
Wout Weghorst.. çok seviyor Beşiktaş'ını.. azıyorum gol sevinçlerine pic.twitter.com/sbA5VzzIHs
— REYİS (@reyisoloji) January 7, 2023

Wout Weghorst.. çok seviyor Beşiktaş'ını.. azıyorum gol sevinçlerine pic.twitter.com/sbA5VzzIHs
— REYİS (@reyisoloji) January 7, 2023
Sporcunun benim olanı makbuldür😬😬
Aslında güzel bir görüş paylaşırdım ama izlediğim filmden dolayı modum yerlerde sürünüyor. İzlemez olaydım, ah çok ağladım yaa😭film gerçek yaşanmış bir hikaye. Kesinlikle tavsiye ederim.. Filmin şarkısı da var. Sonunda gerçek görüntülerini izlerken daha çok ağladım. Uzun zamandır bir filmden bu kadar etkilenmedim.
https://www.instagram.com/reel/CmZ0zX5JZRd/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Hahaha 😂 Senden ilk cümleyi beklemiyordum sürpriz oldu 😀
Film listeye eklendi efenim.
Tabi öncesinde dizi önerileri vardı, bakalım ne zaman sıra gelecek 🙃
Yine bulmuşsun modunu düşürecek bir şey tebriks 🤣
Çok güzel bir filmdi ve yoğun bakım öncesi konseri muhteşemdi.. Zach jübileyi sahnede yaptı ben de ameliyathanede olsun istiyorum ☺
@Deniz34355 Spoiler yaptın tam oldu 😂🤣
@Yenilenen Sorry🙈 Ama buradakilerin spoiler bakacağını sanmıyorum ilgi alanlarına girmiyor pek.😏 O zaman gerçekte Zachary David "Zach" Sobiech olduğunu 17 yaşında kemik kanserinden öldüğünü söylememeliyim değil mi? 😈😆
Ben bazen spoiler bakarak film seçiyorum belki faydası olur bir de bu açıdan bak 😉
@Deniz34355 Hahaha sıvadın iyi oldu 😂
Tüy de dikim bari 😈😆😂😂
@Deniz34355 naptın sen yaa🤦♀️
Ayy hala filmin etkisindeyim yaa.
@Yinelenen bence listenin en başına al derim. Zaten filmin etkisinde olunca şuur kaybıyla o görüşü paylaştım. Nerden izledim bu filmi yaa😭
😂🤣
Çok çok özür dilerim filmi izledim kendimi de gördüm bir an gereksiz bir yorum yaptım cidden çok üzgünüm 😢
@Deniz34355 bugün uyanır uyanmaz kuzenime filmin linkini gönderdim. Az önce mesaj yazmış çok kötü oldum ya hala ağlıyorum diye. Annesinin radyoda çıktığını öğrenince koşması falan çok etkiledi. Yok uzun süre bu filmin etkisinden çıkamam ben. İzleyen birini görmek daha iyi çünkü filmin abartı olmadığını anlayabilirsun. Ayy modum hala yerlerde yaa😬🤦♀️😂
Rica ederim 🙂🌾
Kadınların çok büyük oranı futbol sevmez zerre alakası da yoktur. Maçı, topu, skoru, puanları izlemesine gerekte yok bu durumda geriye bir tek oyuncular kalıyor sanırım sebebi bu 😂
Nokta atışı oldu galiba 😂
I * a sniper 💪😂😂
Aaa sniper yazınca aklıma geldi izlememişlere bu filmi öneriyorum 😀
https://www.beyazperde.com/filmler/film-234497/
Çok güzel film. Hele de Pavlichenko'nun gözleri 😟 Çok güzel yansıtmış
Benim ağladığım nadir filmlerden kendisi 😀
Film zevkini ayrı, ağladığını söyleneni ayrı alkışlıyorum. 👏
😇🙏
Erkekler de ağlar...
Buradaki bir arkadaşım paylaşmıştı bu şarkıyı benimle, kimdi hatırlayamadım tam, çok güzel olmuş.
https://youtu.be/HHzOTPK4Nnc
Cevap
3Cevap
Ne kadar tuhaf bende en çok kadın futbolunu seviyorum şans işte tanrının hikmeti 🤣🤣
Hahaha 😂
Evet tuhaf 🤣🤣
Şakiranın kocası vardı, pique miydi neydi 😄 o yakışıklıydı. Becham vardı, başka da bilmiyorum sanırım.
