AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
163Cevap
Yani bir zahmet erkek kendisi için alsın millet için değil
Çok fazla kıllıysa zaten kendi rahatsız olur lazer yaptırır az tüy varsa sorun yok
Ben aldırmıyorum. Zaten tüysüzüm 😅 Bir sakalım var onuda vermem kimseye
Öyle bir şeye hiç ihtiyacım olmadı çünkü göğsümde 8-10 tane tüy var gayet de memnunum 😄
Kadinlardan bekliyorlar tüyü olmasin yok surasi soyle olsun burasi boyle olsun. Erkeklerde yaptırsn
Hazırı var 😀😀
yapa bilir adamın dogsını bozar biraz nefsi olurderim
Ben kendim için lazer epilasyona gideceğim. Sevgili için daha da dikkat edilmeli tabi.
Yaptırmalı. Kimse bu görüntü ve hijyen kirliliğini çekmemeli.
Lazer epilasyon varken ağda ile işkenceyi niye tercih ediyorlar peki 😒
Allahtan boyle seylere gerek yok benim adima 😅😂😂
Çok fazla kıl problemi var ise yaptırmalı ama ağda şart değil.
Bacak ve kol harici kilsiz olmali. Eger varsa almali
Sakal
abartılacak kadar kılldır onlar o kadar değilse bence sorun etmezler
Bir kız erkek arkadaşını agdayla göndermez 😏 Kendisi yapar agdayi 👊
Bence kıllı erkek daha iyi o ne öyle kârı gibi erkek saçma geliyor bana
Al işte sapına kadar erkek cümlesi bence neibne gibiler Justin Bieber kılıklılar
Ne bieber ne bieber spor salonuna başladım ve herkes tüysüz bir ben killiyim body yapanlar arasında
Ayı gibi erkek istemem ağda mı yapar kıllarını ateşe mi verir artık bilemem.
Ayı gibi erkekler eksiledi
Sevgilisi için değilde kendi rahatsız olduğu için yaptırmalı
Bence yaptirmamali böyle basit seylere takınmamalı...
Sevgilim kendine çok dikkat eder. Benim bir şey dememe gerek kalmaz.
*Gecen bol olsun.*
Ağda ne ya... acı çekmek istemiyorum ama Tüy dökücü kullanmak daha iyi.
Yazık ya...
Temiz olsun da bence onlar da yanmasın... kıyamadım yine de...
Benım oyle sorunum yok cok sukur sakal bıle zor ckıyor la onda😂
Killi erkek daha erkeksi bence diğerleri biraz basit kalıyor
Ağda reklamı altında yazıyorsun tabiki o kıl istemiyor
Erkeğe özgü bir özelliği alıcaksın kendine benzeticeksin sonrada o erkekten sikayet ediceksin kadınlar böyle iste seni kutluyorum ama şunada karşı değilim recep ivedik tarzıda fazla kıl erkeğe özgü birsey
Bu dediğin doğru çoğu gibi düşünemiyorum
Yahu siz kadınlarda suç yok aslında erkekler abaza olduğu icin her isteğinizi yapuyorlar örneğin küpe cok cekici dediniz herkes ibine gibi küpe taktı pircing dediniz herkes hurdacı gibi pircing taktı dolaştı sonra uzun sac sakal dediniz herkes mağara adamı gibi dolaşmaya başladı ulan sizin hiç kendi stiliniz düsünceniz yok mu bir kadın size bu yüzden aşık olsun insanın kendi bir stili karızması olur buna neden başka bir cins karar versinki o zaman ben ben olmam ki bir başkasının kılığına girmis olurum umarım beni anlamışsındır simdide kıl cıktı kız gibi dolaşırlar artık
Onlar zaten salak olduğu için öyle yapıyor
Valla yakında cocuğuda siz doğurun diyeceksiniz diye korkuyorum
Onun bunun yasantisina niye dert yaniyorsun bu kadar
Yoo dert yanmak değil siz kadınlar ne görürseniz örnek alıyorsunuz benim sırf bunları dert edecek biriylede olmam olanaksız büyük konusmamak gerek ama ben insanların bu kadar beyinsiz sacmalıklarla uğraşmasına deliriyorum sadece herneyse ya sen beni yanlıs anladn
Ben zaten erkek adam gibi odalı diyorum sen bana laf ediyorsun
Sana laf etmiyorum buda nerden cıktı simdi zaten seni tebrik ettim kadınlar derken genelleme yapmadım ne demek istedigimi anlarsın diye düzeltme yapmadım kusura bakma öyleyse sana birsey demedim seninle muhattap oldum zaten tamm kızma
ok...
