Google NewsTakip Et

Poşetten Sonra İçecek Ambalajlarına Da Yeni Düzenleme Geliyor

Poşetten Sonra İçecek Ambalajlarına Da Yeni Düzenleme Geliyor

İktidar çevreci adımlar atmaya devam ediyor... Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum 2023 yılına kadar tüm içecek ambalajlarında depozito uygulamasına geçileceğini açıkladı...

Poşetlere getirilen yeni düzenlemelerden sonra Bakan Murat Kurum, içecek ambalajlarında da 2023 yılına kadar depozito uygulanacağını belirtti... Bakan Kurum, içecek ambalajları ile şu açıklamalarda bulundu...

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum
Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum

2023'e kadar tüm içecek ambalajlarında depozito uygulamasına geçeceğiz, 2018 yılında 88 düzenli depolama tesisiyle ülke nüfusunun yüzde 75'ine hizmet verilirken KAP (Katı Atık Planı) Projesi kapsamında yapılan yatırımlarla 2023 yılında nüfusun tamamına hizmet verilmesi hedeflenmektedir

Kaynak: AA

Son Güncelleme: 21 Nis 2026 / 06:04
Poşetten Sonra İçecek Ambalajlarına Da Yeni Düzenleme Geliyor
Cevapla