Şişman kızlar kendilerini balık etli sandıklarında mutlu mu oluyolar?

Nedense kimse şişmanım demek istemiyo bütün şişmanlar balı etli :-D oysaki balık etli Marlyn Monroe vücut tipidir. Bizde balina vücut tipli olan bile balık etliyim diye geçiniyo.
Şişman kızlar kendilerini balık etli sandıklarında mutlu mu oluyolar?
Şişman kızlar kendilerini balık etli sandıklarında mutlu mu oluyolar?
Cevapla