Saç düzleştirme kremi kullandım ve derim tahriş oldu ne yapmam gerekiyor?

Merhabalar, kendimi bildim bileli kıvırcık saçlıyım ve merakımdan dolayı kafama saç düzleştirici krem sürdürdüm ama kuaför saçımın dibine değdirmiş. Ertesi gün kalkınca saçım kafa derime yapışmış ve kafa derim acıyordu. Berbere gidip direk 3 e vurdurdum saçı ve ne göreyim kafam kıpkırmızı. Şimdi 2 şey soracağım

1-Bu kızarıklık çok önemli birşey mi doktora gitmem gerekiyormu acilen?
2-Bu sebepten dolayı saç dökülmesi yaşar mıyım?
Saç düzleştirme kremi kullandım ve derim tahriş oldu ne yapmam gerekiyor?
Cevapla