eğer gerçekten topluma çıktığımda rahatsız edici derecede bir biçimsizlik var ise estetik yaptırırım sırf sevgilim estetik istedi diye o iş olmaz sonuçta risklere ve yaşanmışlıklara bakıldığında o sevgili bugün var yarın yok beni böyle sevmiyorsa hiç sevmesede olur
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ha sktr derim kısacası , bugün burnuna estetik yaptır diyen yarın yatakta gaz çıkarırken bir tarafımıza filtre bile taktırabilir :D
Her bir bölgemi begenmeyen icin kendimde bir özellik degistirseydim kendimden hicbisey kalmazdi zaten. Eger ben de begenmiyorsam düşünürüm ama sırf o dedi diye estetik falan olmam.
Saçlarımı savurup, parmaklarımı hafifçe dekoltemde gezdirip, dudağımın kenarını ısırırım ve kulağına doğru eğilip onu öpeceğimi sandığımda "Bu kadar ucuz muydun sahiden?" der, gülümseyerek yanından giderdim. Bir daha da konuşmazdım.
Başkaları için kendini değiştirmek sacmalik.. bir de karşı taraf zaten normal hali ile görüp beğenmişken sonradan değiştir diyorsa güle güle demek lazım..
Neysen osun arkadaş! Bir insanı olduğu gibi kabullenmeli insanoğlu. Değiştirmek için çıkıyosan zaten hatanın en büyüğünü yapıyosun demektir. Kimse kimse için değişmesin. Neysen osun. İşine geliyorsa
Burnum güzeldir çok burnuma laf etmez ama eşim atıyorum silikon taktıralım mı dedi ya da dudak dolgusu yaptıralım mı dedi seve seve kabulnederim. parasını verirse tabi
yok ya ben böyle iyiyim derim net :D kendimle barısık biriyim. burun sonuçta sevgili olmadan önce görmemiş mi? bu saatten sonrada onun için değiştirmezdim
Her yerimiz özel olarak yaratıldı bir sünepenin lafına mı bakıcaksın şükretmeyi bilmeliler burnun çok güzel olsun nefes alamazsan ne anlamı var güzelliğin
Sırf bunu dedi diye inadına yaptirmazdim. İnsanları değiştirmek nedir? Sen başta böyle görmüşsün sorun etmemissin sonradan sorun etmesi çok saçma. Beni irgilamaz açıkçası.
Ben anlamıyorum tamam hepimiz biraz dış görünüşe önem veriyoruz ama yani o kadar da değil yani kimse estetik yaptırmak zorunda değil ben yaptırmam mesela hayatımdaki kişiden de böyle bişey talep etmem
En İyi Cevaplar