
KILLI ERKEĞE HAYIR Kadınlar erkekte fazla tüyü sevmiyor. Genç kadınların yüzde 41’i erkeğin ağda yaptırmasına normal gözle bakıyor..
Erkekler sevgilisi veya eşi için ağda yapmalı mı?
#ZahmetsizGüzellik
#Meczup

İyi güzel hoşta neden erkeğin kıl düzeyini kendiniz ile kıyaslamıyorsunuz ki.
Kılı çıkaran hormon testesteron hormonudur ve bu hormon hem kadında hem erkeklere mevcuttur ama şöyle bir durum varki; haliyle erkeklik hormonu olduğu için erkekte daha fazladır.
Sizin 1 cmlik alanınızda 3-5 kil çıkıyorsa erkekte 10-15 kil çıkıyor.
Bizim kadar kıllı olsanız şayet siz o kıllarla baş edebileceğinizi mi sanıyorsunuz.
Ayrıca o nedir öyle arkadaşım karı gibi kılsız erkek 😒😒
Ve bütün kadınlarda kıl ister emin olun, erkek deyince gözlerinin önüne kaslı erkek gelen ergenler hariç.
Sadece bizimde hemfikir olduğumuz omuz, sırt kılları ve aşırı yoğun kıllar hariç.
Ağzına sağlık valla kadınların isteği de hiç bitmiyo. Şart üstüne şart koşuyolar. Kendileri bile tam anlamıyla kılsız olmayı başaramıyolar. Bir İngiliz arkadaşım bana bir laf söyledi türk olduğumdan utandım. türk kızı önünü alsa da arkasını almaz diye :-D yani kendileri tüysüzmüş gibi erkekten tüysüzlük bekliyo. Kadının bile tam anlamıyla vücudunu tüyden arındırması zorken bir de erkek mi uğraşacak onunla. Ayrıca işin bir de acı boyutu var erkek kılları sert kalın ve daha sık. Yani göğüs bölgesine ağda yapmak resmen işkence. Aman siz e n iyisi kılseverlerle takılın be :-D Ben de severim erkekte kıl hatta kılsız olunca karı giib geliyo bana
@popandart Eyvallah kardeş.
Kılsız erkekmi olur yahu 😃😃
Yıllardır tam tersi tepki aldım, ya neden kesiyosun aşkım, yok erkek dediğin az kıllı olur o ne öyle kız gibi, yok göğsü kıllı olacak erkeğin göğsüne uyumayı severim falan... Sonra off şu ina bak buna bak, çağatay diye kerem bursin diye ölüyorlar. Onlar epilasyon yaparken süper erkek dediğin öyle olmalı, sen ben yaparsak erkek değil misin, o ne öyle...
Türk kızları da amma nazlı ya bir verecekler binbir şey istiyolar. Adamı alıyosan olduğu gibi al Allah kıllı yaratmışsa kıllı sev. Saçmalamayın ağda acılı iştir hiçbir kadının bir erkeğe sadistlik yapıp o acıyı çektirmeye hakı yok. erkeklerin tüğleri sert ve kalın bir çektiği zaman ağdayı dünyası alt üst olur adamın :-D
Valla ben elimi erkeğin göğsüne attığımda kıl yoksa kardeş kusura bakma bundan sonra dünya ahiret bacımsın der çeker kapıyı çıkar giderim :-D Hiçbir kızın bir erkeğe ağda yaptırmaya hakkı yoktur kıllı seven var sevmeyen var. Sen sevmiyosan bırak onu olduğu gibi kabullenen bir kıza yar olsun
@ispinozzz Bir de göğsüne epilasyon yapması şartı koşan kızlar var. Bir çocuğun başına geldi bu kız yatacaktı göğsü kıllı sevmiyomuş :-D çocuğa dedim bak bugün yaparsın yarın da kılsızla yatmam diyen biri çıkar karşına. Bir kız için feda etme kıllarını dedim çocuk beni dinledi
Yaptırmalı 😂
Yapmıyorlarsa biz de yapmıyoruz artık asdfg
aman deyip gaz verme ortalık kıllı kadından geçilmez olur yapma :D
:D alan var almayan var :D
Cevap
161Cevap
Bence kaliplar olusturmayi birakalim. Kadin da killidir erkek de. Herkes nasil mutluysa öyle devam eder. Kimse birilerinin kalibina uymak zorunda degil.
Mesela benim saclarda beyazlar var. Milyon tane insan boyat dedi. Boyatmayacagim! Kimsenin kalibina gore yasamayacagim. Bu benim hayatim.
İyide Allah erkeği böyle yaratmış kadını öyle nadir istisnalar hariç tabi onlarda hormonal kalbullenmek gerekir ama ben karım isterse yaparım sadece sevgili veya flört olayında yapmam beni seven öyle alır başka işim gücümüz yok kıllarımamı taktı kafayı
Küpeyi moda yaotınız kızlar cok seviyor felan diye herkes ibine gibi küpe taktı uzun saç sakal moda yaptınız herkez mağara adamı gibi dolasmaya başladı şimdide bu cıktı yakında çocuğuda erkek doğursun dersiniz siz
Ağdayla olacak iş değil o. Saçmalık. Erkeklerden de kurtulmak isteyene lazer en mantıklısı yani o ağdanın acısına da uğraşına da değmez, bir de hiçbir azaltma bile yapmıyorken ve devamlılık gerektirirken.
Erkeklerde aşırı olmadığı sürece rahatsız etmez beni. Eğer rahatsız edecek düzeydeyse lazer epilasyona bir süre gitse zaten azalır. Bitene kadar gitmese de olur. Tekrardan çoğalmazlar zaten. Azalsa da yeter. Bitene kadar gitse de olur, farketmez.
Eweeeeeetttt tabiki de yaptırmalı. . Kendine iyi bak gozumu disari cikarma diyen adamlar gördü bu kadinlar erkeklerde bir zahmet elini tasin altina koysun diyorum.. Siz de ki göz kadinlarda da war emegine saglik kuzumm ★★★★★
Zevkler ve renkler tartışılmaz genelde ama arrik günümüz erkekleri epilasyonlu kilsiz tuysuz olunca kadinlar ister istemez baskasinda gördüğünu kendi cevresindeki erkeklerde de görmek istiyor ama yinede olduğu gibi sevmek en güzeli ve tartismaya kapali olmali ven tuylu seviyorum o tuysuz seviyor diye tartismaya girilirse cikilmaya bilir isin icinden
Yav bunedir ya abarttiniz iyice kılı varsa , kıl sız la sevgili ol kardeşim. Erkekleri de maskara ettiniz iyice !
İstenmeyen ve kötü duran bölgelerime ağda yapıyorum, bu insanın bakımlı olmasından kaynaklı bir durum. Kimse isteyerek o yapışkan şeyi, kıllarında gezdirmek istemez. :)
Eşim isterse belki bir şeyler yapabilirim, yani sadece kıl tüy alma için söylemiyorum her anlamda bir şey rica ederse yapmayı deneyebilirim çünkü aynı şekilde benden ondan bir şeyler isteyeceğim ve beklentilerim olacak. O yüzden karşılıklı fedakarlıklar bir yere kadar yapılabilir diye düşünüyorum.
Erkeğimin kılları ile oynamak bana zevk verir.. kadın gibi tüysüz olmasını istemem... o parmakların erkeğinin bacak kıllarında gezmesinin zevkini anlayamazsınız...
Sanırsın ağdadan başka kıl alma çözümü yok
Siz kıldan ziyade istiyorsunuz ki biz acılar çekelim kıvranalım keyif alıyorsunuz bundan psikopat manyaklar
Yoksa üç parça kılın lafını yapacak değiliz vesselam
habeş maymunu istemiyoruz. kadınlar da kıl tüy meraklısı değil, anlamalılar artık.
Sevgilisi eşi için diil bakım için yaptırmalı ya bu sadece kadına özgü bişey değil sonuçta insana özgü yani herkes yapsa keşke
Biz nasıl bir erkek için değişme diyorsak kızlarımıza, erkeklerde bir kız için değil kendisi istediği için yapmalı bunu
Erkeğin kıllı olanı makbuldür bee. birde yakışıklıysa üf ne kadar azar insan. benim sevgilim çok yakışıklı ve kıllı yerim onu göbişinden öberim
Ben herifin göğsüne yatınca onun kıllarıyla oynamayı seviyorum 😂 ağdaya gerek yok..
Benim için bir DAĞLAR değil bu durum ama olmasa olur. Hoş olur. Kendide isterse yaptırabilir.
Kendimi balta girmemiş orman gibi hissediyorum. Bir kırmızı başlıklı kız eksik
Yapmalı. En azından ben kılsız bir göğüse dokunmak isterim
Yani erkeğin ağda yapması kadar saçma bir olay düşünemiyorum..
orjinali neyse öyle kalsın istemem yapmasını :) ne öyle ya aynı ben gibi. Erkekse erkek gibi kalsın
Çok tüylü bir insan değilim.
Kolumda bile neredeyse yok gibi birşey (Ayva tüyü gibi)
Diğer bölgeler zaten kişisel bakıma girer.
5 gram tüyüm var onada "ağda" yaptıracağım ha!
Yaptırmıyorum diyerek kızlara meydan okuyorum.
ya gidip yumurta gibi heriflerin nesini beğeniyorlar anlamıyorum. bana kıllı erkek daha çekici geliyor açıkçası. ha kıllı dedik diye kürklü değil...
Bence de alınmalı yani ki alıyor da sağolsun. Hava almaz deri hava böyle daha iyi
agdasız ne kadın ne adam olmayacak her iki tarafta bebek gibi olmalı
asla ağda falan işim olmaz biraz maddi olarak toparlanıp tüm vücut epilasyon yaptırmayı düşünüyorum zaten :)
Ben oyle taleplerde bulunmam. Sadece temiz olsun yuzune disine dikkat etsin yeter. Koltuk altlarini tiras etsin bir zahmet.
Ben karışmam o zaman bizle aynı olurlar olmaz öyle yaradilmişlar
erkek dediğin kıllı olur zaten erkeği kadından ayırt eden en önemli özellik kıllarıdır tabi zevkler ve renkler tartışılmaz ben sevdiğim kız için kıllarımı keserdim
Aslında erkelerin ağda yapmasına karşıyım.. ama kimi adam var görüyoruz tvde gömleği az açık iyyy bir insan bu kadar mı kıllı olur Allahım sen affet :(
Bence saçma sonuçta %41 diyorsun bu oran genç kızların tamamı değil.
Diyelim ki sevgilim oldu ve kılı sevmiyor ne diyelim elbette yaşlanınca salacağız o kılları çok istemiyorlarsa lezbiyen olsunlar.
Her banyoda tuy dökücü krem kullansalar agdadan farksız olur bir çok erkek onemsemese bile aslında ilişki öncesi duş almak ve etek traşı olmak göğüs kıllarını almak çok önemli bayanlar için
Herkesi oldugu gibi kabul etmezsen mutlu olamazsin net😄
Anlatirim tabi ne o oyle kiz gibi yapiyolar adamlari 😂hem zaten sevdigin zaman ne kilini gorursun ne tüy 😄
Ara form olsun işte ne çok ne yok boyutunda :D çünkü hiç olmazsa kadınsı olur, çok olursa da öpemezsin
Yaptirdiktan sonra. Diken gibi çıkçağini biliyorlarmı?
şu an yumuşak ne güzel. Kıymetimizi bilin 😀.
Ve bu %41 lik şey. Doğuya gidildiginde %4lere kadar iner nerde oldugu önemli
Vücudun belli bölgelerini temizlik yönünden almasi gerekir almalıda gerisi kefine kalmış aşırı olmadığı sürece rahatsızlık duymam
Ben de normal karşılıyorum. Hatta bu tarz şeyler sevgili/eş istediği için değil de kişisel bakıma özenmek için yapılmalı. Biz kadınlar öyle yapıyoruz sonuçta.
Kimse de demiyorki kadinlar da almayi biraksin. bir de boyle dusunsenize. iyyy neyse dusunmeyin vazgectim
benim icin fark etmio ama o killara agda yapmak isterdim yani ben yaparim acisini sevgilim/esim ceker 😂
Hain seni 😕😏
Yapmalılar. Kadınlarda görünce "ayy uyy uğğ puğğ 🤢🤢"
Yaparken biz neden "Erkek dediğin kıllı olirrr" Diyoruz.
Demeyelim 😂😂😂
erkek adam killi olur kilsiz erkek olsa kadindan farki kalmaz
Ne yani erkeği kadından ayıran kılları mı😕
tabiki kil olmazsa olmaz
2000'lerde bu kural biraz değişti.. Artık tüysüz erkekler seviliyor
zevkler ve renkler tartisilmazmis
Biz nasil kendimize bakip saatlerce caba harciyorsak onlar da baksin bir zahmet orman kackini gibi dolasmasınlar
Göğüs kılı erkeği seksi yapıyor bence 😏 aşırı olmamak kaydıyla 😐
Çok fazlaysa belki ama tamamen kılsız istemem erkek olduğu belli olsun azıcık
kıllarımdan memnunun döşü kıllı erkeğim beni seven böyle sevsin heleki bacak kılları ayrı bir hastayım..
Ozmn biz kızlarda kıl uzatalım sizde bizi böyle sevin 😃
Tamam ozmn fikir farklılığı yaşadığımızı farz ediyom 😄
erkeklerin göğüs ve koltuk altından başka yere yaptıramaycaklarını sizde biliyorsunuz :D birde yüze yapılıyor tabi
Kız erkek herkes ağda yaptirsin az kıl daha temiz ve rahat olur ama kıllılardanda tiksinmemek lazım napalim yani insanlik hali 🐘
ağdaya luzum yok tüy dökücü krem işi hallediyor tertemiz de oluyor vucut geliştirenlerin çantasıdaki yeri hep vardırrr
Kıllar koku yapıyor. Ben koltuk altlarıma yapıyorum. Bacaklarımı da kısaltıyorum. Öbür taraflarda çok yok zaten.
Abartılacak kadar kıl yok bende yani ne fazla nede az. Sevgilim veya eşim isterse yapmam ben böyle kendimi rahat hissediyorum.
cok sacma olmus hıc bır kadın tavuk gıbı yolunus erkek sevmez cok kıllısına yumak gıbısıne bende karsıyım erkek olarak orman adam olmasınlar ancak erkekte kıl olur kadın gıbı vucudlu sahılde cıkıyolar guluyoruz arkadaslarla ..
Erkeğin hafif kıllı olanı iyidir.. hem sevgilime desem ölür benden ayrılır gene de yapmaz o benim yapmama bile karşı nasıl atıyorsun canını diyor 😂😂😂
Ya kıl tüy muhabbetlerini geçin daha önemli şeyler var aldbdid
Yapsınlar da bir tüy itici diye dolanmanın cezasını çeksinler. Temizlikmiş, hepimizin götünde kıl var.
Kasları varsa yaptırabilir de ben onun kıllı hallerini de severim 😌
İnsanlar doğal halleriyle kalmalı, edep bölgeleri temizliği hariç tabi.
Ben iki bayana ücretli olarak özel bölgeye yaptırıyorum. Bebek poposu gibi oluyor uzuv çevresi. Ama felaket acıyor bayağı bağırıyorum. Açıkçası korkum da var acaba ilerde testislerde sarkma yapar mı diye?
Beni oldugum gibi sevecek birini istiyorum. Bende onu oldugu gibi severim çünkü. Bugün ota kıla takılan yarın nelere takılır. Hijyen ve bakımlı olmak kaydıyla kıl olabilir.
Büyütülecek bir soru değil ankete falan hiç gerek yok erkekler kadınlarda kıl istemez dolayısıyla karım bende isterse olur istemezse olmaz bu kadar basit
Aynn
Hani döşü kıllı erkek isteyen bacılar? Yardımlarınızı bekliyoruz 😆😆
Hayır saçmalık öyle şey mi olur kılın ne zararı var sanki 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar