Soyle... Manikur ve pedikur yapildiktan sonra gorseli o kadar guzel oluyor ki el/ayak esli haline geldikten sonra tekrar yaptirmak istiyorsun. Bu dongu ve/ya batil inancin sebebi bu... Ikinci de... Yaptirdin diyelim. El 10 ayak 20 gun sonra eski haline geri gelir. Yaptirmaya da bilirsin. 😇