
Oyuncu Engin Altan Düzyatan Hürriyet Gazetesi'nden Hakan Gence'ye verdiği röportajda kızı Alara'nın doğumunun neden Amerika'da gerçekleştirildiğini açıkladı...
Yerli ve milli bir oyuncu olarak gösterilen Engin Altan Düzyatan ikinci çocuğu Alara'nın Amerika'da dünyaya gelmesi o dönemde tepkilere neden olmuştu, yakışıklı oyuncu bu doğumun plansız olduğunun altını çizdi...
Karım Neslişah’ın Türkiye’de doğum yapacağı hastane, doktor belliydi. Dizi sezon tatiline erken girdi. Neslişah beşinci ayındaydı, ben Los Angeles’ı çok severim. Uzun zamandır arabayla yapmak istediğimiz bir yolculuk vardı, Amerika’ya gittik. O sırada dizi setinde yangın çıktı, çekimlere geç başlanacaktı. Neslişah kendini orada çok iyi hissetti ve doğum da orada gerçekleşti. Eğer bu planlı olsaydı, ilk çocuğumuzu da orada dünyaya getirirdik. Alara'nın Türk kimliği ve Türk pasaportu var. Çifte vatandaşlık için başvurmadık. İleride kendisi isterse alır. Çocuğumu orada doğurmak için gitmedim ama gitseydim dahi bu yanlış olmazdı. Bu eleştirileri, hele bir de aydın insanlar yaptığında üzülüyorum, çok alıştım bu işlere ben, ne yaparsam yapayım bir şekilde eleştirilir oldum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar