Sanırım buda kavisli bel olabilir..😌
Düz bir bel mi yoksa kavisli olan bir bel mi daha güzel?
Sanırım buda kavisli bel olabilir..😌


Değerli arkadaşlarrr kavisli olan kızlaaarr bizden değildir! Bizleeer düz belli annelerin çocuklarıyız. Anne dediğin beli iki yandan paraleeeeeeellllll olarak iner. Kıvrımlı beli olanları artık halkımmm tanıdı! Bu saatten sonra kıvrımın olsa ne oluuurr olmasa ne olur.
Çok acımasızca oldu gayet kıvrımlı hatlara sahip kızlarımız var.
O zaman sana da sayın kılıçdaroğlu cevap versin: kıvrımlı beli olan kızlarımız okuyor da düz belimoşan kızlarımız neden okumuyor? Soruyorum, neden okumuyor. Böyle birşey olabilir mi? Allah aşkına! Yarından tezi yok beli düz olan kızları zatıflatacağız. Kıvrımlı kadınlarımızı toplum içinde çoğaltacağız. Belimdüz kadınlarımıza gelince onlarla hukuk yoluyla mücadele edeceğiz!
Futbolda bile topa kavis verildiğinde aşırı hoşumuza gitmez mi? Düz olan iyidir kavis candır. gibi yani
Çok farklı bakış açısı oldu ama süper yorum 😀
Farkettim 😀
Rica ederim
Candice Swanepoel'unki gibi bir bele sahibim ve çok mutluyum :)
Kavisli bel iyidir.
*Gecen bol olsun.*
Tabii ki de kavisli. Eger kalem gibi incecik bir fizigi yoksa, düz bel cok kötü görünür.
Rica ederim
Cevap
97Cevap
Güncellemedeki ablanın ki gibi 😂 Ya şöyle diyeyim kumsaati gibi olsun bir kadın ⏳😎😈
Armut olsa olmaz mı😀😀
Peki öyle olsun 😀😀
Kavis candır be, bende kavisliyim 😎😎😎
Bende 1 kilo armut, 2 kilo yarrrrma şeftali ve 1 er kiloda erik ve üzüm isteyom
@Subarusti bir bilsem😃😃
Kavisli bele sarılmak çok daha sıcak görünüyor göze :D
Kanye West çok şanslı adam beee :P
wallpapersqq.net/.../Deadpool-with-girls.jpg
Hayaller kum saati. Gerçekte olan duvar saati :) :)
😀😀
Bu görüntüler için kesinlikle düz derim. Bu hatun diğerine göre çok daha çekici. Genel olarak bakıldığında aslında bu vücut tipindeki hatunlar daha çekici.
İşte budur yaaaaa.
Kadının dibi bunlar :)
Adam hakli bende bunlardan seviyorum kizlar bosuna diyet yapiyosunuz
Kavisli daha etine dolgun gösterir. Salça kalça ilişkisinden pay biçersek, ne demek istediğim anlaşılır... 😊
Tabiki kavisli bel. Bir bayanin sexilik gostergesi ama
Son foto super yaaaa. Iste buuuuuuuuuu
Kivrimlar harikaaa
Öyle.
👍👍👍👍👍👍
bence ikiside güzel
bunlar aynı hatunlar herhalde fizik iyiyse sıkıntı yok sadece duruş değişmiş..
göbekli olmasın, kemik gibi olmasın yeter
Şunlara şöyle görsellerle soru sorma matmazelcim, aç tavuk kendini darı ambarında zanneder misali böyle hatunların kendilerinin ağzına baktığını falan sanacaklar sonra.
Kate Upton da bu yorumların üstüne ağlıyordur şimdi :d
Kavisli. Çok seksi duruyor. Bel kavisli olursa kalça da belli oluyor.
Kate Upton'ın beli, en sevdiğin yemeğin içine düşen sinek gibi
Kavisli olan bir belim var belim ince ama asagiya doğur düzleşiyor. Tipik Türk kadınıyım 🤷🏻♀️
Kavisli bir bel tabi ki de. Sırf zayıf diye manken olanları beğenmiyorum, o kıvrımlar olmalı ☆
Kivrimli tabiki de
Kutuk gibi beli cok kotu ilk resim
Hatun dediğin ince belli çay bardağı gibi olacak.😉 Sütun gibi olanlar itici duruyor..
Düzdeki muhteşem hatunun beli hiç hoş durmuyo, kavisli diyorum ben. 😂
İnce belli çay bardağı gibi olmalı, zarif ve narin.
düz tabi ki bazı şeylerden elimle tutabilecem sarsılmayacak :D
Beli ince olacak ya elini atincadirek kavrayip kendine cekiceksin uff on numara:)
Kavisli iyidir beli ince poposu guzel kizlar sexidir candirrr 😊👍
Yandan kavisli onden ufak bombeli oturunca katli ayakta fururken yuvarlak hatli gobek seviyorum 😊
Onemli olan yagsiz fit olmasi ve kalçalar... bence tabi..
Abi beni icin gozler onemli beli duz olsun kavisli olsun farketmez yeterki gozleri renkli olsun
Abi şu kızlara bak ya harikalar birinci resim adeta yaktı beni
Kum saati gibi benim tip
Kate upton değil mi la bu geçen ifşasını izledim iyiydi
Kavisli nasıl oluyor az kaşarlı mı çift kaşarlı mı tost konuya açıklık getirelim lütfen
Erkekler kavisli ister kendileri patates gibidir
Hatun dediğin kıvrımlı olur :)
Düz ne lan yer sofrası gibi
Kavisli bel👍 Şu kadın çok guzel ya ,😍
Kavisli olan daha iyidir :)
Kavisli tabiki daha alimli ve kadınsı duruyor :)
Kavisli bel daha güzel sanki bana göre
kavisli tabi düz beli kim beğenir sopa gibi
Kavisli daha iyi bence.
kavisli bel iyi olur , arkadan yapışınca kaçmaz
Hafif kavis hafif düzlük
kavisli daha çekici görünür
Bence kavisli daha hoş duruyor.
Kavisli kesinlikle.. Çok daha çekici.
Kavislii olmasıı lazım:)
Kavisli olsun isterim düz bel bende de var
Armut olsun benim olsun.
Ay o üstteki manken ne güzelmiş maşallah 😂
Kavisli olsun bir zahmet
tabii ki kavisli olan bir bel daha güzel
Kavisli kıvrımlı olan
Bayanlarda kavisli iyidir
Düz adamım herşey düz olmalı
Kavisli olması şart bacım 😅
ıkısıde guzel ama kavıslı daha havalı sankı
Tabiki duz. @Nutella2562 isteğimi kabul et
Neden
kavisli tabiki inerken kalınlaşan bel
Kavisli bel :)
Kum saati gibi de
senin belin gibi bir bel isterim.
3. Harika gorunuyor tercih ederdim.
Bunların beli de estetikdir 😀😂😁
Dalgamı geçiyon yav tabiki kavisli bel 😂
düz bel kocakaru beli
kıvrak bel kız beli derler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar