olmasın:)

Geçmişte Mars'ın büyük gizemi!

Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler

Mars gezegenine daha ayak basamadan önce Mars hakkında yapılan araştırmalar ve ortaya çıkan hipotezler çok çarpıcı. Mars'ın enerjisinin tamamen bitmiş adeta ölü gezegen olduğunu daha önceki bilim adamları ve ünlü araştırmacılar fark etmişler.

Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler

Peki neden bunlar düşünülmüş? Mars'ta aynı dünyamız gibi yüz yıllar önce bir uygarlık mı vardı? Ya da teknoloji olarak daha üstün varlıklar yüzyıllar önce Mars'ı istila mı ettiler? Mars'ın şekil yapısı ve üzerindeki izler adeta Mars'ın yıllarca içinde yaşanıp terk edilmiş bir harabeyi andırıyor?

Diğer varlıklar bizi tınlamıyor mu?

Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler

"Bana dokunmayan yılan bin yaşasın" sözü geldi aklıma. :) Size hiç zararı olmayan ama yakınınızda olan insanlarla iletişiminiz nasıl? Herhangi bir tartışma söz konusu yok ise o kişi ile pek iletişime geçmezsiniz. Peki bizden daha üstün varlıklar olup bizle hiç işleri yoksa? Yani teknoloji veya varoluş şekilleri bizden üstünse bizi tehdit unsuru olarak görmeyip bizlere gözükmüyor olamazlar mı? :)

Görünmeyecek kadar hızlı varlıklar!

Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler
Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler

Bu tarihe kadar çekilen UFO resimlerine veya benzeri insan dışı varlıklara net olarak herkesçe tescillenmiş bir görüntü yok. Yani tatmin edici bir görüntü için büyük çoğunluktaki nüfusun bilim adamlarının kanıtlaması da gerekiyor. Peki neden bir türlü net bir görüntü yok? O düşündüğümüz varlıklar sizce bizlerden çok mu daha hızlı gerçekten daha gelişmiş canlılar veya yaratıklar var ve hızlarından dolayı göremiyor muyuz?

Koskoca bu sistemde yalnız mıyız? Belki de değiliz :) Şu ana kadar tatmin edici net bir delil yok belki de teknolojimiz yetersiz insanlar olarak. Teknolojimiz anca gezegenlerin görüntüsünü almaya yetiyor. Daha ileri ki dönmelerde sağlam teknoloji ile yeni varlıklar keşfedilir belki neden olmasın :)

Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler

#Subarusti

Dünya Dışında Farklı Yaşam Türleri Olduğunu Destekleyen Düşünceler
Cevapla