Nedense kimse şişmanım demek istemiyo bütün şişmanlar balı etli :-D oysaki balık etli Marlyn Monroe vücut tipidir. Bizde balina vücut tipli olan bile balık etliyim diye geçiniyo.
Şişman kızlar kendilerini balık etli sandıklarında mutlu mu oluyolar?
İnsanların kendi dış görünüşleriyle ilgili düşündükleri seni mi gerdi? Toplum zaten kadınlara karşı yeterince sığ ve yoz kafalı sen de bir kadın olarak hemcinsine bu terbiyesizliği ve saygısızlıgı yapıyorsun gerçekten hayret ediyorum ancak bu kadar zihniyetsizleşebilirsiniz
E versinler abi kilo.. yani sisman olmak kendi hatalari ve usangeclikleri.. sonra diyolar ki su icsem yariyo e o suyu baklavanin boregin uzerine icersen yarar tabi... Kilo dedigin sey sadece yemek abi yani kalori.. bogazini tutarsa verir kilo
Aynen oyle valla.. yani bir rahatsizlik disinda sisman olmak guzel bisey degil.. ayrica sagliksiz yani.. ha ben illa sisman olcam diyosa kendi bilir kendi hayati ama sisman diye begenilmeyince hic bozulmasin
Sen sisman degilsin de noluyor :) Suratin bakilmayacak halde, durusun hayat kadinindan farksiz. Bu yasta burda olman ise ayri bir basitlik. Kadin dediginin durusundan bakisindan asalet akmali, 40 sene icerisinde hicbirsey ögrenememissin.
Sende güzel değilsin ama kendini güzel zannediyorsun😃İnsanlara takacağına kendini biraz düzelt mesela psikolojik durumunu, evlisin burada yapmadığın şey kalmamıştır😃
Ya teyze senin sorunun ne? Amma taktın milletin kilosuna ya, iyi ki bir normal kilodasın. Habire kendini her soruda bir yüceltme sevdası, özgüven problemin mi var nedir? Kendinle ve insanlarla biraz barışmayı dene. Yaş kemale ermiş hık diye gidivereceksin zaten, bari iyi biri olarak git.
Guzel kiz guzeldir cirkinse cirkin kiloyla alakasi yok sisman kizin ego duvarlari iner daha kabul edilir olmak için guleryuzludur komik eglenceli olmaya calisir bu baglamda ben balik etliyim demek sismanligiyla kendisinin alay edisi olabilir ki baskasi alay etmesin onun eglenceli oldugunu dusunup onubkabul etsin
Erkeğim ve şişman biriyim ve şişman bir kadınla flört ettim ve o da kendisi hakkında balık etmiyim demişti unutmam ama ben hiç kimsenin fiziği konusunda alay etmedim ve inanmayacaksın o kızı sevmiştim ama kız çok depresif biriydi ve tabi çalışan bir kadindi ve mesleğini sevmedim kızın çünkü anaokulu öğretmeni idi ve çok çapkın ruhlu idi
Karaktersiz ve kililiksiz olduktan, bir erkeği tamamlamak ile ilgili hiç bir vasfı olmadıktan sonra adriana lima olsa harcarlar her türlü bozuk para gibi
Marlyn Monroe balık etli sözde 166 boya 53 kilo vücut hatları 88-55-88 pardon ama bu mu balık etlilik saçmalamayın bu resmen zayıflık insanların kilosunu bu kadar dert edineceğinize biraz beyninizi doldurun
İnsan kendini begenmezse çatlar. 130 kiloda olsa bilhassa kadınlar şartlar dahilinde en iyi gorunmek ister, gayette haklılar.
Kilo vermek onlar için zor yarı agırlıgında bırının yediğinin yarısını yemek ve buna aylarca dayanmak... cogu zaten pes ediyor ve o cusseyle kendı sartlarında en iyiyi yasamaya cabalıolar.
Coguda maalesef duygusal, cınsel, fızıksel, gorsel, sportıf vs. Anlamda eksık yasıyor.
Kendilerini avutuyorlar gariplerim napsinlar ayı gibiler kendilerine balık etli diyince gerçekten çok komik oluyor
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Onlar obez obez mk yeseler balinayı bile yerler yemiş yemiş zıçmamış insanların tek yalanı ben balık etliyim felan derler bide ego yapıp kıskandırdığını zannediyorlar mk
Ya ne kadar saçma abi şişman biri kalkıp balık etliyim demesi. Evet tercihim balık etli kadınlardan ama göz var, nizam var onu biz daha çok ayirt edebiliyoruz şişman birine kalkıp balık etlisin demem.
bu kadının ayaklar davul gibi bu biraz balina olmaya doğru yol alıyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Zayif siska kizlar bekarken boyle konusur durur evlenip cocuk yapinca 100 kg oluyorlar balon gibi... bari balik etli kizin cizgisi belli neyse o evlenince asiri kilo almaz...
En İyi Cevaplar