Japonya’daki ateş üzerinde yürüme festivali “Mt Takao-Hiwatari” festivalinde Yamabushi monkları ve siviller, bedenlerinin ve ruhlarının temizlenmesi için yalın ayak ateş üzerinde yürüdü.







Takip Et 






iyide ruhumu temizleyeyim derken bunların ayaklarının altı sıcak közden yanacak yara olacak yanmasa bile kirlenecek kara is olacak elbiseleride hep duman is kokacak yaani hem ruh böyle temizlenmezki akşamleyin ruhunu bir leğende tuz ruhuna veya aceye ya da olmadı domestosa falan batıracan sabaha kaymak gibi olur yaani ohh pırıl pırıl gez dolaş sonra işte ne güzel yaani :):)
Acıyı hatırlamak belki bir miktar etkili olabilir bence güzel
şimdi bu insanları yadırgıyorlar ama cehenneme inanıyorlar :D o da bir çelişki tabii
bir meditasyon bu kanımca, ruhu kötü duygulardan ve yanlış yapılmışlıklardan arındırıyorlar
Resimleri görünce. Her biri farklı, bir ruh. Aynı yöntemle, kendi ya da başkası için , düşüncelere dalmaya çalışmaları. Kendilerince, mükemmel bir iletişim şekli.
Cevap
25Cevap
😂😂😂bunlarda Japonya çomarııı işte her ülkede bir çomar varr siyaset olarak algılanmasın körü körüne inanmk sazan yani
bunların hepsinin hilesi var arkadaşlar. şeffaf jel sürüyorlar ayaklarına. araştırın okursunuz
tabi ayak yanınca ruhun neden kirlendiğini unutuyolar sanırım :D
Benim ruhum kirli kalsın böyle şeylere ne hacet? :)
Kirlenen ayaklar içindir o zamanla kulaktan kulağa dededen toruna bu hale gelmiştir
Ben yürümezdim saçma beden ruh ateşin üstün de yürüyerek temizlenmez
kendini cezalandırıp arındığını düşünmek saçma geliyor bana.
Yaww kıyamet koptu kopacak ama ben halen japonların ateist olduğuna inanamıyorum.
Kirlenen ruhunu kalbini temizlemek isteyen Allahı ansın istemeyen cehenneme hazırlık yapsın
Bu olayin islamda oldugunu dusunsenize? Neler neler soylerlerdi... Yobaza bakkk derlerdi.
bedensel çekinen acının ruhu temizlemesi nasıl bir inanıştır
ruhunu temizlemek istiyorsan namaz kıl Allaha yönel ve bedenine zarar verme
Nasıl dayanıyorlar lan?
Bordo Bereli olma isteğindendir her halde 😂
Bence çok hoş acıyı çogu hissetmiyor gibi duruyor.
Yazık ya mikrop kapacak ayakları..
Yıl 2019 ve olaylara gel
yok ya yok ruhum temiz benim😀
İyi yapıyolar cehenneme hazırlık
helal japun kardişlerim
Sapkın bir Uzak Doğu inancı
yaptık be anacım düzelmiyor
Helal olsun gerçekten 👏
bizdede hıdır elles var :D
Bu japonlardan hersey beklenir)
Üzülüyorum bunlara
Yazık bunlara
Niye ayak
Kıt beyinliler..
Beyin eorrrorr
Ruhum temiz 😀
bunlar salak
güzel paylaşımfdf
Aptallık
Delirmiş olmalılar.
ilginç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar