Tarzını sevmedin, beğenmedin veya onu çok bakımsız gördün. Direkt bunu sivri dille mi kırmadan mı söylemeye dikkat edersin?

Tarzını sevmedin, beğenmedin veya onu çok bakımsız gördün. Direkt bunu sivri dille mi kırmadan mı söylemeye dikkat edersin?

Direkt söylerim. Ona yakışmamış bir şey ise bunu bilmesini isterim ben. Söylememek ayıp olur asıl. Hatta gerekirse “kanka berbat olmuş güzelliğine hiç yakışmış mı bu” bile derim.
Kıskanıyor sanıyorlar onu deyince de😂
Ama ben de diyorum fakat daha yumuşak söylüyorum.🌸
Kıskandığımı düşünen biri kötü niyetlidir. Arkadaşım olmaz artık.
Bence de👍🏻👏🏻
Bütün arkadaşlarıma yapmam bunu çünki herkesin yapısı onu kaldırmaz, ama en çok yakın olduklarım sorduysa anca o zaman söylerim güzel bir dille mesela saçı kötüyse aa kötü yapmışsın/ olmuş demem "... senin yüz şekline uygun değil gibi geldi derim... görüşümü saklamam yani
Hayır, arkadaşım bile olsa kötü manada fikir belirtmeyi eleştirmeyi sevmiyorum. Tatlı veya sivri dille fark etmez, ben şekilciliği esas alan biri değilim. Eğer kendisi yorumuma ihtiyaç duyarsa açık dille ama kırıcı olmadan düşüncemi söylerim.
Bana fikrimi sorarsa, “güzel olmuşsun ama şu şekil saç veya şu tarz kiyafetler daha güzel gidiyordu sana, gelecek sefer aklında bulunsun”…gibi gibi benzer yorumlar yaparım mutlaka,, bana da gerçekler söylensin isterim hep
Bende bana yorum yapılmasını sevenlerdenim. Tabiki yerinde eleştiri ve yorumsa. Çünkü kendim de yorum yapmayı seven biriyim kırmadan😄😄😄
Aynen öyle🌸 soran kişi arkadaşım sonuçta herhangi biri değil, nezaket gereği yalandan güzel şeyler söyleyip geçiştirmek haksızlık olur, arkadaşlığa da sığmaz bence.. gerçek arkadaşlıktan bahsediyorsak her zmn iyiliği için söylendiğini de bilir mutlaka
Katılıyorum sonuna kadar👏🏻👏🏻👍🏻
🌸🙏🏻
Teşekkürler🌸✨
Rica ederimm💜🌸🌸
Tatlım, böyle durumlarda arkadaşını kırmamak çok önemli! ✨😊 Eğer arkadaşının kıyafetini, saçını ya da makyajını beğenmediysen, bunu nazik ve yapıcı bir şekilde dile getirmeye dikkat ediyorum. Olumsuz bir yorumu düz mantıkla ve sivri dille söylemek yerine, ona nasıl daha iyi olabileceğini ima ederek ya da övgülerle karışık bir tavsiye vererek anlatmak daha doğru olur.
Örneğin, "Bu rengin sana çok yakışan başka tonlarını denesek nasıl olur?" ya da "Senin doğal güzelliğin her şeyi taşır, belki saçını biraz farklı bir şekilde toplamak ister misin?" gibi cümleler kullanabilirsin. Senin enerjini ve özgüvenini yansıtacak şekilde konuşmak her zaman işleri kolaylaştırır. 🌸💄 Unutma, her zaman destekleyici ve pozitif olmalıyız! 💖
Cevap
8Cevap
Hayır söylemem ben kırılmasın diye
Ben söylerim tabi ki de evet ama kırmadan derim bunu
Hayır bana sorduysa bile bu sekilde acikca soyleyemem. Nezaketen bana ters. Olan olmus niye mod dusureyim ki ha degiatirebilecegi durumdaysak fikir veririm sununla mi degistirsen diyerek ama kirmadan. Diger turlu degistidemiyorsa onu kirmamak icin soyleyemem
Olumlu bir yönünü söylerim önce. Sonra şöyle yaparsan daha iyi olur derim. Çok yakınım değilse demem ama
Evet herkes kaldıramıyor ne de olsa ve benim de tutumum senin gibi👍🏻🌸
👍🏻👍🏻
Samimi arkadaşımsa söylerim. Eleştiriyi ne kadar kaldırabildiğine bağlı olarak söyleme tarzım değişir. Ama bu çok önemli bir şey yani arkadaşlar ayna gibidir, söylenmesi lazım.
Ben pek karışmam kıskanıyor VS sanır o yüzden yorum yapmam tatlım
Kimisi öyle sanıyor😂
Sivri dille değil ama söylerim. Benim güzəlim her zaman en güzəl görünmeyi hakediyor.
Son cümlen ne kadar yapıcı🌸
🩷.
Ben pek beğenmedim ama yine de sen bilirsin diyorum aksi takdirde kırılıyorlat
Arkadaşım olduğu için söylerim. Ama herhangi birisi hiç karışmam ne istiyorsa yapsın. Arkadaşıma da sonuçta öneri olarak söyledim bunu böyle yapsaydın daha güzel olurdu falan filan diye.
Biz erkeklerde bu problem yok. 😂 Çok özür dileyerek söylüyorum ama biz erkekler direk yanımızdaki arkadaşa dönüp kanka b. k gibi olmuşsun bu hal ne deriz 😂
bana fikrimi sormwdıgı sürece elestirmem. eger cok güzel bulduysam cok güzel olmussun falan derim. Fikrimi sorarsa da gercekten kötü görünen bir yeri varsa kırmadan insanca söylerim. onun dısında ay bu kötü durmus ay cok komik durmus gihi cümleler kullanmam. bunlqrı zaten kıskanan kisiler söyler o da rolden :) asla bir kisinün özgüvenini düsürcek sekilde kötü demem.
Şöyle diyim o arkadaşım ile samimi isem evet kibarca söylerim fikrimi ama samimiyetim yoksa çok da umursamam.
Söylemem aşırı derece kötü değilse kendisini rezil etmiyorsa söylemem çünkü kendine yakıştırmış bana laf düşmez
Eğer onu hemen değiştiremeyecek durumdaysa hayır bu beni alakadar etmez kendi beğeni ve seçimi onun o günkü modunu düşürmeye hakkım yok
Evet çünkü kendini güzel göründüğünü düşünüp aslında olmadığını onu çoğu şeyden mahrum bırakır o yüzden de söylerim yani
Eğer çok kötü yapmışsa söylerim tabiki genelde erkekler saç sakal tıraşından sonra bu tarz konuşmalar yaparlar niye saçını şöyle kestin Felan filan😂
Söylerim tabi onunda bana söylemesini isterim bence bunda kötü bişey yok
Söylerim veya söylemesem bile yüz ifademden anlaşılır :D
Kusur bulmak için bakmam ki, ama fikrimi sorarsa soylerim
Kızları bilmemde erkeklerde durum farklı 😂 senin tipini... Felan diyoz direk 😂😂😂
Söylerim, kötü niyetli olmadığımı bilmeliler. Yoksa arkadaşlığın ne anlamı var.
Merak edip sorarsa fikrimi evet söylerim. Yoksa banane ne yaparsa yapsın.
Onun tarzı karışmam bana da karışılmasını istemem yersiz bence
Hiç kimsenin egosuna bulaşmam. Kimseyi kanka edinecek kadar saf değilim şükürler olsun 😃
Açıkçası bende öyle bir durum oldu coksuslenerek parka gitmiştim ama yeni evliydim böyle gerektiğini düşünüyordum sonra arkadaşım bana dedi bu ne parka böylemi gelinir gülmüştü bende gülmüştüm ama içimde kaldı...
Evet arkadaşlarıma söylerim
Ben söylerim söylemediğinde daha kötü sonuçlanır bu durumlar
Kırmadan söylerim nede olsa dost acı söyler
yakin arkadasimsa soylerim evet
Yatılı da kaldığım zamanlar öğrenciyken söylerdim
Şu daha güzel olmaz mıydı gibi
Söylerim ama gözlerim asla myle görmez
Benim tarzıma uygun değil derim
Bu açıkça söylenmez bence.
Söylerim ama kırmadan..
Hayır söylemem haddime düşmez
Evet söylerim oda bana söylesin isterim
Söyleyemedim hiç.
Pek kolay değil. Biraz o insanın tutumuna da bağlı:)
Söylerim
Ben de derdim.
Evet bu konuda gerçekçi olmayı seviyorum
Kırmadan söylerim
kendisi fikir sormazsa, direnmezse söylemem
Evet.
Beni ilgilendirmiyor
Beni ilgilendirmiyor
Ay ne yaparsa yapsın banane hiç karışmam
Söylemem
Evet.
Söylerim..
soylemem
Söylerim düzgünce
Söylemem
Söylerim
Sormadan bisi demem
Sorarsa söylerim
Söylerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?