
İktidar çevreci adımlar atmaya devam ediyor... Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum 2023 yılına kadar tüm içecek ambalajlarında depozito uygulamasına geçileceğini açıkladı...
Poşetlere getirilen yeni düzenlemelerden sonra Bakan Murat Kurum, içecek ambalajlarında da 2023 yılına kadar depozito uygulanacağını belirtti... Bakan Kurum, içecek ambalajları ile şu açıklamalarda bulundu...

2023'e kadar tüm içecek ambalajlarında depozito uygulamasına geçeceğiz, 2018 yılında 88 düzenli depolama tesisiyle ülke nüfusunun yüzde 75'ine hizmet verilirken KAP (Katı Atık Planı) Projesi kapsamında yapılan yatırımlarla 2023 yılında nüfusun tamamına hizmet verilmesi hedeflenmektedir
Kaynak: AA
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar