Hiç manikür yaptırmadım, ama tırnaklarıma şekil veremiyorum gözüme batmaya başladı. Şekil verdirtirken şu tırnak etlerini de halletsinler bari dedim ama bir kere yapılınca sürekli yapılması gerek, hem de daha hızlı uzar diyenler var. Sizce? :/
Bir kere manikür yaptırmak sürekli yaptırmayı mı gerektirir?
Ben hiç manikür yaptırmadım sadece köşelerini kesiyorum ve kenarındaki etleri kesiyorum çok güzel görünüyorlar ki bunu kuaförün kendiside sordu manikür yapıp yapmadığımı bende törpülemiyorum bile dedim şaşırdı birazda tırnak yapısıyla alakalı bence..🙂
Alışırsın zamanla hani kaş aldırmaya bir başlayınca devamı geliyor ya aynen öyle oluyor. Önemli buluşma ve günlerde o görüntüyü yeniden yeniden istiyorsun :)
Bir defa yaptırdığında görüntü hoşuna gider sonra yine yaptırırsın ve sonra yine zaten 3 kez falan yapıldığında artık sürekli yaptırmanı gerektirecek şekle gelir tırnak kenarlarındaki etler uzamaya başlar
Yüzyılın yalanı o inanma. Açıkçası keyfi bir şey ben yeri geliyor 2 haftada 1 gittiğim oluyor, yeri geliyor ayda 1 hatta abartıp arada 2 ayda 1'de gittiğim oluyor. Tırnaklarının etleri maksimum şu an ki haline geri döner. Daha fazlası olmaz yani. Gönül rahatlığıyla başlayabilirsin 😁
Evet öyle. Manikürden sonra şekli kendin koruyabilirsin ama tırnak erlerine dokunma, derin kesersen kolay iyileşmez. Ayrıca 2 haftada bir kesilmesi gerekiyor tırnak etlerinin. Kendi manikür malzemelerini götür, mikrop kapma olasılığı var; ben öyle yapıyorum
Ben yıllardır yaptırıyorum ama açıkcası eğer gitmeye eriniyorsan evde de yapabilirsin. Özellikle tırnak etlerini kesme işi en kolayı. Şekil vermekte evde zorlanırsın onu profesyonel birisine yaptır.
Ben bir kere yaptırdım bir daha yaptırmadım çünkü doğuştan tırnaklarım çok düzgün bir yapıda ihtiyacım olmadığını farkettim hiçbir sorun olmuyo sana kalmış
Manikürde tırnak etlerini alırlar ve slınan tırnsk eti kalın tabaka halinde gelişir daha sonra ve evet bir kez manikür yaptırırsan sürekli yaptırmak zorundasın bence bulaşma
En İyi Cevaplar