Yay burcumusun sen
Sevgili/Eş için değil kendileri için yapmalılar. Benim tercihim tüysüz. Ve bence "erkek dediğin kıllı olur" diyenler azıcık korkuyorlar 😇.
bence bir erkek zaten spor yapmalıdır ve spor yapan bir erkek de kıllarını düzenli olarak almalıdır
Hayır yapmamalı.
İstiyor ise kendisi için yapsın.
#devilschild
Bence öyle kabul etmemiz lazım kimseyi zorlamamamız lazım
Fazla kıllı olan adamlar benim bile göz zevkimi bozuyor.
Cok killilar icin yatagin üstüne poşet serip, komple agdayla kaplayip üstüne atıp çekme tekniği vardi. 😂😂
Yaptırmalı, biz nasıl yapıyorsak onlar da yapmak zorunda.
yavaş geeeeel
Hayırdır? Görüşüm seni mi gerdi?
evet bende seni gersem mi hıııı
Kim seni davet etti? hadi yoluna✋🏻
Atatürk'ün fotoğrafını kullanıyor bir de saygısız.
Kıl tüy işi zevk-renk meselesidir, gerekiyorsa erkeklerde ağda yapabilmeli
Hayır erkek de çok kıl itici duruyor ama kıl olmalı
Kızlar hele bir kollarindaki killara ağda yapsın... resmen ortalıkta erkek gibi dolaşıyor. Y anlissam yanlış deyin
Kizlar once su favori biyiklari halledin metroda goruyorum terli terli biyiklarinizi en sonunda alip birini berbere goturucem 😁😁
Saka bir yana erkek agda yapmamali 👍🏻
aşırı kıllı olmayacaksa kıllı erkeğin ağda yaptırmasına gerek yok erkek dediğin kıllı olur dersem kafama taş yermiyim bilmiyorum ama kılsız erkekte olmaz bence
Hayır siz hiç bırakan kız gördünüz mü kendinizi olduğunuz gibi kabul edin😊
Bıyık bırakan olcaktı
Kilsiz erkek olurmu ben kendimi ciplak hiseederim😀😀
Body yaptığım için alıyorum. bir kadın için değil..
Lise de iddia kaybetmiştik o zaman yapmışlardı o acıyı asla tarif edemiyorum😂
Aynen çok dogru bir söz kadın tertemiz kilsiz adam kıllı hanzo gibi bir kere uyum yok
Iıııyyy ne ağdası be. Totoş mu olalım. Erkek dediğin kıllı olur
Göğüs kıllarım yok kadar az çok şükür :D Bacak kıllarımı da aldırmam :D
Yapmam kiz fazla yok ama yinede biraz var ozelbolge harici yaptirtmam kilimida almam yani :)
balta girmemiş orman gibi olmasın tabisi ama kirli sakal tarzı hafif kıl iyidir
Beni seven böyle sevsin, 👻👑
İşine gelmiyosa kapı orsa 👉
Sevgilim veya eşimin olamsına gerek yok yaptırıom düzenli spor salonuna giden bilir
Göğüs kıllarından nefret ediyorum. Aldırsa harika olur
O kadar da değil kaş falan alınıyo ama ilerisi olmazz
Zamane " kadınlarımız" malesef ne istediğini kendileri bile bilemiyor
İçinden geliyorsa yaptırsın gelmiyorsa yaptırmasın sevgiliye ne oluyor
Tıraş edebilir ama ağda yapmamalı
kaslar estetik gözüksün diye alıyorum sadece ama pekte yok zaten
Bakımlı olmalı fakat bunun adı ağda mı tartışılır 😁
Esi istiyorsa tabii ki yaptırmalı.
Beni olduğum gibi kabul etmeli bir bayan kimse için değişmek zorunda olmamaliyiz
zaten tüy dökücü kullanıyorum göğsüm tüysüz, eşimi mutlu etcek herşeyi yaparım
Göğüs te kıl olacak arada kadın onu oksiyacak yoksa anlamsız herşey
Eşim isterse yaparim , ki normaldede kendim yapiyorum istemesine gerek kalmayacaktır
Şart değil. İstiyorsalar yapsınlar.
Yok artık yaaaa yazıktır kuzum saçma geldi bana