O Pique var ya o Pique, neyse 🤣
Beckham yeter bize 😎😂
Şakiranın aldatıldığı dünyada bizi çatır çutur harcarlar 😄
Hahaha 😂
Adam adam değil 🤣
Karius içinde diyolardı balon olarak gönderdiler onu 😂
Bak o da iyiydi 😂
O değil bunu da Manu istiyormuş, bu da gidecek ellerinden galiba 🤣
Zaten şampiyonluk yarışında değiller o yüzden ellerinden gitsin gitmesin bir şey değişmez :D
Belli çok tatlı adam ama sarışınlar bence yakışıklı olamıyorlar 😏
Brat Pitt ve Kıvanç Tatlıtuğ da dahil mi? 😀
Ya da Chris Hemswort?
Üzgünüm hepsinden özür dilerim 😄 kirpik sarı oldumu bende film kopuyor
Vay be 😂
Özre gerektur yoktur ya, tercih meselesi derler herhalde 😀
İstemeye gelmesinler haber salon 😄
Ulakları gönderdim bile 😂
Heh hazır konvoy çıkmışken bir isveç beyini bulup alsınlar
Neden İsveç? 😀
Bu soruyu duymamiş olayım
Duydun ama 😂
Esmer keskin yüz hatlı tatliş minnoş erkekler
İsveç? 😀 Esmer? 😂
Yanlış konum geri dönsünler 😂😂 izlediğim filmdeki beyi isveçli sandım bunlarda sarışınmış 😂😂
Hahaha 😂
Senin navigasyona güncelleme lazım 😀
Dur tahmin edeyim, o filmdeki bey şu şahıs mı?
Oooyyşşş 😂😂
🤣🤣
Beşiktaş'lı dediyse doğru demiştir sdjdj 😀
Demek sizin galakside de Beşiktaş destekleniyor 😂
Bizde takım yok , oyle ayirimciliklara girmiyoruz sjdjdj
E bu en güzeli de o zaman niye Beşiktaşlı dediyse haklı oluyor? jdkdk
Beşiktaş, sizdeki Besiktas bizle alakasi yok , gündeminizi takip ediyorum da fikir ediniyoruz iste sdjdjdjdj 😀
Hahaha 😂
Şimdi oldu jdkdk
Yinelenen bir sey sorabilir miyim 😀
Hımmm şeyyyy aaaa ne soracağını biliyorum daaa, bu soruyu ertelesek olur mu örtmenim? 🙈😂
Yok Yinelenen hic teleaslanma bak ne soracagim 😀Sizin ulkede Kore dizisi izlenebiliyor mu o aşamaya gelebildiniz mi sjdjdjdj 😛
Erteleseydik iyiydi işte jfkfk
Hayır, biz daha çok Müge Anlı vs. kadın programları izliyoruz o yayınlar yok bizde 😂
Çünkü dünyadan bihaber olup tartışmamız gerekiyor oradaki konuları, onlar daha önemli 🤣
Demek kültür seviyeniz yüksek olmasinı Muge Anlı'ya borclusunuz ne sansliniz kiskandim sizi sdjhjdkmökjsdj Bizde kitap okuyan, araştiran, üreten , istihdamın yüksek olduğu, gerçek demokrasi üzerine kurulmuş... bir gezegen de yaşıyoruz. Ne kötü değil mi 😑
Vatandaşlık başvurusu yapabiliyor muyuz? 😂
Yano yapilabilir 🤔 Belli başli başvuru şartı Kore dizilerini izlemek 😏 skjdjfjghjskmöljsj 😂
Hahaha 😂
Bu şartı tahmin etmeliydim 🤣
🤭😂
sempatik birine benziyor 😅
bu kadarcık 🤭
maalesef ben değildim 😅
Tabi tabi emojiden de belli o kadarcık olduğu 😂
ama ya 🙈
Sarı p. pi hiç yakışıklı değil bence
Zevkler ve renkler tartışılmazmış, olabilir 😀
Torbacılara benziyo
Torbacılar böyleyse o yönde bir talep oluşurdu ya 😀
😂
Bu mu yakışıklı ya
Ben bilmem ortalık yıkılıyor 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar