Burun estetiği sonrası çok pişman oldum ne yapabilirim?

Burun estetiği sonrası çok pişman oldum ne yapabilirim?
1 ay önce burun estetiği oldum. Burnum baya uzundu kemiği aldırdım. Fakat çevremdeki insanların bana gülerek bakması çok ama çok üzüyor. Okula bile gitmek istemiyorum artık. Çok mu kötü olmuş sizce? Daha 1 ay oldu 6 aya kadar değişir mi?
Burun estetiği sonrası çok pişman oldum ne yapabilirim?
Cevapla