
Cevabın nedir?
Cevapla
- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKara kaş, kara göz, selvi boylu bir yârim olsun kara kaş gözlerin elmas şarkısını söylerim diyordum fakat bir türlü olmuyordu. Sebebini yeni yeni anladım kara kaş ve selvi boy bir yârim oldu ama kadife yeşili renkte bakıyor. Bakışı içimin yağlarını yakıyor, kirpikleri ok gibi ruhuma saplanıp uzun saçları ile ruhlarımızı bir birimize bağlıyor. Şimdi onun kaşına gözüne güzel yüzüne şiirimsiler şekline iltifat geliyor sürekli aklıma 😍😍 hele bir sesinin tınısı var mübarek düz konuşması bile şarkı gibi 7/24 konuşsa ninni gibi gelir. Yani sonuç olarak kaş göz rengi değil sevgiyle bakması önemli, sevgi olmazsa hiç bir şeyin anlamı olmaz. Et ve kemik ruhta etki bırakmaz.
105 Yorumla- +1 yıl
Vay bee sevgine hayran oldum abi ALLAH ayırmasın :)
- +1 yıl
@Mustafa0619o3 eyvallah Mustafa kardeş teşekkür ederim darısı başına
- +1 yıl
Ks size bir bölüm vermeli orda sevdiceğinize şiirler nağmeler yazıp okutmalı.
Hayranlık ile okudum mutluluğunuz hep sürsün inşallah.
En İyi Cevaplar
Renkli gözlü olmak bir ayrıcalık evet. Ben de isterdim renkli gözlü olmak. Nitekim kahverengiye kaldık :D insana ayrı bir hava katıyor, özellikle bayanlara. Bakışların insan etkileme üzerindeki etkilerini biliyoruz neticede, keskin, renkli gözler çok önemli değil mi?
13 Yorumla- +1 yıl
Haklısın, bir de insan hangi göz renginde olursa olsun, bakışı bile yeter. 😌
- +1 yıl
Ayy teşekkür ederim, senin sayende. 😌😌
Evet yahu acayip ayrıcalıklı, mavi gözlüler her ay devletten 300 lira destek alıyor, eğer yeşil gözlü ise kişi bu destek 500 liraya kadar çıkıyor.
Bir takım özel hastanelerde ücretsiz tedavi oluyorlar ve ömürleri boyunca ulaşım ücretleri indirimli oluyor.
Öyle bir ayrıcalık vovovovovo
Güzelliğin renklerle alakası yok, Ali Ağaoğlu diye yeşil gözlü bir bey var bu dünyada :/20 Yorumla
Değildir güzellik parçadan bütüne ulaşır.
Gözleri güzel olan gözleri güzeldir.
Dudakları güzel olan dudakları güzeldir.
Yüzü güzel olan yüz güzelidir.
Vucûdu güzel olan vucût güzelidir.
Hem yüzü hem vucûdu güzel olan dış güzelliği olandır.
Yüz+vücût+huy güzelliği olan güzeldir 😅20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
227
Cevap
137Cevap
+1 yılBence ayrıcalık ama Türkiye'deysen. Misal biri beni hiç beğenmeyecek olsa bile gözlerim mavi diye çirkin demeye çekiniyor 😂😂
01 Yorumla- +1 yıl
MasaAllh bak sen işi biliyorsun 😊😊 mavi olsun benim olsun ya cok severim bn. Gozler cok degerli renk 😞
+1 yılO kişinin bakış açısına beğenisine tercihine göre değişir herkes farklıdır. ben renkli göz sevmiyorum bana uzaylı gibi geliyor. 18 li yaşlarımda güzelliğe bakardım. güzel kızlarlada çıktım şu an 27 yaşındayım karşı cinste tek aradığım şey zeka başka hiç bir şey aramıyorum. isterse obez olsun veya çok çirkin olsun zeka parıltısı görürsem muhakkak ilgilenirim. güzel görürsemde güzel diye kılımı bile kıpırdatmam. Bir de güzel denilen ya da kişinin kendini öyle gördüğü tipler genelde küstah oluyor. onada tahammül edemem. kısaca yaşa göre ve kişiye göre değişir 20 yaşındayken güzellik derdim 27 yaşındayım zeka diyorum.
20 Yorumlaherşey göreceli bir hal aldı zaten, kimse adamlıktan, kadınlıktan, insanlıktan, dürüstlükten yana değil. herşeyi göreceliğe bürüyüp, sadece görsellikten yola çıkarak iş yapmaya çalışıyorlar. sonra yarı yolda kalınca, ağlayıp zırlıyorlar. bence müstehaktır bu tarz gevşek insanlara.
10 YorumlaHayır yeterli değil. Renkli gözlü olup çirkin olanları da gördüm
30 Yorumla
+1 yılBunlar göreceli kavramlar. Bir de o renkli gözlü olayını bana sor, tam bir işlence benim için. Şapkasız güneş gözlüksüz dışarı çıkamam güneş resmen bana işkence yapar gözlerimden yaş gelir. Ama çokta tipsiz sayılmam genel olarak tepkiler iyi yönde olmuştur mavi gözlü olduğum için.
10 Yorumla
+1 yılHeh bu soruya bir açıklık getirmek istiyorum. Mesela arkadaşlarım bana "ÇOK güzelsin" "Çirkinim falan deme taş olursun o kadar mavi göz... " vs türü söylemler söylemekte. Fakat her seferinde anlatmaya çalışıyorum yine anlatmaya çalışıcam bir kişinin gözü renkliyse yalnızca o gôz rengi tüm şahsiyetin fiziğini güzel yapmaz. Yalnızca dikkat çeker.
Hayır yani ne renkli gözmüş arkadaş.00 Yorumla
+1 yılBeşeri bakan için gözün hükmü ne ola. Kalp gözüyle görmedikten sonra. Bir bakışıyla yüreğini sızlatan yar sevgisiyle yakıp kavurabilecek midir gönülleri. Sen onu beklerken gecenin ayazında , Rahmet deryasında kavuşabilir misin yarene. En önemlisi de ; Seni seven aşık gözleriyle konuşabilir mi kalbinle...
00 YorumlaHer mavi göz ya da yeşil bana güzel gelmiyor açıkçası hatta bazı mavi gözler korkutucu bir hava veriyor kişinin suratına. Ama genelde toplumda renkli göz dendiği zaman ooo çok güzel diye bir algı var gözü renkliyse güzeldir diye bir algı var. Bence herkese yakışmıyor renkli göz.
10 Yorumla
+1 yılBeşeri bakan için gözün hükmü ne ola. Kalp gözüyle görmedikten sonra. Bir bakışıyla yüreğini sızlatan yar sevgisiyle yakıp kavurabilecek midir gönülleri. Sen onu beklerken gecenin ayazında , Rahmet deryasında kavuşabilir misin yarene. En önemlisi de ; Seni seven aşık gözleriyle konuşabilir mi kalbinle...
Ayrıcalık değil, sadece nadir bulunduğu için ilgi çekiyor!00 YorumlaTabi ki de hayır, ben pek bir numarasını göremedim. :)
Şöyle bir gerçek var ki, artık günümüz de tıp öyle ilerledi ki millet göz rengini dahi değiştirebiliyor. Fakat tipin leş ise eğer! yüz nakli mi yapacaksın? 😳 :D
O yüzdendir ki, hiç bir önemi yoktur gözün boşkoyun.00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 679 cevap paylaştı.
+1 yılbazı insanlar için yeterli cidden. mesela bana göre megan foxu adriana limayı bu denli güzel kılan şeyler renkli gözlü olmaları.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGözü guzel gösteren şeklidir. Renkli goz gordum ama ne göz ama demedim cunku şekli guzel değildi. Hem şekli guzel hem renkli gozluyse evet bir adım öndedir. Ama şekli guzel olup kahve renklerde de harika gözler oluyor. Biraz kişiye bağlı yakışıp yakışmadığı bir de şekle
10 YorumlaHiçbir şey Üstünlük değildir tamam renkli gözler çekicidir ancak o gözleri kör olan insanlar da var Allah’a şükür edelim Elhamdulillah Bütün her tarafımız düzgün ☝️
30 YorumlaBeni hep yakışıklı bulurlar ama yakışıklılık güzellik cok evrensel değil bence yanı bana güzel yakışıklı gelen birisi başkasına oyle gelmeyebilir ya da baskasina öyle gelen birisi bana gelmeyebilir sonuçta.
25 Yorumla- +1 yıl
Bana gore yakisikli degilsin
Askine itici duruyorsun - +1 yıl
Aksine ;))
- +1 yıl
@Azesyaazinsan ben gayet yakışıklı bir kardeşimiz heleki Türkiye şartlarına göre fazla iyi olduğunu söyleyebilirim ama kendiside söylemiş herkesin zevki farklıdır. @rdy2d Turi kadınlarının bazıları dizo tipli erkek seviyor kardeşim takma sen kıllı falan 😊 Bakma sen guzel kizlari toplarsın iyi günler
Renkli gözlü olmak ayrıcalıktır ama tek başına yakışıklı- güzel olmaya yetmez.
sadece gözleri güzelmiş denir bazılarına10 YorumlaBence degil herkese yakismiyor, bazi kisilerde urkutucu duruyor, erkeklere de yakistirmiyorum goz renginden cok bakis ve goz yapisi daha onemli bence
10 YorumlaMavi veya yeşil gözlü yani renkli göz diye nitelendirdiklerimizi bir ben mi yakışıklı veya güzel bulmuyorum acaba?
10 Yorumla
+1 yılAyrıcalık gibi geliyor bana severim ama renkli gözlü olunca tabi ki güzel ya da yakışıklı özelliğine sahip olunmuyor :D
10 Yorumla
+1 yılŞimdi renkli göz olmayanlar, hayır demeye başlamış. Bir takım doğru. Ben renkli gözlüyüm bir ayrıcalık görmedim.
11 Yorumla- +1 yıl
Ben severim renkli gözlü kızları çok hoş oluyorlar.
+1 yılDeğildir. Ağzı burnu yamuk, bir ton sivilcesi varsa ve ciddi anlamda çirkinse o göz rengi onı kurtarmaz...
10 Yorumla
+1 yılİnsanların dış gorünüşünü takmam ama bir ara deli gibi yeşil göz istiyordum lens kullanmıştım hatta 😂😂
10 Yorumla
+1 yılAyrıcalık diye düşünüyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Sen renkli gözlü değilsin ama diğer insanlardan çok ayrıcalıklısın bebeğim. 😍
- +1 yıl
Ama seni 😍😍😍😍😍
- +1 yıl
😍😍😍😍😍
+1 yılYeşil gözlüyüm ama ayrıcalıklı falan olunmuyor yani siz nasılsanız bizde öyleyiz 😂
33 Yorumla- +1 yıl
Ben, siyah ve çekik gözlü hayranıyım, renkli gözler çok ilgimi çrkmiyor açıkcası.
20 Yorumla
+1 yılYok göz yok kaş derken karakteri unutuyor sonra da ağlıyorsunuz aklınızı kullanın ya
20 YorumlaMavi gözlüyüm ve ayrıcalık herkes öyle diyor yani😊
20 Yorumla
+1 yılHayır bence yeterli olmaz. Sevdiğim 2 insan da kahverengi gözlüydü..
20 Yorumla
+1 yılBen koyu, İri ela gözlüyüm, arkadasim yeşil gözlü yani büyükte sayılır gözleri ama hiç güzel değil hiç bir erkek beğenmiyor onu hep beni beğeniyorlar iş gözle bitmiyor yani çene yamuksa, burun kocamansa şansınız yok
00 Yorumla
+1 yılKahverengi neden renkten sayilmiyor, bu konuya aciklik getirelim kirpigi uzun ve gozleri koyu kahverengiyse bircok mavi ve yesil goze fark atar.
Ayrica kahverengi bir renk anlayin artik ! 😂10 YorumlaHayır ya hicte bile. uyuz oluyorum bu giruse. kim demis yeail maviden ve ya mesela mavi kahveden ustundur. her renkli gozlu guzel mi? Ne alaka? Kasi gozu yuz hatlari guzwl olmazsa renkli olunca guEl mi oluyor. cok sacma ni gorus.
00 YorumlaBir insanın renkli gözlü olması nasıl güzel ya da yakışıklı olmasına yeterli olsun, o kadarda değil. Bir insanın gözleri güzeldir ama burnu ya da ağzı ya da dişleri çok kötüdür. Güzellik/ yakışıklılık bir bütünlüktür
00 YorumlaDeğildir diyoruz, kiskaniyoruz zannediliyo. Ama gercek bu. DEĞİLDİR.
20 Yorumla
+1 yılAyrıcalık renkli gözlü olmakta değildir. Benim gözlerim gölgede yeşil, güneşte bal rengi, aydınlıkta ela, karanlıkta kahve mesela alın size ayrıcalık 😂😂😎
10 Yorumla
+1 yılYakışıklı olmasını bilemem karakterli olmasına yetmiyor. Daha fazlası olması lazım
10 Yorumla
+1 yılHayır değildir. Ben koyu renkli gözler severim kahve tonları özellikle.
10 Yorumla
+1 yılRenkli gözler aslında evrimini tamamlamamış gözlerdir.
10 YorumlaKesinlikle renkli gözlü olmak her iki cins için de müthiş bir artı. Çok şanslılar gerçekten:(
10 YorumlaRenkli gözlü olmak ayrıcalık olabilir ancak benim için bir kriter değil.
10 Yorumlahiç ilgisi yok. gerçi bana ela göz harici renkli gözler itici gelir.
10 Yorumla
+1 yılBence güzellik katar ama diğer özellikler de önemli.
10 YorumlaRenkli goz herkeste guzel degil cogunluk sevmem. ama esmerde guzel oluyor
10 Yorumla
+1 yılHayır hiçte bile. Kişinin yakışıklı yahut güzel olması gözlere bakmaz.
10 Yorumla
+1 yılben mavi gözlüyüm ayricalik oldugunu dusunmuyorum kurban oldugum rabbi her insani herseyiyle ozel ve ayricalikli yaratmis hic kimse hic kimseden ustun veya ayricalikli degildir
10 Yorumla
+1 yılAyrıcalıktır. Unutmayın bazen bir bakış herşeyi değiştirebilir😌
13 Yorumla- +1 yıl
mavi gozluyum ama bugune kadar bir ayricaligini gormedim 😀
- +1 yıl
Yeşil gözlüyüm her zaman işime yarar
- +1 yıl
hangi konularda isine yariyor
+1 yılYüz tipine göre değişiklik gösteren bir durum aslında, ne desem bilemedim.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKişiden kişiye göre değişir. Ben renkli göz sevmem mesela. Karşımdaki erkek bana bakarken kara kara bakmalı 😂
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 509 cevap paylaştı.
+1 yılHayır tabii ki. Herkesin göz rengi kendine özel, tek. Bu bile mükemmel olmasına yeter.
10 Yorumla
+1 yılHayır değildir. Çok renkli gözlü gördüm yüzü beş para etmez.
13 Yorumla- +1 yıl
Eminmisin
https://i.hizliresim.com/j6v04j.png - +1 yıl
- Güzellik & Bakım konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılRenkli gözlü olmak toplumumuz için ayrıcalık değildir. Yalnız televizyon sektörü açısından düşünürsek de ne yazık ki ayrıcalıktır. Tv izleyenler bizi İskandinav sanacak.
00 Yorumla
+1 yılDikkat çeker. Ama yüz güzelliği de önemli. Mesela yeşil gözlü, yüzünün her tarafı sivilceli birine güzel diyemeyiz. Ayrıca kahverengi de bir renktir... 😊😊
00 Yorumla
+1 yılGenele göre bir artı sağlar ama her renkli gözlü kadın/erkek de çok güzel/çok yakışıklı olmayabiliyor. Güzellik için bir kıstas değil kısacası ama daha ilgi çekici denebilir.
00 Yorumlaayrıcalık değil bence sadece güzel duruyor sanki kahve rengi siyah ela bir renk değil illa renkli olması için mavi ve yeşil olmasımı gerekiyor bide bu renkler herkeste güzel durmuyor veye ben yakıştırmıyorum
00 YorumlaRenkli göz olmasına değilde, güzel bakmasına daha çok dikkat ederim.. bir insanda aradığım , sevdiğim özelliklerden biri.. güzel bakmayı bilmeyen göz, en can alıcı renkte olsa ne yazar 🙏🏻
00 Yorumla
+1 yılne alaka tipin karakterin çirkin olduktan sonra gözün gökkuşağı misali rengarenk bile olsa fayda yok ha ama az bulunduğunuz için millete ilginç geliyosunuz orası ayrı
00 YorumlaGöz rengi her zaman etkiler. Her hangi bir kızın gözü renki olur bakarsın yüzüne ne güzel gözü var dersin içinden. Renkli olmaz herhangi bir kişinin bakarsın sadece yüzüne konuşursun boş bos
00 Yorumla
+1 yılRenkli göz bir göz problemidir sağlıklı göz siyah ve kahverengidir. Kendimi avutmam lazım kimse kusura bakmasın 😂
10 YorumlaBen kişisel olarak koyu renkleri daha çok seviyorum. İllaha ki onunda alıcısı var. Ama renk güzelliği getirmez önemli olan parçalar arası uyumdur.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 411 cevap paylaştı. Biraz öyle gibi gözüküyor ama bazı renkli gozluluerde urkunc oluyor simdi Allah var hepsi güzel değil
10 Yorumla
+1 yılBenim gözler mavi ama kendimi hiç yakışıklı bulmuyorum. Yeşil gözlü olmak isterdim. Bence ayrıcalık değil. :-)
14 YorumlaSenin profil fotoğrafında ki kedi gibi gözlerim olsaydı keşke hdhshdhd
Haha 😂
Bence mavi göz olağanüstü güzel duymamış olayım. 😊Yaa teşekkür ederim. :-)
Rica ederim 😊😊
Renkli gözlüyüm ama yakışıklılıkla güzellikle bağdaştıramıyorum, sadece ufak bir artı
10 Yorumla- Devamını Gör (304)
Devamını Gör(349)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Bir insanın renkli gözlü olması, güzel/yakışıklı olmasına yeterli midir, renkli gözlü olmak ayrıcalık mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar