Seksi paylaşımlarıyla Instagram'ı sallayan Rus model Natasha Thomsen, Beşiktaş taraftarına seslenmiş.




Rus kızları güzel. Gayet güzel bir kadın. Bende bjkliyim
Hayretler içerisindeyim kadın olarak ilk defa birisi kötülemeyen bir yorum attı :D
Sacmalama tabiki kötülemem benim annemde rus
Ben kıskançlık yapmam ve güzelse güzeldir hakkını yemem. Vücudu gayet iyi
O halde seni tebrik ediyorum, hakkı olana hakkını veren kadın olaraktan :)
Evet beni de ayağa kaldırdı 😂😂
Elimize kolumuza sahip çıkalım aman dikkat
Ay bu gönderiyi sen mi attın yeni farkediyorum😑
Her yerden çık zaten sen @Ahlaksız_Herif
Yok Adanalı conolar./
Adanalı conoların ortasında kal sen emi😂😑
İnsan 40 yıllık kocasına böyle beddua etmez , n'aaptin sen ya. s
Sen ağzından hayatı boyunca bir kere bile küfür çıkmamış bir insana sönmez reis, küfürbaz Haydo misali saydırtırsın sus -.-
@AhlaksızHerif eig için teşekkür
Harbiden ayağa kaldıran bir hanım abla 😂
Aman dikkat dedeye sahip çıkalım dedeye
Maşallah yenge de kütür kütür :D
Patır patır altına sçttirir adamı
Cevap
22Cevap
böyle kendini begenmis basit insanlara manken diyenlere kiziyorum kusura bakmayin. normal ev kizi bunlardan güzel. make up olmasa cogunun yüzüne bakilmaz.
Belki öyledir ama o bacak ve bel'de çalışmadanda olmuyor bunuda biliyoruz tabii bir emekte var saygı duyalım lütfen
Valla dünyaya hangi pencereden bakıyorsunuz bilmiyorum ama Kylie Jenner, Kendal fotoğraf atınca herkes like atiyor beğeniyor kimsenin bir kelam ettiği yok, elin kızı birşeyi beğenmiş fotoğraf paylaşmış topa tutuyorsunuz aşk olsun vallahi.
Kirletmiş güzelim formayı. Ucuzlaştırmayın pls, gidip gs forması giysin.
Niçin beğenmedin?
Tam olarak basitlik derken? Kadının yapmış olduğu iş mankenlik yalnız , fiziğinin ön planda tutmak zorunda ki satsın, bunun bilincindeyiz umarım bu bir iş?
Pekala bakalım
ilk goruyorum guzelmis fizik cok iyi 👌 ama besiktasla alakasi ne ki? besiktas kizin reklamino yapmis gibi geldi 😃
Fizik iyidir , iyi
herkes birbirinin reklamını yapıyor işte
Yazık, yakismamis o forma yolmak geldi icimden bu karıyi Beşiktas formasi boyle ucuz pozlarla olmamali emek var âlin teri var yaziklar olsun.
Kimse yok demedi ki canım, Gitmiş parasını basmış takıma destek olmuş orjinal formayı almış.
Desteği onun olsun şimdi ben o degilde Sevgili mi dusunuyorum yani yazmissin sende boyle sosyal medyayi ayaga kaldırdı felan😄
Görmüştür yani illa ki , garanti hatta
Bu kadın böyle yapmaya devam ettiği sürece hayatı boyunca obje olarak görülmekten ileri gitmez 👊
Kadın paranın peşinde boşversene sen ya
Atın çarşı grubunun içine arkadaşlar yakından ilgilensin :)
Orası muhtemel para toplayıp maça davet edilecek herhalde
Güzelim kutsal asil formamızı kirletmiş öldüresim geldi kadarı 😡😡
Beşiktaş forması böyle ucuz kadınlara laik değil
Buraya gelen her kadın neden aynı şekilde tepki gösteriyor orası bir mevzu
Vücudunu teşhir ettiği için olabilir mi? Manken olup olmaması beni ilgilendirmiyor
Genel olarak mankenlerin işi bu canım ama?
Uzun uzun kendimi anlatamıyıcam şimdi kusura bakma
Haklıyım çünkü mankenlik bunu gerektirir.)
Değilsin her neyse
Besiktasin böyle ucuz işlere ihtiyaci yok
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
Hocam kimse kimseye seref yoksunu demedi zaten , kızın hoşuna gitmiş almış giymiş , Holiganlarada sizi seviyorum hepinizi öpüyorum demiş
E yani tabii camiayı çeker bir şekilde ama onuda takip eden onca kişi var buda senin reklamın demek otomatikman karşılıklı kazan kazan politikası
Anladım hocam o zaman nasil bir politika izlemek lazım
Zaten bu maçada gelir garanti bu kadar reklamdan sonra
Taraftar çağırır sponsor olurlar gel diye öyle daha da reklam olur
Dediğin gibi olsun müdür.
Ne dediysek ikna edemedik ne diyeyim ofans :D
Yok müdür ne bileyim :D rastgele işler
poponu yerim onun 😍💋👅
Afiyet olsun aslanım
😂😂
kratos gibi kadın be yakışır ablama.
Vay canısina iyiymiş bu 😼
besiktaslilarda ne s*kilir be :D
Sonra dön sıra bende demesin ama?
Kütür de abla gibi erik erik.
Komposto olmaz bundan mesela
Ozan tufan yeni hedefini bulmuştur heralde xsss
Hahaha iyiymiş olabilir 😎
Düşünüyorum öyleyse varım
O zaman bende varım
Yakışmış beşiktaş taraftarı da memnunsa sorun yok
Memnundur muhakkak olmasın mı
Natasha Thomsen siyah deseneee desenee deseneeee:/
aman yavaş diyorum küçük dilimize sahip çıkalım
Guzelmis
Eh mi , iyi mi
İyi yani
Eyvallah müdür , iyiymiş o zaman :D
Bu kadın burnuma osurabilir
Yaani başka şeylerde yapabilir tabii
Bir gün her erkek beşik"taş"lı olacak asdfghjk
Öyle mi diyosun vay anam vay
ulan ne karılar var be diyesim geldi :D
Hayırlısı be müdür bu işler
Reklam için ne kadar teklif ettiler acaba?
Rusya da kim bulacak da para teklif edecek bence kazan kazan ilişkisi bu iş
Bu kadın kim
#halaymıçeksem
Kadın fena başlıkta yazıyor ismi
Kesinlikle artık beşiktaşlıyım 😂
Maşallah de nazar değmesin
İğrenç
Nasıl yani?
O rusu diyorum
Başka milleten olsa sıkıntı olmazdı yani sırf Rus diye?
Ne alaka 😂😂
Öyle bir yorum yazmışsin Rus falan diye , belki ondandır diye dedim?
Alakası yok
İğrenç olan nedir o halde?
Her yeri açıkta 😒😒
Yalnız hatun manken dikkatini çekerim fiziğini ön planda tutmak durumunda bunu biliyorsun değil mi?
Her manken öyle yapmıyor ama
Hangi mankenin bikinili veya tuttuğu takımlı formalı resmi yok yapma gözünü seveyim ya
Sosyete olunca her bk serbest
Sosyete değil yav model kız
Vay be sosyete eskortuda boyle oluyo demekki
Vay anasını sayın seyirciler :D
Erik gibi maşallah
Kütür kütür ayıpsın
😂 güldürdun😂
Hahaha.)
5 milyon tıkı var..
Tik tak , tak tuk bu işler usta
Tam bir etiket.
Beni de kaldırdı
Arı gibi uçarım kelebek gibi sokarım de
Tinercilere fazla bu
Aman sakın RTÜK müdahale eder
Malzeme saglam
Olmasa taraftara seslenemezdi zaten
kestanesi bembeyaz
Maşallah de nazar değdirme akşam akşam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar