Şimdi de yüz germe bantları satılmaya başladı. Estetiksiz, tamamen tak çıkar bir işlem. Onları takınca yüzünüz daha sıkı ve çekik, kalkık oluyor. Ama bence hem görünüyor saçın oradan, hem de geçici bir şeyle değişmek pek hoş değil bence. Siz kullanmak ister misiniz bundan?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel yüz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Selam gadası 🙃
Bunlar kullanışlı olursa gergin yüze sahip olmak isteyenler için güzel görünüyor.
İstemezdim.
Evet aslında düşünmedim değil şimdilik araştırıyorum
Evet şu an için yok, çok teşekkürler bu iltifat için 😬😄
Rica ederim 😌
Kısa kullanımlar için bu tarz şeyleri uygun görmüyorum. Yolda giderken bir tarafın çıktığını düşünsene, yüzünün yarısı tuhaf bir şekilde...🤭
Yok böyle memnunum ben. O işler akılında ilerliyor müdahale etmiyorum çünkü yaşlanmaktan korkmuyorum
Bu hatun bu bantla mi güzel, inanmam. Bazısı var koli bandını tamamen dolasan boşa😁
Yok bee ne gerek var ama bu işlemi kaşık yardımıyla da yapıyorlar o bundan iyi mesela
Bende kullanmak istiyorum çökmüş yanaklara iyi gelir mi acaba?
Bantları çıkardığını düşünemiyorum. Gerdirdikçe daha çabuk yaşlanır cilt bence
Çok anlamsız.
5 dk lık sahte bir çekiklik için kafamaSalak bir bant takmam
Cildin esneme özelliğini düşünürsek daha kötü etki bırakabilir.
kırışmış suratımı seviyorum
❤️❤️
Fotoğraf çekince takılıp çıkarılır sadece, kötü görünüyor öbür türlü
Teşekkür olabildiğince gergin zaten 😂
dolandırıcılığa girmez mi?
Gecici olan bir seyi sevmem
Görünmese bir denerdim 5 yıl sonra
İaterız de kotu duruyor ya
Şimdilik ihtiyacım yok ama olabilir
Cildim sıkı
Bantla falan uğraşılmaz ya
Bence rahatsız edici olur 🙄
Saçma
yok kalsın
Gereksiz bana göre
Hiç düşünmedim
Hayır
hayir
Hayır
yok beni begenen böyle begensin
İstemezdim
bu şey işe yaramaz
Hayır çok itici
Çok belli oluyor ya