Hadi sosyal medyaya koyulan "no make-up, no filter" yazılı ama make-up ve filter'ın dibine vurmuş paylaşımları anlarım. Ama kız bir ton makyajla yanıma gelip "yok canım ne makyajı doğal halim bu benim" diyor :(


a haberi arayip yanimdaki arkadasin ara fosil olabilecegini deri degistirdigini söylerim.
adamlar nasilsa gta hilesini darbe sifresi diye haber yapmis bunu da yapar hem daha afilli eriyen derinin altindan cikan cismi belirsiz canli türü vs.
Söylemem milletin ayıbını yüzüne vurmam estetikli olsa bile inatla ben estetik yaptırmadım diyenlere bile ok deyip geçiyorum.
Gerçekten diyebiliyor mu böyle ya? Hani aptal görürüm ben o kişiyi.
Ya da bizi aptal zannediyor, anlamayacak kadar...
Cidden gariptir, karşılaşmadım öyleleriyle.
"Güneş derini eritmiş, bak. Yüzüne filtre çekseydik keşke." derim.
Cevap
40Cevap
Transformers da ki geçen diyalog geldi aklıma
" Sıcaktan eridim makyajımı tazeleyin " :D
Böyle makyaj yapan kalmadı günümüz kadınları da senin bildiklerinin tümüne sahip. Bu hale anca ağlarken geliyorlar
"ıı canııım yüzün alak bulak olmuş.. Senin "no make up " dediğin halin buysa, Allah korusun " have makeup" halini düşünmek bile istemiyorum..." -derim :D
Bu insanların genelde kendilerine çok güveni olmaz kendilerini insanlara daha güzel göstermekmve herkesin ona bakmaları için yani dikkat çekmek için yapılan şeyler olduğunu düşünüyorum
Söylerim. Onun No make-up yazması insanların inanması beni alakadar etmez sonuçta ben doğal halini biliyorumdur. Erkek arkadaşı da saf olmasın bana ne. :D
Sıcakta makyaj yapılmaz, bir rimel hafif bir ruj yeterli. Zaten kozmetik ürünleri hiç masum değil, daha da tehlikeli oluyor böyle durumlarda
Söylerim... "Sey makyajin akmış, cok kotu duruyor. Islak mendilin varsa, bir yerin tuvaletine girelim temizle istersen"! Derim. :))
yerin dibine sokarim ki akmasa bile yerin dibine sokarim😂😂 ay canim gozun akmiş diue hani no make up mus ya😂
Söylemem belki alınır ama içimden gülerim ve birazcık güvenim sarsılır bu kadar basit bir konuda bile yalan söylemesine gerek yok
Çok var bunlardan😂
'' yok artık hala gerçeklerle yüzleşemiycek yaşta'' erğen ise'' gidip ona bir barbi bebek alırım gidip ona anlatsın derdini:)''
bu durum benim başıma gelseydi arkadaşım bana söylerdi o yüzden bende hiç çekinmeden onu yerin dibine sokar söylerim :D
tatlım!! boya badananan tutmamış istersen tazele derım 😊
resmini çekerim sonrada instada no make upmışş cınım yazar paylaşırım sjsjaj
Bari paraya kıyıp kaliteli ürün alsaydın, her şeyi geçtim sabitleyici falan alsaydın derim. :D
Benim öyle arkadaşım olmaz. Güzelliğiyle hava atmaya çalışan beyinsizlerle arkadaş olmam.
👏👏👏
Tabiki söylerim hatta yalan söylediği için utandırırım onu.. Tek sinir olduğum yalan söylemesi olur yoksa banane makyajindan
Doğal halin akmaya başlamış sanırım sıcaktan eriyosun derdim
Söylemem, takılmam öyle şeylere. Nasıl rahat ediyorsa öyle konuşsun davransın.
*Gecen bol olsun.*
Canım sen ona no make-up falan demişsin ama bu bildiğin yasaklanan filli boya virali :(
ne hali varsa görsünler haller ortada değilmi söylemeye ne gerek var
Doğallık dökülüyor, doğallık fışkırıyor senden. Hey maşallah. Derim
söylerim canım domestoslamı yıkadın yüzünü rengin atmış
Evet söylerdim, benimde başıma çok geldi, yok canım ne makyajı sanki biz körüz mk..😂
Direkt makyaj lafı etmem de bir ıslak mendil falan veririm terlemişsin parlak duruyo falan diye 😂
O kişi çok samimi olduğum biriyse dalga geçmek kaçınılmaz. 😄🙊
Abi sıcakta ruj berbat bise oluyor dost acı söyler denmelii
özellikle balmumunu eritilmiş gibi üstüne sıcak bir şeyler atasım geliyor 😊
Bir peçeteyle silip no make-up akıyor canım yaa derim.
soylerim cok dogalsin canim bir aynadan bak derim
Canım seninki bol make up mış der ha ha diye gülerim 😂
ben direk yüzüne söylerim nasıl yok diye bir ton surmusun kimi kandiriyosun derim
'Yüzünden doğallık akıyor cidden' de.
Deeim ki ayy kanka evet ayyneen dogallik akiyo yuzunden
kanka suratin kayiyor benden soylemesi yuzun erimiş
Makyaj yapmışsa anlarım zaten söylemem bir zahmet kendi farketsin
Akıp giden karakterin yüzüne vurmuş derim.
eriyorsun fuat abi derim
Evet elimle siler hatta gösteririm
maşallah canım yha derim :D
Kör değilim kimi kandiriyon lan sen derim 😂
Her mesafeden anlarım makyajı :)
Derim tabi ne var bunda
Hayır söylemem kameraya çekerim nihahahahhaha
Söylerim, o kadar zalim değilim.😂
Hahaha baya gülerim iste buna :)
şimdi söylemek doğrudur :D ayıp olur yazık günah.
derim knka gözlerin filan akmış bir sil..
Söylerim. Bazen benim akıyor mesela söylüyorlar.
Tek derdiniz bu olsun
Onun adı kendini kandırmak olur
şu sıcakta da nasıl sürüyolarsa
yüzünüzden doğallık akıyor derim.
"No makyajın yüzünden akıyor hacı" derim
Yalancılık ve eziklik...
Anasinin karnindan böyle dogmus demekki
kandırmaya gerek yok varsa var bozarim
Ben hiç bozmazdım herhalde , öküz değiliz.
Sıcaktan buharlaştın mı kıız deriiim 😂
Makyajin degil yuzun akmis de 😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar