Selâmm 🧚🏻
Ne sıklıkla manikür/pedikür yaptırıyorsunuz? Ben 4 ay sonra dün akşam yaptırdım nihâyet şu an benden mutlusu yok. Dişil enerji bakanı gibiyim 😂

Selâmm 🧚🏻
Ne sıklıkla manikür/pedikür yaptırıyorsunuz? Ben 4 ay sonra dün akşam yaptırdım nihâyet şu an benden mutlusu yok. Dişil enerji bakanı gibiyim 😂

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hafta 1 yapıyorum. Eskiden tırnak etlerimi keserdim ama kesmeyi bıraktım. Tırnak peelingi kullanıyorum. Hem daha pratik oluyor, uğraştırmıyor.
Hiç yaptırmıyorum ama kadınlar bunu daha çok yapıyor ve dikkat ediyor diye biliyorum
Aslında sık sık yapılmıyor ama ben canım sıkıldıkça yapıyorum. evde yapmak daha sağlıklı
Haklısın bu konuda 👍🏼🌸
Tırnak kesimine dikkat ederim, o kadar.. Başka bir şeye gerek duymuyorum..
İki gün önce yaptım onu da..
Hiç yaptırmadım kendi işimi kendim görmeyi severim😄
Kafama ne zaman eserse
kendim yapıyorum her ay
Bakim onemli