Başsavcılık Pucca'nın Beraatini İstedi! Pucca: Bu Sizin Sayenizde Oldu, Teşekkür Ederim

Pucca
Pucca

İstanbul Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı, İstinaf Mahkemesi'ne başvurarak, Pucca lakabıyla tanınan Pınar Karagöz'ün, "Uyuşturucu madde kullanımını özendirme" suçundan aldığı 5 yıl 10 aylık hapis cezasının kaldırılarak beraatine karar verilmesini istedi.

Başsavcılığın itiraz dilekçesi:

Anayasamız ve Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi, düşünce ve ifade hürriyetini teminat altına almıştır. Düşünce ve ifade hürriyeti, yalnızca iyi karşılanan ya da zararsız veya önemsiz olduğu düşünülen değil, aynı zamanda kırıcı, hoş olmayan, ya da kaygı uyandıran bilgiler ya da düşünceler için de geçerlidir. "Bir düşünce, toplumun büyük bir bölümü tarafından benimsenmeyebilir ve hatta kınanabilir. Toplum tarafından kınanan ya da ayıplanan her düşünce ve eylemin karşılığı, ceza hukuku kapsamında suç ve ceza olarak değerlendirilemez. Müsnet suçun maddi ve manevi unsurunun, 'uyuşturucu madde kullanmayı özendirmek' olduğu ve sanığın sırf bu kasıtla hareket etmiş olması gerektiği değerlendirilmişti. Sanığın savunmaları dikkate alındığında özendirme kastıyla hareket etmediğini belirttiği, daha önce yayınlanmış bir diziden alıntı yaptığını beyan ettiği görülmüştür.

Pucca, sosyal medya hesabından açıklama yaparak konu hakkında şu değerlendirmelerde bulundu:

Evet kardeşlerim, beraat almasam bile savcı beraatime karar verilmesini istedi.. Çoğu gitti azı kaldı gibi bir şey bu. Yani umarım öyledir.... Bu sizin sayenizde oldu, teşekkür ederim bu kadar yürekten desteklediğiniz; arkamda durduğunuz için. Şu an çok mutluyum, Allah biliyor ya bir ara umudumu kaybetmiştim 5 yaz görmeyeceğim diye :) şimdi daha umutluyum, inanıyorum güzel olacak bu kadar saçma şeyin arkasından daha güçlü çıkacağım. Hep öyle olmuyor mu?

Evet kardeşlerim, beraat almasam bile savcı beraatime karar verilmesini istedi.. çoğu gitti azı kaldı gibi bir şey bu. Yani umarım öyledir.... Bu sizin sayenizde oldu, teşekkür ederim bu kadar yürekten desteklediğiniz; arkamda durduğunuz için. Şu an çok mutluyum, Allah biliyor ya bir ara umudumu kaybetmiştim 5 yaz görmeyeceğim diye :) şimdi daha umutluyum, inanıyorum güzel olacak bu kadar saçma şeyin arkasından daha güçlü çıkacağım. Hep öyle olmuyor mu? PuCCa (@puccito)'in paylaştığı bir gönderi ()

Başsavcılık Pucca'nın Beraatini İstedi! Pucca: Bu Sizin Sayenizde Oldu, Teşekkür Ederim
10
16
Görüşünü yaz

Senin görüşün nedir?

En İyi Erkek Görüşleri

  • Gizli Üye

    bu kadının kim olduğu beni ilgilendirmez , kim olduğunub, le bilm, yorum ancak gördüğüm haberlerle biraz araştırma yaptım o kadar ve insnaı direkt uyuşturucxu kullanın , bunun kdar keyifli bir şey yok diye söylemleriyle küçük yaşta ki insanları buna yönlendirmeye çalıştığı bariz derecede belli. ha bu kadının takipçilerinin büyük kesimi ergen bebelerden oluşuyor ve bunu diyen bebelerin bu hatun kişinin sözlerine uyacağı muhtemel. Bu ülkede uyuşturucu kullanıp ceza evine giren çıkan bir kitap yazar millet yukarılara taşır , bir tanesi özendirme çalışır cümleler sarf eder ceza alır salya sümük olur şaka yaptım idfade özgürlüğü var beni kurtarın takipçilerim der zır zır ağlar sonra göklere çıkarılır, biri adam öldürür parasını ortaya salar beraat eder ama kimsede şunu sormak içerde o kdar masum insan var suçsuzluğunu kanıtlamaya çalışan , arkasından iftira atılıp arkasından konuşulan onların hiçbiri hesaba katılmaz. Bu kadının bir hatası yok hata bu kadının dötünü bu kaadr kaldıran ergen veletlerini kontol etmeyen ana babalarında. madem ifade özgürlüğü var o zaman herkes çıksın biribirne küfür edip ana avrat düz gitsin ifade özgürlüğü olan bir Dünyada yaşıyoruz nasılsa

    Görüş hala geçerli mi?
  • Prəstij

    Kim olduğu ne yaptığı umrumda değil. Fakat dosyasında bahsedilen şeylerden dolayı 5 yıl ceza alması bu ülkedeki adalet sisteminin ne kadar çarpık ne kadar işe yaramaz ne kadar taraflı ve yancı olduğunu gösteriyor. Bu ülkede 1 polisin şehit olmasına diğer polisinde yaralanmasına neden olan Sinan Çetin'in oğlu 1 yıl yatmadı içeride. Gelmiş bir diziden esinlenen lafı uyuşturucu özendiriciliği deyip 5 yıla hükmediyorsun. Daha dün eşini yanlışlıkla vurup öldüren Suriyeli serbest bırakıldı. Yani neresinden bakarsan bak kokuşmuş bir düzen.

    Görüş hala geçerli mi?
    • 4 yaşındaki oğlunu öldüren baba serbest şu an, eşini de öldürmekle tehdit ediyor

    • Prəstij

      @Take1me1to1church yani durum bu. O yüzden ztn Trump kalkıp sen istersen rahibi içeriden çıkarırsın diyebiliyor. Yani ülkede böyle bir adalet var. Hamile kadının olduğu acarın üstüne çıkan şiddet gösteren adam serbest kaldı. Daha bunun gibi çok var.

    • Maalesef öyle :(

    • Hepsini Göster

En İyi Kız Görüşleri

  • iki zirladi hemen beraat mk o uyusturucu yüzünden kac can gidiyor hergün bunun esprisi mi olur yok bir tweet atmis diye bu Kadar ceza alamazmis bla bla bla hapiste cürüsün mk "ühüüü bir tivit yüzünden 5 yil verdiler ühüü yardim edin bana takipcilerim ühüü"

    Görüş hala geçerli mi?
    • Cnsikintisi

      👏👏👏👏

    • Endymiοn

      insanlar pucca dedi diye mi uyuşturucu kullanıyordu ki?

    • GS_Aras

      @Endymiοn Küfürü de icat eden ben değilim. Şimdi sana ağız dolusu saydırsam benimle mi uğraşırsın yoksa bunu icat edeni mi ararsın?

    • Hepsini Göster
  • Bu kadın için yaptıkları normaldi diyemem, elbette gülmek güldürmek ve eğlenmek için uyuşturucudan bahsetmeye gerek yoktu. Ama milyonlarca tecavüzcü tacizci sokaklarda gezerken bu kadının içeride olması hiç adil olmaz.

    Görüş hala geçerli mi?
    • Cnsikintisi

      Yuh hiç mi evlatlarını eşini dostunu düşünmüyorsun!

    • @Cnsikintisi Düşündüğüm için yazıyorum bunları.

    • Cnsikintisi

      bir nevi destek çıkıyorsun ama

    • Hepsini Göster

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

148
  • GS_Aras

    Uyuşturucu ile alakalı tek bir paylaşım olsa neyse kadın kafayı uyuşturucuya takmış sürüyle paylaşımı var kardeşim ve hiç birinde kötüleme filanda yok. Takipçilerine hangisini kullanmak isterdiniz diye soran bir kadın. Masum suçsuz melek gösterilmeye çalışılması... Asıl yanlış bu. Biri çıkıp terör örgütü elemanları bu işi ekmek parası için yapıyor dese ve herkese sorsa hangisine katılmak isterdiniz filan vs.. Alkışlar mıydınız? Terör ve uyuşturucu arasında bir fark yok

    • isine gelmeyince yorumumu silmis Editor kaltagggi

  • Kutuptabuztutmuskiz2

    Bu insan hakları nedense hep puccalara cuccalara işliyor oysa dünyada insan haklarının adaletsizliğine uğramış mazlum masum çocuklar var üstelik tek suçları dünyaya gelmek olmuş bunlar savaşların çocukları savaşların bebekleri Şimdi bu pucca işlediği suçun bedelini ödemezse vicdanı rahat uyuyabilecek mi? Yorumumu okuyan herkesin Miss Sloane filmini izlemesini öneriyorum ‼️

  • Posequee

    Annesini korumak için babasını öldürmek zorunda kalan kızı bile bu kadar konuşmadınız gencecik yaşında katil olmak zorunda kaldı hemde baba katili şimdi annesiyle beraber içeride neden şerefsizin biri yüzünden dünya bir pislikten kurtuldu onlar sayesinde , sadece yaşamak istediler huzurlu bir şekilde , o genç kızın tek istediği baba sevgisi görmekti şimdi ise hapiste... Adalet nerede?

  • ilyess

    Nedir necidir bilmiyorum bu olayla duydum adını. Baktım netten daha öncede sekse özendirme tarzı bir şeyler yazmış. Şimdi de cocuğunu arkasına alıp ağlayıp zırlayıp kendini mağdur göstermiş. Birileri de bu sözde mağduriyetini haklı bulmuş. Adalet yerini yine bulmadı.

  • OnuncuRiçhırd

    Son 5 günde 3 oluyor. Önce barış bildirgesi sonra baklavacılar şimdide bu. Bu adaleti sözde sağlayan kişilere en ağır cezalar verilmedikçe ülkede hiçbir şey değişmez. O kadının suçu da gaaaayet bariz, sokarım öyle ifade özgürlüğüne.

    • isine gelmeyince yorumumu silmis Editor kaltagggi

  • cankızsevda

    ceza yiyecekler tepeleme doluyken uğraştıkları kişilere bakar mısınz? adamlar uyuşturuycuyu tırlarla satıyor onlara gık yok bu arkadaş özendiriyormuş falan filan derken hapis cezayı veriyorlar. kim suçlu burada

  • hllsprdvm34

    resmen sosyal medyadaki tepki oranına göre hukuk işliyor bu nasıl ülke ne hale geldik

  • Bu kadının içeri girmesi zaten çok saçmaydı esas görmesi gerekenler disardayken...

  • bu neyse de şu iki baklavacı şerefsiz 20 yıl istenirken serbest kaldı ya. ülke bitmiş arkadaşım ikisi de 20şer yıl almalıydı.

  • emmah

    Peki sosyal medyada ses getiremeyen ve masum olduğu halde cezaevinde yatan pek çok kişinin hakkı hukuku ne olacak?

  • spedy6934

    Eminim bugunlereki garip kararlar gordugumuz yargidan boyle uyusturucu ozentisi olan kendini bir halt sananlarda saliverilir

  • Amma gündem oldu hee. Suçsuz içeride yatan bir sürü adam var bunlarda ne paylaştıklarına dikkat etsin. Tıklama alacaklar diye herşeyi yapıyorlar

    • isine gelmeyince yorumumu silmis Editor kaltagggi sdfsf

  • unutabilirsin

    Adalet nadiren de olsa düzgün çalışabiliyor.

    • isine gelmeyince yorumumu silmis Editor kaltagggi sdffs

  • ϐὗʂરλ

    Allah kimsenin başına vermesin

  • darkleyl96

    Savcıların yaptıklarını anlamıyorum

  • FundaKoc1

    Beraat etsin kitapları güzel.

  • KomikOlmayan

    Ömür boyu çıkamaz umarım

  • nirhamm

    Yazık ya

  • Sonunda mantikli bir karar

  • Belli idi zaten göz dağı ıcın alındı ıcerı

    • isine gelmeyince yorumumu silmis Editor kaltagggi

  • Gizli Üye

    En adi suçları isleyenler hemen dısarı salınıyor parası olan avukatı saglam olan asla yatmıyor olan garibana oluyor kanunların zenginleri kollamak adına cıkarıldıgını düsünüyorum

    • isine gelmeyince yorumumu silmis Editor kaltagggi sa

  • Gizli Üye

    Bu kim ya. S tanınmak için yapmayacakları şey yok. Hala tanımıyorum o ayrı 🤣

Yükleniyor...