Sevgilimin burnunu beğenmiyorum, estetik olması için onu nasıl ikna edebilirim?

Lütfen "sevmiyorsun" gibi kırıcı suçlamalar yapmayın. Sevgilimi genel olarak beğeniyorum ve çok seviyorum. Öyle kabul edebilirim sadece şekilci biriyim. Arkadaşlarım benim yüzümün çok güzel olduğunu söyler. Yanıma yakışmayacağından korkuyorum burnu yüzünden. Burnu büyük ve uzun. Kırılmalar olmuş iki kere. Biraz yamuklukta var. Burnu ara ara kanıyor ve kan kokusu alıyor, çok rahatsız oluyor o kokudan. Başı çok ağrıyor bazen. Iki arkadaşı estetik ameliyat oldu bu sıralar. O bir iki kere, büyüklüğünden falan değil umursamıyorum da, olursam sağlığım için olurum dedi. Konu ilerleyince, zaten sen beni bu burunla begenmissin dedi ardından bir de yo diyomussun dedi bende sadece güldüm anlamıştır yani pek sevmediğimi. Olsun sen güzel ol ben çirkin demez mi bir de. Ara sıra beraber dalga geçiyoruz burnuyla. Özgüvenli olması çok iyi tabi fakat sağlık için olacağını bile düşünmüyorum artık. Bugün bir arkadaşı daha ameliyat olmus instagrama attığı mesajdan gördüm bende sevgilime " o da ameliyat olmuş sıra sana geliyor" dedim gülerek. Mesajıma "asla 😂😂" yazmış. Neden bir insan kırık burunla yaşamak ister ki. İste istemez moralim bozuluyor. Mesela benim vücumda çatlaklar var geçirmek için bir şeyler yapıyorum. Squat yapıyorum. Biliyorum o da kabul eder her şekilde ama daha çok beğensin isterim. Ben de onu daha çok beğenmek istiyorum. Gözüme daha çok hitap etsin istiyorum. Sağlığı söz konusu bir de.. Sizce ne yapabilirim, ileride ameliyat olur mu?
Sevgilimin burnunu beğenmiyorum, estetik olması için onu nasıl ikna edebilirim?
Cevapla