
Siz mat ruju kimlere yakıştırıyorsunuz?

Belki daha dolgun gösterir, fakat dudakların albenisini gösteren kalın olması değil, ıslak veya parlak bir görünümde olmasıdır. Kalın görünsün diye mat bir ruj sürüp te parlaklığını gidermenin bir anlamı yok bence. Mat rujla kalınlaştırdık tan sonra üstüne parlatıcı sürersen daha iyi olur
Botoks yaptırarak düzeltebilinecek bir durum ancak ben tavsiye etmiyorum.
Makyaj kusurları kapatmak için kullanılan bir şey çoğu zmn. Dudağı ince olan biri mat rujun pigmentasyonundan dolayı büyük görünmesini sağlar. Doğru kulanıldığı taktirde bir sorun yok kullanılabilir
Profilimdeki soruyu yanıtlar mısın, seni davet edemiyorum?
ruj kullanmayı cok sevıyorum ama arkadaslarım dudakların ince diyo ben öyle düşünmüyorum ama ince mi sence?
Dudakların ince değil asla, dolgun.😌
Resimdeki kadar ince degil fakat bana koyu tonlar daha cok yakisiyor. Tercih meselesi ama asiri koyu olmadigi surece her ton yakisir
Aslında mat rujların amacı dudakları olduğundan kalın ve dolgun göstermek. Normal rujlar gibi sürülmez zaten. Püf noktalarıyla sürülünce dudak olduğundan daha kalın gözüküyor 🌈🎈
Ince dudaklar koyu renkler kulanmamalari lazim bu dudagi dahada kucuk goseterir. Daha cok acik tonlar ve parlatici kulanmalarini tavsiye ederim. Parlatici dudagi daha dolgun gosterir. Mat ruj olabilir acik tonlarda kenarina ona uygun tonda bir dudak kalemi ile hile yapip hafiften kendi cizginin uzerinize sure bilirsiniz abartmadan tabi ki dudak birazcik dolgun gozukusun.
Mat rujlar zaten dudakları kalın göstermek için. Doğru kullandığın zaman mat rujla kendine dudak çizebilirsin. Tabi bu burnuna kadar taşırarak sürmek demek değil. :))
Bana gidiyor benim gibi dolgun olanlar kullansın, ince dudaklılar taşırarak sürüyor kuruyunca cidden kötü duruyor. Uyarmak istiyorum ister istemez susuyorum 🤔
Önermiyorum diyemem fakat pek de etkisi olmuyor yalnızca göz yanılgısı ya da dolgun durduğuna inanmak istiyoruz. Böyle bir algı var ama gerçekten pek farklı olmuyor
Memesi olmayanlar da dekolte kullanıyor. Göbekliler de dar giyiyor. Herkes istediğini kullansın benim gözüme batmıyor.
Asıl mat rujla kalın gösterebilirsiniz zaten. Dudak kalemiyle düzgün, aşırıya kaçmayan bir hat çizip mat ruj kullanılabilir
Yalnız mat ruj dudakları ince kişiler için üretiliyor. Dışarıya taşırarak sürülsün diye. Kerimcan Durmaz izleyin biraz 😂.
Duyduğuma göre mat rujlar ince dudakları daha belirgin göstermek için varmış zaten en çok onların kullanması lazım🙄
İnce dudaklara hiç birşekilde ruj yakışmıyor botolips felan ile rujdan önce dolgunluk verip öyle sürseler daha iyi ben itici buluyorum
Mat degilde parlak lipglosslar daha dolgun gosteriyor ince dudaklari tabi benim Allahtan boyle bir sorunum yok
Zaten dudakları ince garip duruyor.
Önce dudaklilar mat ruhlardan uzak durum!😂
2. cümle ahaahah😂
ahahaha. Mat ruhu😂😂
Ben mat ruj ve mat oje beğenmiyorum, mat olan her şeyi sevmiyorum. Işıl ışıl ıslak bir görüntü vermeli ruj dediğin.
-Dolgunlaştırıcı dudak bakımı yapar
-Dıştan çerçeveler
sonra istediği ruju sürsün.
*Gecen bol olsun.*
Mat rujun içine biraz zeytinyağı koy kurutmuyor denemiştim ayrıca mat rujlarda pigment fazla dolayısıyla büyük gösterir.
mat ruj zaten dudağı büyütebilmek daha büyük gösterebilmek için kolay kullanılabilen bir şey, o yüzden herkes kullanabilir doğru olduğu takdirde
Erkekler benden daha iyi biliyormuş şaşkınlıklar içerinde okuyorum yorumları
Parkak daha güzel. şu mat rujların modası geçsin artık ya nesini seviyolar
Mat rujlar ince dudaklıların kurtarıcısıdır. Çerçeve yapılarak iyi sonuç alınır sen önermesen de
Dudak kalemi kullanılacaksa sürülebilir, kötü de durmaz bence
İnce dudaklı kızlar da bir zahmet ruj sürmeyiversin 😒😒
Mat rujları seviyorum. Dudağın yapısına göre düşünmedim hiç.
Kimsenin yaptığı makyaja kimse karışamaz fakat fikrimi söylemem gerekirse hoş durmuyor.
lütfen kullanmasından burunlarına kadar sürüyorlar o ruju
kullanmasınlar*
Mümkünse kullansınlar. Mat rujla büyük göstermek daha kolay oluyor ✩
Mat kullanmasalar daha iyi bence dudaklarının inceliği belli oluyor.
Bence de pek yakışmaz, daha çok dudaklarını ön plana çıkarmaya çalışsınlar.
Ince dudak mat kullanmamasi daha yararli çünkü dolgunluk veremiyor
Evet yakisiyo cunku😏
💙💜
Ben ruju sadece bir hatuna yakıştırıyorum, o'da çamur sürse yakışır zaten.
kimdir o🙊
Sen değilsin kııız heyecan yapma 😀
ben söyleyim mi😂
He söyle
Barbara Palvin.😌
Barbarlarla ne işim olur benim kız? Kalpkırmazım ben
😒😒😒.
Günaydın 🙏
Koyu sürünce de yapayligi ortaya çıkıyor. Dogal kalsın daha guzel.
Sade doğal olmai daha iyidir bence, bir kadınının gülüşü bütün makyajlara bedeldir
Kalın dudağım var djdjdjgjf
Erkeğe kalın dudak yakışmıyor
Umrunda değilse o zaman niye başkasına ait olan dudağı çekip de buraya atıyorsun
ince dudak da hoş değil be at dudağı gibi de olmasın ama bu da iyi değil
Kadınlar bilir , ben karışamam onların işine. Neyi yakıştırıyorlarsa öyle yapsınlar.
Mat yakismiyor incelere kalin olanlara yakisiyo inceler parlak lipgloss daha iyi sonuc veriyo
Genel olarak evet diyebilirim lakin yeri geldiğinde değişiklikler gerekebilir
Peki man😒
Dolgun dudaklara sahip olmayan kadınlar mümkünse ruj kullanmasın.
Nasıl yakışıyorsa onu yapın.
Mat kötü duruyor parlak daha iyi😊
Ruju yakıştırmiyorum opusunce çıkacak zaten
Benim sevdiğim insan ruj kullanmasın istemiyorum
Beni aşan konu , yorumsuz
Parlak daha iyi duruyor
Ince dudaklar maskülen bakışlara tabiidir.
Yalancılar kandırıkcılar 😄
hayır..
dediğin gibi olan da gidiyor..
İçinden geleni kullanabilir. Şekilci değilim
Parlak daha hoş gösterir
Yok ıslak parlak mmmh
Şu dudakları çok takıyorsunuz
Öperken ne hissetiğim önemli
Aynen miyav
enteresanmış
Dolgu yaptırsınlar.
Yakışıyor ise evet
Öneriyorum
Oneriyorum
Aynn 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar