Lütfen "sevmiyorsun" gibi kırıcı suçlamalar yapmayın. Sevgilimi genel olarak beğeniyorum ve çok seviyorum. Öyle kabul edebilirim sadece şekilci biriyim. Arkadaşlarım benim yüzümün çok güzel olduğunu söyler. Yanıma yakışmayacağından korkuyorum burnu yüzünden. Burnu büyük ve uzun. Kırılmalar olmuş iki kere. Biraz yamuklukta var. Burnu ara ara kanıyor ve kan kokusu alıyor, çok rahatsız oluyor o kokudan. Başı çok ağrıyor bazen. Iki arkadaşı estetik ameliyat oldu bu sıralar. O bir iki kere, büyüklüğünden falan değil umursamıyorum da, olursam sağlığım için olurum dedi. Konu ilerleyince, zaten sen beni bu burunla begenmissin dedi ardından bir de yo diyomussun dedi bende sadece güldüm anlamıştır yani pek sevmediğimi. Olsun sen güzel ol ben çirkin demez mi bir de. Ara sıra beraber dalga geçiyoruz burnuyla. Özgüvenli olması çok iyi tabi fakat sağlık için olacağını bile düşünmüyorum artık. Bugün bir arkadaşı daha ameliyat olmus instagrama attığı mesajdan gördüm bende sevgilime " o da ameliyat olmuş sıra sana geliyor" dedim gülerek. Mesajıma "asla 😂😂" yazmış. Neden bir insan kırık burunla yaşamak ister ki. İste istemez moralim bozuluyor. Mesela benim vücumda çatlaklar var geçirmek için bir şeyler yapıyorum. Squat yapıyorum. Biliyorum o da kabul eder her şekilde ama daha çok beğensin isterim. Ben de onu daha çok beğenmek istiyorum. Gözüme daha çok hitap etsin istiyorum. Sağlığı söz konusu bir de.. Sizce ne yapabilirim, ileride ameliyat olur mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılSağlığı için istediğini söyle belki ameliyattan korkuyordur. İkna etmeye açıkça konuşmaya çalış. Açık konuş derken bize anlattıklarını anlat demiyorum.
Mesela güzel bir yemeğe götür sen teklif et ve yalnız kalacağınız bir yere geç ve sağlığını etkilediğini ve senin de sağlığı için endişelendiğini bu yüzden estetik ameliyatı olmasını istediğini söyle. Eğer yok sen kendine yakıştırmıyorsun derse bunu ilk defa düzgün bir şekilde söylediğini ve sağlığı için istediğini sürekli vurgula. Ki zaten sen istesen de istemesen de o olmak zorunda çünkü kan kokusu alması burnunun kırık olması onun sağlığı için zararlı. Bu yüzden onun her zaman yanında olacağını ona hissettir. İkna kabiliyetin yüksekse halledersin.21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
En İyi Cevaplar
Bu çok kişisel bir durum. Yani seni çok da ilgilendirmiyor. Ayrıca kendi sağlığını da kendisi düşünsün bir zahmet. Yine de dayanamıyorum dersen sağlık üzerinden git görünüş hakkında girme haddin değil.
00 Yorumla
Sevgiyi sekilcilikle ifade etmek aslında sevginin ne olduğunu bilmediğini gösteriyor. Kimsenin sevgi anlayışını eleştirmek bana göre değil ama birini gerçekten seversen kalbini, aklını seversin onun bir uzvuna takilmazsin yani. Ama buna rağmen kendimi senin yerine koyuyorum bir yere kadar anlayabiliyorum. Sevgilinin yerine koyuyorum, benim sevgilim bana böyle birşeyle gelse tepkim ne olurdu diye, pek bir sonuca varamadım açıkçası çünkü onun ruh halini anlayabilmem lazim sonuca varmak için. Estetikle memnun olunmayan bir uzuv ameliyat edildiğinde bazen beklenen sonuçlar da alınamayabiliyor. Her açıdan zor bir durum. Konunun sağlık tarafından yürümeye devam et bence.
02 Yorumla
Soran+1 yılTakılmıyorum o kadar öyle kabul ederim Şu an dillendirmeye de niyetim yok. Soru başlığı değiştirildi. Hem kırık burnu ona sorun yaşattığı hem de ben de beğenmediğim için ameliyat olmasini istiyorum hepsi bu.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
66
Cevap
49Cevap
"Yanıma yakışmayacağından korkuyorum burnu yüzünden" sen ne alıyosun, mağazadan giysimi? yanına yakışmamasından korkmak değil de sen insanların bakışından dolayı bunu istiyorsun belli.
Şekilci bir insansın doğru, bunu belirtmemiş olsan bile anlayabilirdik. Sen işi güçü olmayıp boş vakti bol birisin galiba. İlerde bu ilişki yürümez benden söylemesi sorun burun değil. Senin kafa yapın.93 Yorumla
Soran+1 yılAnlam bütünlüğü kurarsanız şekilci bir insan olduğumu belirtme sebebimi anlardınız. "Oyle kabul ederim sadece şekilciyim " dediğim halde "öyle kabul et" diyenler oldu. Siz de o şekilde yaklaşıyorsunuz
+1 yılBurun estetiği zor bir ameliyat. Eğer kendi halinden memnunsa ameliyat düşünmüyorsa ve sen onu öyle sevmişsen bunu dert etmemelisin. Yanına yakışmadığını düşünüyorsan da bu konuyu açıkça konuşmalısın. Erkekler -genellikle- açıkça söylemediğimiz düşüncelerimizi anlamazlar bizim gibi düşünmüyorlar çünkü.
11 Yorumla
Soran+1 yılYanıma yakışmadığını düşündüğümü söylersem büyük ihtimalle ayrılır. Teşekkür ederim düşüncelerin için.
+1 yılŞekilci kardeşim güzellik gelip geçici o çok güvendiğin, sırf yüzüm güzel diye düşünüp yanına yakıştıramadığın o yüzün var ya gençliğin gibi solacak işte o zaman diyeceksin ki keşke kalbinin şekline baksaydım güvenme güzelliğine bir sivilce yeter demişler sağlık açısından risk taşıyan bir sorun olursa zaten yaptırır onu kusurlarıyla sev çünkü güzeli herkes sever
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim kaydırak gibi burnum iki kez kırıldı ucu sola bakıyor şimdi kadın olduğum halde ben bile pek değiştirmek istemiyorum erkekler daha umursamaz bu konularda kendisi memnunsa onu zorlamıyorsa bırak öyle kalsın sen çatlaklarından bahsetmişsin ama aynı şey değil o sana bir şey dememiş eğer deseydi sen de bozulurdun
22 Yorumla
Soran+1 yılBazen diyor iste ameliyat olmam lazım aslında diye ama bazen de mesajda olduğu gibi hiç umrunda değil. Sadece görünüş olacakta degil hayatını etkiliyor bildiğin. Köprücuk kemikleri de kırık mesela bazen ağrı yapıyor onu da umursamiyor
Cevap sahibi+1 yılBelki maddi durumu el vermiyordur yoksa neden acısını çeksin ki
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapılacak ameliyattan korkuyor olması çok büyük ihtimal. Eğer bunu istiyorsanız şaka yollu bak arkadaşın oldu sıra sende demek yerine daha ciddi ve sistematik şekilde isteğinizi belirtin.
Ayrıca kızlar kizlara karşı gerçekten çok acımasız. Hatun diyor ki yanıma yakışsın daha mutlu olurum ki haklı bir insan bir ömür neden kendine hitap etmeyen birine bakmak istesin ki?
Seviyor belli ki ama burnundan memnun değil ki bu da gayet anlaşılır.25 Yorumla
Soran+1 yılAnladığınız için teşekkür ederim. Umarım burada yazdıkları kadar iyi insanlardır ne diyeyim. Neler neler yüklediler basit bir soruya.
Cevap sahibi+1 yılOldukça yaygın olan linç kültürünün tezahürü yapılan seviyesiz yorumlar, boşverin.
Soran+1 yılKorktuğunu düşünmüyorum aslında kuzeni oldu mesela basit bir ameliyat sonrası süreci zor evet. Bilmiyorum ciddi bir şekilde söylersem başka anlamlar yükler ya da kırılır diye endişeleniyorum
Cevap sahibi+1 yılAma söylemek zorundasın aksi durumda ilerde söylediğin zaman daha da kırılır.
Soran+1 yılHaklısınız
+1 yıl1. si sen çocuğu gerçekten sevmiyorsun. Sadece sevdiğini sanıyorsunn ve bunu insanlara o şekilde göstermeye çalışıyorsun eğer bir insan bir insanı gerçekten severse kusurlarıyla sever güzellik gelip geçici ruhu sevmeyi dene 2. si de burda kendi isteğini örtmek için sürekli "hem sağlık açısındanda olmasını istiyorum" demişsin. Buda tamamen kendi isteğini dile getirmekle beraber hani ben istyorum diye değildee sonucta ortada sağlığı var anlamında insanlara bunu geçirmeye çalışıyosun ×) bedeni ve güzelliği değil ruhunu sev=)
55 Yorumla
Soran+1 yıl1. Ne içiyorsun bilmiyorum ama çok güzel bir kafa yaşıyorsun bayağı güzel hayal dünyan var. Ben onu o şekilde de kabul ederim olmazsa, hic bir zaman dile getirmedim zaten. Olursa iyi olur dedim. 2. Yine hayal dünyanın bir ürünü olsa da cevap vereyim oyle olsaydı sadece sağlık açısından olan sorunları yazar tavsiye isterdim. Ruhunu da seviyorum sen merak etme. Cok komiksin biliyor musun insanları ve insanların ilişkilerini burada 1 dakikada okuduğun yazıdan ibaret görüp kolayca yargılayabiliyorsun. Burnu kırık olmasaydı böyle bir şeye hakkım yoktu evet ama sorunları onu da beni de üzüyor yani iki sebep var istemem için. Anladın mı?
- +1 yıl
Uf kızım geç şu işleri ya ona bakırlırsa sende ya burda okuyacağın 30 saniyrlik bir yazı üstüne mi gidip taktik uygulayacaksın
Soran+1 yıl30 saniyelik yazı mı 😂😂 burada yüzlerce insan görüş yazıyor. Cok alakasiz dediğin şey
- +1 yıl
sen gerizekalıı falan mısın yoksa rol falan mı yapıyorsun?
Soran+1 yılcanım kim gayet açık konusmayı bilmeyen kapak olunca konuyu değiştiren bir canım
+1 yılKendisinin böyle bir düşüncesi yoksa dile getirmiyorsa asla açma. Hem herkesin burnu kaydırak gibi mi olsun ya şu estetik olayı çok patladı.10 kişiden 9unun burnu aynı. Bari düzgün bir doktora gidin de doğal yapsın.
28 Yorumla
Soran+1 yılTarif ettiğin gibi bir burun beklemiyorum asla. 2 kere kırıldığı için burun delikleri eşit değil mesela, yamukluk var ve çok uzun. Bazen dile getiriyor iste, bazen de umursamıyor.
- +1 yıl
Ya sağlık açısından bir sorun yoksa hiç önemli değil biliyo musun o şekil bozukluğu bile bir hava katıyor insana yani. Benim fikrim tabi bu
Soran+1 yılSağlık açısından daha büyük sorunları var işte keşke okusaydın
- +1 yıl
Okudum ama demekki o kanamasından veya kan kokusundan ameliyat olmayı düşünecek kadar rahatsız değil anlaşılan. Dışarıdan sen estetik açıdan burnunu beğenmiyosun diye bir ısrar ediyomuşsun gibi duruyor haberin olsun. Tarafsızım sonuçta
Soran+1 yılAksine kan kokusundan o kadar rahatsız oluyor ki hiç keyfi olmuyor geçen gün kaç gündür olmuyor inşallah olmaz çok kötü bir sey dedi. Bilmiyorum sanki düşünüyor da daha büyük sorunların olmasını bekliyor gibi.
- +1 yıl
O da olabilir tabii ki. Ama boşver sen üsteleme. Cidden kendini rahatsız hissediyosa elbet gidecek zaten doktora.
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim ne demek
+1 yılSağlığı için kılıfına sığınmışsın fakat gerçeğin bu olmadığını biliyoruz. Burnu bu şekilde olsa ve sağlığını etkilemese yine değiştirmesini isterdin. Soruna gelecek olursam; demek ki çektiği sıkıntılar ona ameliyat olacak kadar büyük gelmiyor. Kendi ne zaman isterse o zaman olur. İsterse hiç olmaz.
316 Yorumla- +1 yıl
Onu daha çok beğenmek istiyorum, gözüme hitap etsin istiyorum, yanıma yakışmayacağından korkuyorum senin cümlelerin benim değil. Gerçekle yüzleşmeni tavsiye ederim.💚
Soran+1 yılEe yani neyi kanıtladın Şu an ? Hem sağlığı için sorun teşkil ettiği hem de burnunu sevmediğim için istiyorum
- +1 yıl
Yorumları bir okudum da herkes durumun farkında zaten bir sen kabullenmek istemiyorsun.
Soran+1 yılÖyle olsa bile kabullememeyecek bir sey yok. Sağlığı örnek vererek sorardım bende. Girmezdim bu konuya
- +1 yıl
Benim sevgilimin burnu da yamuk, nefes almakta zorluk çekiyor. Sarılırken bile nefes alabiliyor musun diyip kendimi geri çektiğim bir ilişki yaşıyorum. Görüntü olarak beni rahatsız etmiyor fakat ameliyat olmaktan korkuyor. Ben de zorlamıyorum, demek ki ameliyat olmayı göze alabilecek kadar rahatsız olmuyor diyorum. Sen ise ısrarla ameliyat olması gerektiğini yüzüne vurmuşsun. Eğer onu önemsiyorsan kendi haline bırak istediği zaman olur, isterse hiç olmaz.
Soran+1 yılYa kusura bakma ama nerenle okuyorsun. Bir kere bile demedim ameliyat ol diye. Onu beğendiğimi de hep söylerim. Kendisi konusunu açiyor olsam iyi olur diyor bazen de hiç umursamıyor. Mesela burnuyla dalga geciyor bende gülüyorum şakalaşmamizsa yüzüne vuruyorsun dediğin cok yanlış anlamışsın. Ben öyle de kabul ederim onu. Dediğim gibi cesaret aldım sadece olmak istemesinden.
- +1 yıl
Sen yazıklarını hatırlamıyorsun bence. Arkadaşın ameliyat olmuş sıra sana geliyor ne demek? Madem yorumları beğenmeyeceksiniz soru sormayın. Düzgün konuş ayrıca seçtiğin kelimeler hiç hoş değil.
Soran+1 yılValla sende sabahtan beri anlamak istemiyorsun. Espri yapmak farklı ciddi soylemek farklı. Gülerek dedim onu ve alınmadı zaten. Ayrıca kendisi demisti herkes ameliyat oluyor bir de bendd oluyormusum diye o yüzden böyle bir şaka yaptım. Bilip bilmeden konuşmak bu iste.
- +1 yıl
Şaka yapmıyorsun ki. Gerçekten istediğin şeyi şaka yoluyla söylüyorsun. Ha gerçekten istediğimi nereden çıkardın diye sorarsın sen şimdi. Bütün sorun bunu istediğinle alakalı.
Soran+1 yılBende aksi bir sey demedim ki şaka yaparak söylemek ya da şaka yollu söylemek bir fark yok. Evet gerçekten istiyorum zaten.
Soran+1 yılBak Bilale anlatır gibi anlatıyorum hem kötü durduğu hem de sağlığını etkilediği için istiyorum.
- +1 yıl
Sen o deyiminle kendine anlat. Anlamak istemeyen sensin çünkü. Umarım sevgilin burnunu yaptırır da yanına yakışır. 💚
Soran+1 yılYo anlamak istemeyen sensin çoğu kişiye anlattım anlayan anladı hoşgörü sahibi insanlar demek ki.
- +1 yıl
Seninle uğraşmak istememişlerdir. Şimdi ben de öyle yapacağım. Canım çok haklısın, sevgilinin sağlığını düşünüyorsun umarım bir an önce seni anlar ve sağlığına kavuşmak için ameliyat olur. 💚
- +1 yıl
Sen kendi egonu kabullen. Bayyyyy 💚
Soran+1 yılHer insan da ego vardır da senin ki insanlarla uğraşmaya yarıyor. Neyse yeter artık. Yeşilden soğudum sayende
+1 yılYa arkadaşın sana ne? “Neden insan kırık burnuyla yaşamak ister” İstediği gibi yaşar bu nasıl bir soru? Belki korkuyor belki böyle beğeniyor sevgili olduğunuzda hokka gibi miydi burnu? Bir de utanmadan yanıma yakışmaz diye korkuyorum diyorsun, yazık. Asıl sen onun yanına yakışmıyorsun.
211 Yorumla
Soran+1 yılYa sen ne konuşuyorsun. Sen mi çekiyorsun onun yaşadığı sıkıntıları. Bende üzülüyorum haliyle. Sürekli yaşayacak diye. O da rahatsiz cunku bunları yasamaktan
Soran+1 yılBurnunu beğendiği söylenemez umursamıyor sadece sağlığını da pek umursamıyor. Burnu kırık olmasa böyle bir sey düşünmem zaten hakkım yok
- +1 yıl
Kardeşim dediğine canı gönülden inanabilirdim ama tutup da yanıma yakışmaz diye korkuyorum diyene kadar. Ayıp. Hala savunma bence kendini.
- +1 yıl
Zaten söylediğin şeyler normal olsaydı gizli kullanıcı olarak sormazdın. O yüzden boşa konuşuyorsun bana göre.
Soran+1 yılGizli kullanıcıyla bir alakası yok ki. Sonuçta ben burada görüş bildiriyorum ve insanların hayatımı bilmesine gerek yok. Onu dedim diye niye dediğim geçersiz oluyor ki. Bunun kötü bir şey olduğunun farkındayım ama insanların dediklerinden etkilenebiliyorum.
- +1 yıl
Eğer aklında o tarzda bir düşünce olmasaydı etkilenmezdin. Varsın olsun yanında senden daha çirkin kalsın, ne var bunda? Bak aynı şeyi yaşasaydım ben de isteyebilirdim ameliyat olmasını bunda kötü bir şey yok. hala cümleni hatırladıkça sinirlerim bozuluyor tekrar etmeyeceğim. O cümle düşüncenin iyi yönde olmadığını gösteriyor bana göre. Sana yardımcı olayım. Böyle uzatma. Sık sık burnu kanıyor diyorsun, bir gün burnu kanadığında al karşına ve ciddi bir şekilde söyle. Gülme o konuyu geçiştirmek istediğinde de izin verme. Sağlığını etkileyen durumları söyle. Hatta iyice araştırma yap güzelce anlat ona. Sağlığı için konuş. Ve sağlığı kötüye giderse ne hissedeceğini söyle. Hem daha gözükmek istemez misin gibi şeyleri de aklına sok. Diğer türlü de seni beğeniyorum da de. Kırmadan anlat ona ve hallolmadan konuyu kapatmasına izin verme. Ve eğer gerçekten tutucu bir tavırla olmak istemiyorum diyorsa açık açık nedenini söylesin. Korkuyor mu? Başka bir şey mi var? Bunları öğren. Kolay gelsin.
Soran+1 yılHayir o tarzda bir düşüncem yoktu en başında, flörtken mesela bir arkadaşım sen cok güzelsin bunu mu buldun dedi. Yine de takılmadım sevgili oldum. Kimse istemez sevgilisine çirkin denmesini. Bazej diyor o da olmam gerek istemiyorum bunları diye bende zaten bu cümlelerinden cesaret alarak olmasını istiyorum. Yoksa bir insana nasıl söylenir bu. Fakat dün öyle olumsuz konuşup asla diyince kafam karıştı. Belki de şaka yaptı bilmiyorum. Yani sanki iyice kötü duruma gelmesini bekliyor bir şeyler yapmak için. Kan kokusu aldığında nasil kötü etkileniyor hep araştırdım gitmedi doktora falan. Tavsiyelerin icin teşekkür ederim
- +1 yıl
Desinler, sen beğeniyor musun? Olay o. Senin arkadaşların belki onlara öyle geliyor. Sevgilinin arkadaşlarının öyle demediği ne malum? Yani demem o ki isterlerse bir taraflarını yırtsınlar önemli olan ikinizsiniz. Oda olmam gerek diyorsa aklına sok. Subliminal yoldan felan 😂 mesela en basit bir örnek erkek bir ünlüden konu aç ve baksana burun ameliyatı geçirmiş nasıl da yakışmış vs. ya da burun değişim sayfalarını takip et ya da onun görmesini sağla aklına söylemeden de yer ettirebilirsin. Söyleyince anlamıyorsa yani.
Soran+1 yılYapıyorum bazen onları denk gelince 😂 haklısın sağ ol
- +1 yıl
Kız başka bir şey mi düşünüyordum bilemedim ilk cümleleri ne kadar yanlış yazmışım bunu düzeltmem lazım çok utandım. “ senin arkadaşların, belki onlara öyle geliyor “. Sevgilinin arkadaşlarının sana öyle demediği ne malum? Tek virgül ve bir kelimenin yazıya uğrattığı mutasyon. Kusura bakma tekrar tekrar okumana sebebiyet verdiysem. Rica ederim, şifa diliyorum sevgiline.
Soran+1 yılYok yok anladım zaten öyle demek istediğini o yüzden sormadım önemi yok :) teşekkürler
+1 yılSağlığı da söz konusu ise kırıcı olmadan (dış görünüş üzerinden konuşmadan) onu ikna etmeye çalış. Çevresindeki insanlardan da destek al. Birden fazla kişiden duyduğu zaman ikna olur diye düşünüyorum.
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim :)
Kardeşim çok samimi söylüyorum hayatta öyle problemler var ki bu bahsettiğin bir hiç önce iç güzelliğine bak seni seviyor mu değer veriyor mu ona bak varsın dışı öyle olsun Ona bırak böyle davranırsan elbet birgün kırılır incinir yazıktır böyle mutlu olmaya bak en çokta gözlerine...
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim içten yorumun için
+1 yılAbi bir burun nelere Kadir ya😂 arkadaşım sen iyi misin sanane çocuğun burnun dan ister olur ister olmaz en başta solemıyorsunux bunu sonra aaa ben bunu nasıl sölerim birini beğeniyorsanız onun her halini beğenin sende bulunmaz hint kumaşı güzellik tanrıçası değilsin onun gözünde de senın eksıklerın vardır ama solemıyordur.
21 Yorumla
Soran+1 yılEn basta söylesem ne olacaktı onu amlamadım en başta öyle kabul ettim şu an da ederim olsa iyi olur diyorum
+1 yılBurun ameliyatinin acisini yasayan bilir. Senin çatlak geçirmenle beynin yerinden cikacakmis gibi haftalarca cektigin agri benzemiyor maalesef.
Ama illa ikna etmek istiyorsan acik konus. Kirilacagini dusunmuyorum. Fakinda zaten. Soyleyememen daha kirici oluyor.120 Yorumla
Soran+1 yılBöyle de bir cok sorum yaşıyor ve onu çok üzüyor. Modu düşüyor bildiğin. Baş ağrısı cabası. Sorunun başlığı değiştirildi ikna etmek için onun konuyu açmasını beklerim. Durduk yere bir sey demem sanırım.
- +1 yıl
Sen daha iyi bilirsin tabi ama ben olsaydim şayet acikca soylensin isterdim. Boyle imada bulunmak sanki alay etmek gibi geliyor. Ya da kucuk dusurmek. En azindan benim duusncem bu sekilde
Soran+1 yılYok öyle değil mesela yine bir sorun yaşadığında bunları yaşamamak için bir doktara görünsen ameliyat olsan zaten istiyorsun demek gibi mesela.
- +1 yıl
Hic fark etmez. O aciyi erkek arkadasin net bir söz işitmeden çekmeyecektir
Soran+1 yılNeden ki kendisi dile getirdi zaten bir kaç kez. Rahatsiz olduğu şeyden neden kurtulmak istemesin
- +1 yıl
Cunku garantisi yok. Burun cok hassas bir organ. Daha kotu de olabilir. Ustelik cektigin acinin haddi hesabi yok o ameliyayla. Anlamak istemiyorsun
Soran+1 yılKuzeni oldu yakında da bir arkadaşı olacak. Zatem burun ameliyatı Şu an çok popüler değil mi? Kuzeni bahsetmiyor acısından bile. O kadar abartılacak bir sey oldugunu sanmıyorum. Herkeste acı farkli olabilir
- +1 yıl
Değil. Kusura bakma ama şaşırmışsın sen :)
Soran+1 yılEvet acıdan öldürüyor kanka o yüzden binlerce insan katlanıyor video falan çekiyor hatta burnunda bant varken gülüyor eğleniyor.
Soran+1 yılBurun estetiği ameliyatları genel olarak çok ağrılı ameliyatlar değildir. Ama halk arasında burun estetiği ameliyatıyla ilgili doğru bilinen yanlışların başında burun estetik ameliyatlarının başında ağrılı olduğu bilgisi gelmektedir. Ameliyat sonrası oluşan morluklar, şişliklerden dolayı insanlar burun estetiği ameliyatlarının ağrılı ve sıkıntılı ameliyatlar olduğuna inanmaktadır. Eskiden burun estetiği tampon ilişkisi insanları korkutmaktaydı. Burun estetiği sonrası tampon çıkarılma sırasında yaşanan sorunlar yerini tamponsuz burun estetiği ameliyatlarına bırakmıştır.
Soran+1 yılLütfen kendini geliştir en azından mantık çerçevesinde yorum yap emin olmadığın halde de ahkam kesme. Zira komik olan sen oluyorsun.
- +1 yıl
Yorumlarını okumadım bile. Bizzat ameliyat olan kişiyim. Gelmiş bana ahkam kesme diyorsun :) Çok gülünç gerçekten. Ben erkek arkadaşımın her zerresine aşıktım. Beğenmediği gözlerinden sırtındaki yara izine kadar. Sense zorla burun ameliyatı olsun istiyorsun. Tahmin edeyim, zengindir.
Soran+1 yılZenginlikle ne ilgisi var bunun yahu. Zengin falan değil bazı yorumlarda maddi durumundan dolayı oldugunu düşündüm hatta. boş yargılarına devam ediyorsun. Öyle bir anlatıyorsun ki sanki acıdan ölüyorlar. Zorla burun ameliyatı olmasını istemiyorum. Kendisi olmak istediğini dile getirdiği için cesaret alıyorum ve mantıklı bulduğum için istiyorum. Açıklamaya bile öyle kabul ederim olsa iyi olur yazmışım zorla diyorsun ısrarla. Sizi anlamak zor
Soran+1 yılBurnunu beğenmedigim ve kendisi de sorunlar yaşadığı ve istediği için ameliyatı olmasını diliyorum. Bundan gelip zengin olduğunu çıkarıyorsun. Bunu dedim diye böyle kalıplara sıkıştıracak kadar örümcek beyinlisin.
- +1 yıl
Yine okumadım. :))
Soran+1 yılBu şey değil mi yaa lafı yiyip duruyorum diyecek bir şeyim yok, susturmak için taktiğim bu. Yazık la 😂😂
- +1 yıl
😊 ya canim benim ben senden yedigim lafi neden umursayayim ya kendini neden bu kadar degerli goruyorsun? Okuyacak kadar bile onemsemedim. Eig %86. Senin gibileri taksaydim olmazdi
Soran+1 yılE yavrum dünden beri yazıp duruyorsun nasıl umursamamak bu? Okuyacak kadar önemsemiyorsun ama yazacak kadar önemsiyorsun hmm 😂 eigle ne ilgisi var takmamanın? Iq seviyenin oda ısısı kadar olduğuna emin oldum şu an. Bu arada hani okumuyordun sen ya noldu hahaha. Hepsini okuduğuna yemin edebilirim 😂
- +1 yıl
Valla bir tek sana gorus yazdim dunden beri. :) bildirim geliyor cevap veriyorum ama hala okumuyorum. Sen beni bos versene
Soran+1 yılHahaha bir saat önce okuyup cevap verdin şimdi ben okuduğundan dem vurunca -ne hikmetse- okumuyorum diyorsun 😂 müneccim falansın herhalde yoruma cevap verip okumadığını iddia ettiğine göre :d ay iyi eğlendim ya bir insan bu kadar komik duruma düşebilirdi 😂
+1 yılBence onu rahatsız eden burnu değil de, senin bu konuyu sürekli açıp, büyütmen olur. Şahsen sevgilim veyahut eşim benden böyle birşey isterse, ciddiye bile almam. Israr ederse, git beğendiğin birisiyle birlikte ol der, ilişkiyi bitiririm.
12 Yorumla
Soran+1 yılYok açmayı düşünmüyorum başlık değiştirildi. Bir sorun yaşarsa o zaman dile getirebilirim. O da farkında burnunun hayatını etkilediğini. Kendisi dedi 2 3 kere, ameliyat olmam lazım çok etkiliyor beni diye. Ben bundan cesaret alarak istiyorum zaten. Yoksa böyle bir sey istemeye hakkım yok. Bazen istediğini söylüyor bazen hiç umrunda değil.
- +1 yıl
O zaman konusunu açma, açarsa da böyle iyisin de geç. O istediği gibi yapsın
+1 yılYapmayın şunu Allah aşkına ya. İnsanlar kendileriyle barışıkken sizin o güzellik algınızı onlara dayatmaya çalışmayın!! Onları kendi bedenlerinde huzursuz etmeyin. Sağlık sorunu varsada bunu kendi isteğiyle yapar zaten, ikna etme çabaların boşuna. Ayrıca kendin zaten beğenmediğini dillendirdin, sağlık senin için fasa fiso. Boş yapma.
İnsanların dışını beğendiğiniz kadar birazda içine daha doğrusu kendi içinize önem verin. “Yanıma yakışmayacağından korkuyorum” nasıl çirkin bir sözdür ya. Gerçekten sevgi bu mu? Çanta mı alıyosunda yanına yakışmayacak. Gerçekten acıyorum size ve sizin sevgi anlayışınıza23 Yorumla
Soran+1 yılBen de sizin sadece kendi karakterinize uygun olan özellikleri başkaları için gecerli kılıp hunharca yargılamanıza acıyorum. Beğenmediğimi söyledim diye sağlık neden faso fiso oluyor? Ya gerçekten nasıl bir kafa yapınız var anlamış değilim. Hem beğenmiyorum hem sağlık sorunları oluyor. ee? Sağlık sorunları umrunda değil. Hayatini kısıtladığı halde. Ve ilişkimizi de beni de burada okuduğun sey kadar biluyorsun o yüzden ona yorum yapman gerekir. Karakterime ya da sevgime değil. Sen boş yapıyorsun bu yüzden
- +1 yıl
Soruyu sorma şeklini ozaman gözden geçirmelisin. “Sevgilimin sağlık sorunu var ama ameliyata sıcak bakmıyor nasıl ikna edebilirim” farklıdır “Yanıma yakışmayacağından korkuyorum”, “burnunu beğenmiyorum” farklıdır.
Bence sen kendine karşı bile dürüst değilsin :) Yüzeysel olmak zor iş vesselam
Soran+1 yılAnlamıyorum bir şeyi isterken aklında sadece bir fikir mi olur. Bak senin çanta örneğinden gidelim madem çanta aldığımı düşündün. Güzel bir canta gördün ve hem düğünde hem de günlük kullanirim dedin. Olay bu. Kendime gayet dürüstüm evet beğenmiyorum aynı zamanda sağlığını da düşünüyorum çünkü onu etkiliyor.
+1 yılSağlığın benim için önemli hergun bunu düşünmek ten uyuyamıyorum de,😂 niye bana bu eziyeti yapıyorsun de😂 seni anladım sen dedigimi yap👍🏻bunun çaresi varsa bir burun için vazgeçmem diyor ama millet coşmuş baktım da
511 Yorumla- +1 yıl
Nebilim yaa bende anlamadım ne yaptım🥴🥃
- +1 yıl
Boşver
- +1 yıl
🤪👍🏻
Soran+1 yılSağlığını bahane olarak gördüğümü söylemişler düşünebiliyor musunuz. Şu an yine başı ağrıyor ve gerçekten üzgünüm.
Soran+1 yılYa aslında burnu yüzünden başı ağrıdığını bilmiyor ya da dile getirmiyor ama o yüzden ağrıdığı kesin. Geçen gün iğne oldu da öyle geçti.
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer yazıda olduğu gibi konuşma yönünde de başarılıysan bence ikna edebilirsin. Kesinlikle fiziksel yaklaştığını belli etme ama her zaman sağlığını öne alarak konuş, ikna olabilir. Bundan rahatsızlık duymanın da eleştirilecek bir yanı yok.
13 Yorumla
Soran+1 yılİnsanlar linç etti bildiğin seviyormuşum sağlığı kullanıyormuşum 😂
Cevap sahibi+1 yılBoşver insanları, yüzyılın saçma sapan aşk triplerini almış, gereksiz romantizme doğru koşuyorlar. Sorsan herkes çirkin birine aşık olabilir! Bu kadar sevgi dolu yüreklerle doluyken dünya (!) güzeller yakışıklılar neden bu kadar değerli öyleyse diye soruyorum kendime... Bir insan gerçekten birine aşık olabilir ama görsel olarak da güzel yakışıklı olmasını isteyebilir. Bunu kendi için de isteyebilir, çevresine karşı da isteyebilir. Benim lisede sevdiğim bir çocuk vardı, hakkında arkadaşlarım ara sıra kötü yorumlar yapardı hadsizce ve üzülürdüm. Belki onu koruma içgüdüsüyle de olabilir. O yüzden boşver sen kısacası insanların yorumlarını. :))
Soran+1 yılKesinlikle katılıyorum iyi kötülüğü tartışılır ama insan düşüncelerine engel olamiyor işte. Annesi bazen çirkin diye seviyor ona bile üzülüyorum. Niye çirkin bulsunlar ki ben onu beğeniyorum, seviyorum. Oyle kabul ederim olmazsa. ameliyat olmasini da hem sorun yarattığı hem de beğenmediğim için istiyorum. İnsanlar boyle basit bir şeye kötü anlamlar yüklüyor. Umarım anlattıkları kadar iyilerdir herkese ve her şeye karşı. Teşekkür ederim 💜
+1 yılSeven insanın “yanıma yakışmayacağından korkuyorum” gibi bağnazca bir düşünceye kapılmasına imkan yok. Umarım sevgilinin senin sevgisizliğini ve ‘şekilciliğini’ fark etmesi uzun sürmez.
54 Yorumla
Soran+1 yılEvet sırf burnunu kötü buluyorum diye sevmediğimi düşünen ve yargılayan biri daha. Kırık diyorum kırık. Sorun yaşıyor diyorum.
- +1 yıl
Sanki sen çocuğun sağlığını düşünüyorsun ya maval okuma
Soran+1 yılNiye düşünmeyim ya ne kadar kinci insanlarsınız Çok kötüsün
- +1 yıl
Kötü olan biz değil sensin. Gerçekleri duymak zoruna gidiyorsa kalbini pakla. Kendi şımarıklığını çocuğun sağlığını kullanarak örtmeye çalışıyorsun. Seninki sevgi değil asla
Güzellik & Bakım konusunda 388 cevap paylaştı. birincisi hiç yakıştıramadım bunu görüntü için demene bilmen gereken şey güzellik yakışıklılık bir sivilce'ye bakar para ise bir kıvlcıma iste tam bu yüzden sevgi dedigin şey tip ve para gibi geçici şeylerin üstüne kurulmamalı çünkü her şey gelip geçici gönülden seven yürekler dışında eğer bunu sadece sağlıgı için diyorsan anlarım ama aklının ucundan tipi ile ilgiliyse bu anında ayrıl derim çocugun hayatını mahvetme
24 Yorumla
Soran+1 yılEvet işte tam olarak bundan bahsediyorum. Yahu sen ne biliyorsun da konusuyorsun ayrılmış hayatini niye mahvedeyim? Şurada okuduğunuz kadar tanıyorsunuz ve yargılıyorsunuz işte.
- +1 yıl
ben burda dediklerimde sonuna kadar haklıyım gelmiş burda kendin demişin tip'i yüzünden amilyat olsun diyorsun bu adam sırf senin yanına yakışın diye amilyat mı olacak yok daha neler sen burda dediklerine göre tipe önem veren birisin hayatını mahvetme dememin nedeni de tip ve para üzerine kurulu ilişkiler hep kötü biter de ondan
Soran+1 yılBurnunu sevmiyorum diye neden tip ve para üzerine kurulu bir sevgimin olduguna kanaat getiriyorsun. Burun takıntım var demek ki ne yapabilirim. Düşüncelerime nasıl engel olabilirim. Bu şekilde de kabul ediyorum zaten sadece olsa daha iyi olur. Sağlığını da önemsiyor çünkü. Burnu hayatını etkiliyor resmen. Köprücük kemikleri bile kırık. Umrunda değil.
Bir insanın vücudunda bir uzvunu sırf sen beğenmiyorsun diye değiştirmesi için ikna etmeye çalışmak mı...
Ne kadar bencilce.61 Yorumla
Soran+1 yılHanımefendi sorunun başlığını otomatik değiştirdiler. Detayı okursanız daha iyi anlayacağınızı umuyorum
Bunun için senden önce kendi fikri önemli yani uygun dille söyleyebilirsin bunu asla kınamıyorum ama çirkin kadın yok deriz bakımsız kadın var deriz erkek için de aynı aslında bu durum benim eski sevgilim senin ki gibi bakımsızdı sonuç olarak çevre tarafından zaten seziyor bu durumu o ister istemez kendine çeki düzen veriyor
20 Yorumla
+1 yılBaşkasının beğenmesi önemli değil senin beğenmen önemli yanına yakışır veya yakışmaz burun ile karar verme ayrıca burnunu yaptırınca başka kızlar aklını celerse çocuğu suclama
20 Yorumla
+1 yılZamaninda birini çok beğeniyordum. Burnu kırıktı ama yeminle gözümde david beckham gibiydi 😀 resme tu m olarak baktigim için burnuda güzel geliyordu.
Bence onu olduğu gibi sevmeyi dene30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSağlık bahane, sizin görüşünüz apaçık ortada. Kendinizi ondan bir tık daha iyi görüyorsunuz. Pardon ama o halinden memnunsa bu durum sizi ilgilendirmez, ameliyat olmak öyle ha diyince olacak bir şey değil.
61 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYorum yaparken saygı çerçevesinde yaparsanız sevinirim. Ayrıca bana bu izlenimi siz verdiniz 'yanıma yakışmaz' tarzı şeyler diyerek.
+1 yılBelki durumu el vermiyordur veya cesareti yoktur tırnak değil kesilecek olan bu burun buruuunn
40 Yorumla
+1 yılSen kendinde bu haddi nereden buluyorsun ki bir de ikna edeceksin? Şahsın kendine ait olan hiçbir şeye bu şekilde karışamazsın, beğenmiyorsan paşa paşa gideceksin.
24 Yorumla
Soran+1 yılSoru başlığı değiştirildi ille de olacak diye diretmiyorum açmadım konusunu bile. Bu durum onu sıkıntıya sokup üzüyorsa bulurum. Kurtulmak istiyor çünkü kanamalardan vs.
- +1 yıl
Cesaret edemiyor mu, yani korkuyor mu ameliyatı olmaya?
Soran+1 yılBilmiyorum ki o kadar derinlemesine konuşmadık. Olmam lazım aslında diyor ama sorunla karşılaşınca doktora falan gitmiyor. bir de dün öyle şakayla karışık diyince asla dedi işte. Korktuğunu sanmıyorum. Ya umursamıyor sorunların daha cok ilerlemesini bekliyor ya da parası yetmiyor
- +1 yıl
O zaman kendi haline bırak, bakalım zaman ne gösterecek..
Bak şimdi madem böyle düşünüyorsun e kardeşim o zamann ilk başta neden kabul ettin aldın onu hayatına. İnsanlar kusurlarıyla güzeldir tip dış görünüş güzellik onlar gelip geçici şeyler önemli olan karakter kalp güzelliği takılma böyle şeylere yüce allahım zoruna gider. Hem şöyle düşün onun yerinde sen olsaydın sevgilin seni böyle beğenmediğini dile getirmiş olsaydı ne kadar üzülürdun değil mi? İki gunluk dunyada insanları kalplerini kırmayın be
12 Yorumla
Soran+1 yılOnu böyle de beğeniyorum sadece burnunu beğenmediğimi soyledim ve sağlık sorunları yasadigi için de istiyorum. Burnu kırık olmasa isteyemeye hakkim yok zaten
- +1 yıl
Sağlık sorunu varsa sözüm yok
Olduğu gibi sevmelisin, bu kadar takıntı yapmamalıydın, kalbini karakterini sevdiysen bir burun yani alt tarafı.. Kimse mükemmel değil ancak sevdigin kişi senin gözünde mükemmel olmalı..
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok büyük bir takıntım yok böyle de kabul ederim. Saglik sorunları yaşadığı ve bende sevmedigim için olursa iyi olur diyorum
- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSonucunda onun iyiliği için düşündüğün bırsey tebrik ederim seni anlayacağı şekilde kırmadan konuşursan belki kabul eder
10 Yorumla Burnunun kırık olma sebebi nedir acaba kavga felan mı? Merakımdan soruyorum afedersiniz, bence üstelemeden hafif şekilde aralıklarla ikna et eğer hala istemiyorsa kendi tercihi
12 Yorumla
Soran+1 yılYanlış hatırlamıyorsam ilki düşme ikincisi de darbe alması sonucu oldu. Teşekkür ederim yorumun için
Sevmiyorsun sevdiğini sanıyorsun çünkü sevmeyi bilmiyorsun seven kişi yanıma yakışmaz falan demez
410 Yorumla- +1 yıl
Yürü beee
Soran+1 yılSevmek kör olmak değil. Bırakın şu yüz yıllık edebiyatı burnu kırık olduğu için kötü bir görüntüye sahip. Anlamıyor musun?
- +1 yıl
E kuzum kötüyse ayrıl gitsin boşver ya
Soran+1 yılKendinle çelisme gözümle sevmeseydim sevgili olmazdım değil mi? Burnu en başından öyle çünkü. Ayrıca oyle kabul ettiğimi de söyledim. Belirtmeme ragmen ısrarla yargılamanız geçmişteki acılarınızdan kaynaklandığını düşünüyorum üzgünüm
- +1 yıl
sevgilimle çok mutluyum 🤷♀️ @SelinDesu
Soran+1 yılAlakası yok sevgilinle ama mutluluğun daim olsun
Soran+1 yılYok şu an dile getirmeye niyetim yok zaten daha önce hep o açtı konusunu. Soru vitrine düşünce soru başlığı değiştirildi. Konusu açılırsa ya da düşünürse ne diyeceğimi bilemedim. Umarım beni anlamışsındır
- Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılE adami oyle beğenmişsin. Ayiptir simdiden sonra bir sey demen. O sana benzer bir sey dese dunyan basina yıkılır.
30 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 427 cevap paylaştı.
+1 yılİyi ki olmuyor 🤷♀️ Onun yerinde olsam seni konuşturmadan engeli basmıştım kusura bakma kardeşim düşüncem bu
211 Yorumla- +1 yıl
Soranla aynı fikirde olan kızlar bunlar mı 🤣 yazan artıyor haklı bulan yok 😂
- +1 yıl
Ben dış görünüşe önem vermem ama alttaki eleştiren kızların %90 ı sırf adamın bir kusuru var diye yüzüne bakmıyor yani soran da haklı 😂 Ne de olsa ruhlar aleminde yaşamıyoruz @scorpion026
Soran+1 yıl@scorpion026 ya dayıcım bir git artık sorumdan tamam zoruna gidiyor sana laf sokmam ama kinlendin diye kör de olmazsın. Bağnazlık bu yazık. Bak hanımefendi de görmüş hak verenleri.
- +1 yıl
Kızı rahat bırak muhatap olmak istemiyor toz ol burdan amcacım @scorpion026
- +1 yıl
Kızın yazdığı görüşe bak bana yazdığına bak hahaha engeli başardım deyip dansöz olmaya gerek yok sizle uğraşacak vaktim zaten yok. Soran sende kudurmayadevam 🤣
Soran+1 yılNoldu erkek yorumlarına yalakalık yaptıklarını söylüyordun simdi de sen mi yalakalık yapıyorsun 😂 kız bu konu hakkında görüşünü dile getirmiş ama beni haklı bulanların da var olduğunu söylemiş dansozluk bir durum. Allahım hem de anlama problemleri var 🤦♀️
Soran+1 yılDansözlük bir durum yok*
- +1 yıl
İyiki olmuyor engeli başarım deyip çark etmek nedir? Rasgele bu kızın altına yazdım baskasinada yazardım. Ne değişir
- +1 yıl
Bunlara laf anlatmak için o güzel parmaklarınla yazmaya değmez vallahi anlamayacak zaten uğraşmayalım 😂
Soran+1 yılDış görünüşe önem vermediğini söylemiş zaten sizin beni ısrarla rahatsiz ettiğinizin farkına vardı sanırım uyardı. Yanlış anlamışsın
Soran+1 yıl@feyzairmakgul20 haklısın galiba 😂
+1 yılAdam tut ağzını burnunu kırsınlar mecbur yaptırır o zaman🤣
10 YorumlaBence ikna etme bu halini seviyorsa öyle kalsın değiştirme çünkü sen onu öyle sevmişsin değil mi?
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSeni anlıyorum sevgiline bakmakta istiyorsun aynı zamanfa güzel düşünce
10 Yorumla
+1 yılÇocuk beyin kanamasından ölecek, bunun derdi burun 😑 DerdinizKim
22 Yorumla
Soran+1 yılO yuzden istiyorum zaten
- +1 yıl
Nörolojiye gidecek kuzum, kbb'ye değil
O da estetik olmak istiyordur belki ama durumu el vermiyordur veya çok korkuyordur?
22 Yorumla
Soran+1 yılEvet belki de henüz iyi bir işi yok, yük olmak istemiyor olabilir
Bu nasıl düşünce ya en baştan beğenmeseydin ilişkiye başlamasaydın? ayrıca sen kendini nerelerde görüyosun yanına yakışmıcak diye endişe ediyorsun garip
54 Yorumla
Soran+1 yılİlk baslarda ameliyat olmak istediğinden bahsediyordu çünkü.
Soran+1 yılSidkwkd Hayır tabi ki. Burun beğenmediğim diye bırakacak ya da duygularımı bosverip ıliskiye baslamayacak değilim
+1 yılNeden senin için burnunu değiştirsin ki adam kendi burnuyla mutluysa bitmiştir konu
30 Yorumlasonuna kadar okuma zahmetinde bile bulunmadim ve aslinda sen de cevabi biliyormussun "sevmiyorsun"
13 Yorumla
Soran+1 yılIste sizin gibi gerizekalılar "burnu kırık hayatına etki ediyor, sağlık sorunları yaşıyor bende sevmiyorum" dediğim halde bana bunu diyeceklerini bildiğim için yazdım
Soran+1 yılEe? Bunu dedim diye sevmiyor olmuyorum. Bak insanlarım düşüncelerine kafa yoruyor olabilirim evet bu kötü bir sry ama beni sevmiyor yapmaz
Siz mükemmeli arıyorsunuz ama size baksak neyse böyle devam et tebrik ederim
12 Yorumla
Soran+1 yılMükemmeli arasam emin ol çok yakışıklı bir sevgilim olurdu sadece tipe bakmadığımın ve mükemmeli aramadigimin en büyük kanıtı zaten burnunun büyük olması
+1 yılŞekilci birinden nasıl bir hayır gelecekse artık. Yazık adama
40 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılhiçbirini okjumadım şekilci biriysen senin onu satıp daha iyisini bulma ihtimalin var. evet sevmiyorsun istersen kırıl senin sevgin şekille belirleniyor
219 Yorumla
Soran+1 yılHerkesi sevgi anlayışı farklı. Takıntım var diye benimle böyle konuşamazsın. Okumadığın icin anlayamazsın da
- +1 yıl
neyi okuyacam okuncak bişey yok. sevgi kalple olan bişeydir. takıntın varsa git robot yaptır. Allah korusun adam kaza yapsa yüzüstü bırakıp gidecek tiplerdensin.
Soran+1 yılAllah sana akıl fikir versin boyle bir yargiya vardığın için bayağı üşütmüş olmalısın
- +1 yıl
Allah sana akıl fikir verseydi Allahın yarattığı şeyi değiştirmeye kalkmazdın. zoruna gidiyor gercekler
Soran+1 yılSizin böyle benim ya da iliskim hakkında şey bilmeden savurduğunuz boş yargılar gidiyor evet.
- +1 yıl
bu işin hiç bir haklı yok. hatta yazdıklarını okuduktan sonra ne kadar daha itici olduğunu gördüm.
yanıma yakışmamak nedir ya_? beğenmiyorsan git ameliyat olan arkadaşlarıyla sevgili ol. kendin yazmışsın zaten şekilciyim diye daha ne?
Soran+1 yılBeni anlayan ve hoş gören bir cok yorum oldu. Demek ki bu sizin sabit görüşünüz daha fazla uzatmak istemiyorum
- +1 yıl
hangi yorummuş o bircok yorum dediğin. kızlar bile ağzının payını vermiş sana. erkeklere ne bakıyon yalakalık için istediğin cevabı verir.
Soran+1 yılYo kızlar da gayet yapıcı yorumlar yazdı
- +1 yıl
28 kızdan iki üç tane hahaha onlarda sakasinda ya da senin gibiler
Soran+1 yılValla senin kadar aşağılık kompleksli bir insan olmadığım için sirf hakli çıkmak için yorumları saymadım o kadar işsiz değilim hadi velev ki öyle olsun ee sonuç olarak nereden baksan 10 kisi var benim gibi düşünen.
- +1 yıl
Saymadin çünkü senin gibi düşünen yok. Kafandan uydurmussun bide on kişi vardır diye. İşine gelmeyince de işsiz bilmem ne. Aşağılık kompleksi olanin sen olduğunu soruda net görüyoruz. Bı yerine bişey olsa insan içine cikamican 🤣
Soran+1 yılE sen saymışsın 3 kisi varmış ya nasil yokmuş 😂 ya sırf sana ispat etmek için niye güzel gözlerimi yorayım kimsin ki sen bir de senin için yorum mu sayıcam😂 Aşağılık kompleksine sahip olduğun kadar görme ve sayma problerimlerin de var sıkıntılı bir durum 😂
- +1 yıl
Komplexe girip burda adamın burnunu dert eden sensin 🤣 sayamicagin için gelip laf ebeligi yapma seninle uğraşmam ağır ergen psikolojisi. Uzak durmalı hadi by.
Soran+1 yılSen sırf haklı olmak için gerçekleri görmezden gelen birisin ergen olan sensin bu yüzden.
- +1 yıl
Gerçekleri yazdığım için cemkiren sensin
Soran+1 yılYo olumsuz yorumların hepsine sana yazdığım gibi yazmadığım senin üslubun yanlış
- +1 yıl
Görüşüm normal kadın değilim diye cemkirmene gerek yok. Çünkü gerçeği yazdım benim üslubum bu. Kibarlık yapicak değilim. Kızlar daha beterini yazmış sanane falan deyip kız diye ses etmeyip bana cemkirme
Soran+1 yılDaha beterini yazanların hepsine cevaplarını verdim. Cinsiyetini yapmıyorum. bir burnunu beğenmiyorum diye bana bir sürü yargıda bulundun farkında değilsin sanırım. Of valla yeter.
Birazcık empati yaparsan bu soruya cevap aramak zorunda kalmazsın.
20 Yorumla
+1 yılŞekilden şekile sokarak birini sevemezsin. Olduğu gibi kabullenmek gerek.
01 Yorumla
Soran+1 yılOlduğu gibi kabullenebilirim zaten sorun değilm sorunlar yaşıyor burnu yüzünden. Kendisi olmak istediğini dile getirdiği için bende istiyorum bazen de umursamıyor. Sormam da ki sebep bu yani. Soru basligi degistirildi
tut sacindan vur duvara mecburen ameliyet olucak sende istediginn sekili verdirirsin burnuna😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂 şiddete hayiirrrr
1. Mükemmlk olmk zornda değil
2. Bu sefr baska problm bulursn
3. Insan sevdigini kusursuz görür sevgni gözdn gecir
4. Burun ameliyatdan sonra nefes alamama problm olablr burnu düsebilir saglikli değil
4. Senden ayrilsa nolck12 Yorumla
Soran+1 yıl1. Düzgün yazmayı öğren
2. Yüzüne burnunu yakıştırmıyor olabilirim bu benim sevgimi zedelemez.
3. Zaten bir cok sorun yaşıyor burnu yüzünden.- +1 yıl
Istedm gibi yazrm sannneeeeee
+1 yılNasıl bir tarikatmış sevgilingiller hepsinin ağzı burnu yamuk heralde sürekli ameliyat oluyorlar
02 Yorumla
Soran+1 yılNe?
- +1 yıl
Zönk
+1 yılMaddi açıdan zorluyor olabilir erkekler böyle şeyleri gururuna yedirip soylemez sende gururunu kırma olabiliyorsan destek ol
10 Yorumla
+1 yıleğer sağlık durumu varsa olmalı ama eğer yoksa olmamalı çünkü Allah bizi böyle yaratmiş değiştirmek hoş olmaz
10 Yorumla
+1 yılbunu okuyan varsa cindir
12 Yorumla
Soran+1 yılBen cinim
- +1 yıl
sen soransin zaten ya
Kimse kusursuz değildir ama illa ki kusursuz bir yanı bir olayı vardır kusursuz işlerini kusurlarını kapatmak için düşün öyle canlandır
10 Yorumla
+1 yılO bu durumdan memnun mu
11 Yorumla
Soran+1 yılBen bile anlamıyorum ki artık aciklamayi okudunuz mu
+1 yılBelkide parası yoktur. Parası olmadığı için yaptırmamak istiyordur olamazmi?
20 YorumlaÖldüğü gibi sevemiyorssn terket senden daha iyisini bulur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO zaman tüm masrafları karşıla da olsun çocuk. Rahatsız olan sensin sonuçta.)
07 Yorumla
Soran+1 yılO da yaşadığı sorunlardan fazlasıyla rahatsız.
Cevap sahibi+1 yılValla canım bir insana istemediği halde estetik ol diye tutturmayı biliyorsan masraflarını da kendin üstleneceksin o çocuk sırf senin paşa gönlün için girmek istemediği bir işleme milyarlarını harcayamaz.
Soran+1 yılYa ben anlamıyorum okumuyor musunuz anlama sorununuz mu var. 2 3 kere o dile getirdi zaten ameliyat olmam lazım aslında hayatımı etkiliyor dedi. O yüzden cesaret aldım bende. Ona demedim bir kere bile estetik ol diye. Sorunun başlığı değiştirildi. Olmasa sorum yok olursa iyi olur diyorum
Cevap sahibi+1 yılBebeğim neden eleştiriliyorsun biliyor musun? Seviyorum dediğin adamın sağlığı söz konusu iken dış görünüşüne takıldığın için eleştiriliyorsun. Benim erkek arkadaşımın böyle bir problemi olsaydı eğer (ki Allah korusun🙏) Burnunun nasıl göründüğüyle asla ilgilenmez sadece sağlığına odaklanırdım, onu sadece sağlığı için ikna etmeye çalışır, maddi manevi her zaman destekçisi olurdum. Senin gibi sağlığını bahane ederek dış görünüşü için ameliyat olmasını sağlamaya çalışmazdım. Evet sağlığını da önemsiyorsundur muhakkak ama senin için asıl mesele bu değil kusura bakma ama senin bile kabullenemediğin bir gerçek bu.
Soran+1 yılSenin gerçek sandığın sadece boş bir yargı çünkü ne beni ne ilişkimi biliyorsun. Sağlığını bahane etmek kadar çirkin bir söz yok. Sağlık bu bahane mi edilir? Burada 1 dk da okuduğun sey üzerinden -kendimi yanlış ifade etmiş olabilirim- böyle kolayca yargılayamazsın.
Cevap sahibi+1 yılBen hiçbir zaman eşler birbini her haliyle sevmeli ve kabul etmeli gibi bir düşünceyi savunmadım. Ben de dış görünüşüne önem veren ve kötü olan yönlerimi farkedip karşımdaki insan için düzeltmeye çalışan biriyim. Bu tutumu tıpkı senin gibi birlikte olduğum kişiden de beklerim. Ama benim erkek arkadaşımın da tıpkı senin erkek arkadaşın gibi böyle bir huyu yok ne yazıkki, değişmez pek. Ben buna rağmen onu üzecek veya incitecek hiçbir şey söylemiyorum. Beğenmediğim birşey olunca kendi fikrimi dile getiriyorum ve kararı tamamen ona bırakıyorum. Birdaha da asla açmıyorum o konuyu. Kendi bedeni ve kendi tercihi sonuçta, rahatsız olan o değil, benim. O halde ya susup oturacağım ya da çok rahatsızsam çıkıp gideceğim onun hayatından. Senin hatan da burada başlıyor işte. Sürekli bu konuyu yineleyip duruyorsun. Bir kere düşüncelerini dile getirmen ve onun düşüncelerini öğrenmen yeterli. Öğrendikten sonra yapman gereken tek şey ya onu öyle kabul etmek ya da hayatına burnundan rahatsız olmayacağın birini almak. Ayrıca seni yanlış anlamadım. Seni gayet iyi anladım hatta. Sadece kızdığım bir nokta var o kadar. O da en baş da belirttiğim gibi sağlık söz konusu iken araya dış görünüşün karışması. Ayrıca estetik ameliyatı olmak sandığın kadar basit bir şey degil. Ne maddi, ne de manevi. O yüzden erkek arkadaşına yüklenme. O burun ona ait ve dilediğini yapabilir.
Soran+1 yılKendin önem veriyorsan neden elestirilmemin sebebini dıs görünüş katmam olarak görüyorsun. Sebeplerimi söylüyorum ya hem beğenmiyorum hem de sıkıntı çıkarıyor diyorum bunun nesi kötü. Cok fazla yineledigim söylenemez sadece ara sıra dalga geçiyorum alınan biri değil zaten öyle olsa dert ederdi bunu çünkü arkadaşları da espri yapıyor. Dediğim gibi kendisi diyor ameliyat olmam lazım diye ben de evet iyi olur seni olumsuz etkiliyor diyorum, bazen de konusunu hiç açmıyor değişim videoları atıyorum mesela. Sanki bir şeyler yapmak için daha kötü olmayı bekliyor. Ya umursamıyor ya da parası yok bilemiyorum. Ben öyle kabul ederim dediğim gibi, yüklendiğimi de asla kabul etmiyorum o açmadıkça bir sey demiyorum ben. Onu öyle de beğeniyorum. Olursa iyi olur her açıdan. Belki diyor, belki olurum. Kafamı karıştıran şey onun ne istediğini bilmemesi, düşüncelerini tam olarak belli etmemesi ya da harekete geçmemesi.
+1 yılBeğenmiyorsan neden sevgili oldun demezler mi adama 🤔
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMadem böyle bir kriterin vardı neden onunla çıktın düzgün burunlu biri sana bakmadı mı 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen onu başta böyle beğenmişsin şimdi de değişmesini istiyorsun
00 Yorumla- Devamını Gör (55)
Devamını Gör(100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Sevgilimin burnunu beğenmiyorum, estetik olması için onu nasıl ikna edebilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer