AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Doğallıktan yanayım bende ama bu kadar da doğal olunmaz. Kaşını inceltsin bıyığını aldın çok hafif ama abartılı değil bir makyaj yapsın yeterli👌🏻
Makyaj yapmıyorum ama yani kendime de bakarım, orman kaçkını gibi gezmem.
Keşke her kız kezban olsa. Kezbanlığın adını da kirlettiler. Şimdiki kızlar, batının onlara biçtiği, şempaze kılıklı conconlara döndü. İğrenç olan bu malesef
doğallık ile bakımsızlık farklı şeyler.
bakımsız erkeklerde iğrençtir.
böyle göbekli, kıllı tüylü, kokuşmuş, ağzı dişleri yamuk. kaşları bitişik ıyk
kaşını bıyığını almaya kıyamayan mı :D bu mu yani savunma :D
Makyaj sevmeyebilir de bakımsız olması kötü, asıl kezban bakım yapmayıp makyaj yapanlar.
kaslar doğallık değildir sonradan çıkar onun harici bu çirkin diye attığınız çoğu doğal kızdan guzel.
doğallık bu değildir öyle olsa erkekler magara adamı olurdu kadınlarla erkek tuvaleti bir olurdu
kezban değil diycektim ki resmi gördüm pişman oldum kezbandir galiba
Kas biyigi alsin killarini alsin gerisi onemli degil yapmak zorunda da degil tabii
Bakim sart ya ben az cikinca rahatsiz oluyorum makyaj yapmasam bile o kas biyik alinacak :)
Orta yolu bulmak gerek tabii kin doğal olalım insanları kandırmayalım ama bıyıkla da gezmeyin hani
Makyaj yapmamayı anlarım ama kaş bıyık alınmalı ya
Fotoğraftaki kızın saçları asker trasi yap aynı erkek
Kezban diye isim takmak saçma bence. Kaş onun bıyık onun isterse alır isterse almaz
Kesinlikle kezbanlıktır. Kadın dediğin bakımlı olmalı güzel kokmalı kendine bakmalı
Evet bıyığını almayan her türlü kezbandır. Kaşını da gerektiği halde almayan kezbandır ✩
Çok belli ediosa almalıdır belli etmiosa doğal güzeldr zaten
Doğal olmayla bakımsız olmayı aynı kefeye mi koyuyorsun
Doğallık ile bakımsızlık çok farklı bir şey yalnız. Bu bakımsızlık baya baya.
kezbanliği geçtimde itici duruyor bence. temizlik şart
Malesef öyle bir algı var makyaj yapana da makyaj güzeli falan filan deniyo saçma sapan şeyler işte
Resimdekini alır adam dövmeye giderim..
Yaa hatun abla bu resim ne Allah aşkına doğallığı hangi boyuta getirdin sen..
E kardeş biz bile yapıyoz okadar yani tarzanlıkta nesilden nesile geçmesin yani
"Kezban" demek doğru olmaz ama insanın kendisine saygısıyla ilgili.
*Gecen bol olsun.*
Birine kezban demeden önce kezban ne demek onu öğrenmek lazım
Bakımsızlık kezbanlıktır. Doğallık güzel kadında olması gerekendir, çirkinler zaten makyaj esiri.
Yani kadın dediğin her zaman bakımlı olmalı bence kadına bu yakışır..:)
Kaşını, bıyığını almayan kız bakımsızdır, pasaklıdır.
Bayanda kıl, tüğ miğde bulandırıcı doğal olmakla ilgisi yok
Umarim sana en killisi denk gelir muahhahah
Götürürüz güzellik merkezi lazer falan neyse sokarız bakıma 😂
helala :D
Makyaj ile bakim farkli seyler. Biyigini kasini almak farkli boya surmek farkli.
Ayni mantikla tirnak da kesmesin ben dogalim desin olur mu? Hayir. O halde dogallik tuylu olmanin disinda bir konu.
Makyaj yapmayan kız doğal güzelliğine güveniyodur bunun kezbsnlıkla alakası yok. Kaş bıyık almıyorsa orası başka
"kaşını-bıyığını almaya kıyamayan kızlar kezban mıdır "
evet
Bıyık bilmiyorımda ama kası almamak kezo degıldırr kası güzeldır almıyordur olabilir
Türk kızları buna en büyük örneğidir ayrıca kezbanlık sadece bakımsızlık değil. Karakterle ilgili bir şeydir mesela sen türk kızı tofaşsın ama kendini porşe sanıyorsun. Geçti mi filtreden?
Hayır olması gereken odur kaş almak günah ama biz alıyoruz en doğrusu
kişisel bakım önemli makyaj sevmeye bilir görselller aşırı abartı.
Yemin ediyorum bizim komsu ahmet abinin aynisi 😄 Ya abi bir insan o kadar mı benzer.
Bu ne ya doğallık değil artık abartmış yani bu kız saldım çayıra mevlam kayıra modunda resmen
Bu kadr doğallıkta fazla kezbanlık tabirine uyuyor.
Herseyin fazlasi zarar, kizla yanyana geldigimizde kanka gibi olmamak lazim dimi farki olmali yani
Kezbanın kelime anlamı biliyor musun ne alaka buda doğallık değil bakımsızlık
asdf ben de size soruyorum işte
Kezban eşine ve evine sadık kadın demek çok güzel bir anlamı var
Adımı çok sevdim şu an
asla şimdilerde moda oldu milletin kusurlarıyla dalga geçip tabir vermek o böyle mutluysa karışılmamalı yani elalem onu bunu diyor diye de şekilden şekile girilmemesi lazım
Makyaj neysede kas bıyık almamak ne demek erkek fatmaya benziyolar. d
Değildir doğal olmak en güzeli makyaj yapabilir ama hafiften belli olmuyacak şekilde varla yok arası
makyaj yapıp yapmaması önemli değil de, şu kaşını bıyığını almayan kızlar ağır kezban görünüyor
kaş bıyık hatta bilhassa bıyık alınmalıdır ya, gerisine karışmam..
yerim öyle doğallığı..
makyajsız ama bakım olacak..
E tabi ki Türk toplumunda ki kezban terimine uygun olurlar dkdmms yani kadının bence kendine bakma zorunluluğu yok kendini kimseye beğendirmek zorunda da değil
Kezbanlık değil bence şimdilerde herkes aşırı makyaj yaptığı için doğallık daha güzel durup daha çok ilgi çekiyo ama Tabi kaşları da böyle bırakmak ta itici değil mi
ne doğallığı makyajı yapana kadar o kaşını bıyığını aldırsa doğala daha yakın olu
Evet doğal olmakla kaşını, bıyığını almamak aynı şey değildir.
Yani kaş neyse ama bıyıklar de i'm here ! Diyorsa almak gerek bence😃
Doğallık bu değil , bu bakımsızlık erkekler korkacak bir şey degil😂😂😂
Kezban ne kelime kezbanların kraliçesi dir kraliçesi
Günümüzde erkeklerin dahi bakımlı olduğu ortamda sizce de abes olmaz mı martı kaşlı, bıyıklı bir bayan?
Doğal olabilirsin ama kendine saygın olacak şekilde rütuşlar yapılmalı
Rus kızları makyaj yapmıyor..
Türk kızları makyaj yapıyor.
Kızlar, istediğiniz gibi olun. İnsanların gözümüze gözümüze soktuğu, güzellik standartlarını hadi ordan edin.
Kaşı hadi anladık, bıyığına kıyamayan kız nedir ya?
Kendine kıyıyo o kız bence... Kıymasın bıyığına o, bıyığıyla bir ömür mutlu kalsın...