
Bakın mesela sarışın çok daha bebeksi ve güzel bir yüze sahip. Esmer kızımız da çirkin değil kesinlikle ama sorsam size de hepiniz sarışın dersiniz :D Genelde sarışınların rahatsız edici bir güzelliği oluyor. Adaletsizlik :/

çünkü sebeplerini yazayım. 1. sarı kadın rengidir. siyah ise erkek. aslında siyah dışında tüm renkler kadın rengi denilebilir. malum erkeklerin dünyası belli düz sade. erkek takımları siyah gri mavi kahve olur. yani sarısınlık kadınların renkli dünyasını yansıtıyor ve karsı tarafa "ben karıyım lan bak sarıda oluyorum kızılda olurum vs" 2. sarı rengi bir tatlılık katıyor. renklerin anlamları var ya. sarı masumiyetmidir bilmiyorum. ama kesinlikle siyaha nazaran daha cici bir algı yarattıgı kesin. siyah hep askerlik sert kadınlıgı ifade eder. filmlerde hep siyah giyen kızlar ya mafya anasıdır. ya erkek düşmanı feminist. ya psikolojik sorunlu. ya asker. depresif vs. 3. sarı ile karsı tarafa verilen bir diğer mesaj "kendime bakıyom len ben. baksana para verdim uğrastım sarısın oldum". dogalın dısına cıkılma oluyor. cogunlukla esmerler sarısın olurlar ya. bu madde aslında cakma sarısınlar için. erkekler güzellik konusunda böyle ilgili hatunları severler. düşün bir kız var. siyah saclı 2 sene sonra yeniden gördün yine aynı sac aynı model aynı renk. olmaz yani. 4. esmerlerin her yerinde kıl oldugu düşüncesinin yarattıgı olumsuz imaj. oysa kimse sarısın bir kız için bu algıyı zihninde kurmaz. ben hep demişimdir sarısınlık hep artı birdir. dişilik hatunluk cicilik tatlılık. belki son maddede nadir olmaları daha arzulanmalarına sebep. sarısın oranı az malum arz talep
feministliğin erkek düşmanlığını olmadığını ne zaman algılayacaksınız? feministlik nedir diye bir araştırma yapmaya dahi gerek duymadan, çevrenden duyduğun cahilce söylemleri benimsemiş olduğun çok belli. esmerlerin her yerinde kıl olabilir bu kimseyi ilgilendirmez. iste o kılları aldırır ister aldırmaz. size ne? sarışınlık artı bir falan değildir. ben esmerim. dişiyimde. hatunumda. ciciyimde tatlıyımda. benim ne olduğum senin gerzekce cümlelerin belirlemez. ben bir kadınım. ve bir kadın sarışın diye ne benden önde olur ne de esmer diye geride olur. ama sen beyinsiz olduğun için bizden hep geride kalacaksın. <333
@touchit insanlar istediklerine inanabilirler. böyle agrasif konusarak tersine hizmet etmeyeceksin. bence diyorum yan, i bence toplum feministliği kadınları yüceltme erkekleri ise yerme olarak algılıyor. esmerlerin kıllı olduğu algısı var. kendi düşüncem değil toplum böyle algılar. alması almaması da benim derdim değil. canım itamından dolayı üzüldüm. olgun karşılayamamışsın. neden sarısınlar diye sorulmuş esmerle kıyaslanarak. bende sebeplerini sıraladım. hoşuna gitmeyecek şeyler duyabilirsin hayatta. hayat böyledir agrasif olmana gerek yok. sen sevsende sevmesende böyle işte. genel düşünce böyle. tabi her tip insan war kimiside sarısın sevmez. dogallıgı bozmus cakma sarısın olmus der. ülkenin geneli malum esmer. o yüzden esmer sevenlerde olcak. son olarak geri de kalmak da benim özgürlüğüm kaladabilirim kalmayadabilirim. sonuç olarak üzüldüm yorumuna düşmanca olmuş
media.giphy.com/media/xUA7baCMQfFkvG5BdK/giphy.gif
Kumral kıvırcıklar en güzelidir.
😂😂😂😂
Sarışıblar nadir guzel oluyor.. bir rus bir amerikan olmadikça alayı.. yabi çogu diyrlim çakma... 1 ton makyaj... rengerank surat. 1 ton makyaj botox vs ile ben de guzel olurum. Sarsiinlarn coğu konplekssli oluyor... evet sarisin tatli olabilir.. ama esmer kadın kara kaş kara göz kadın aSiLDir... net.. esalet siyahtadır malumunuz.. tatlılık başka asillik çekicilik guzellik başka.. çirkin rsmer olmak çaKma sarıSn olmaktan iyidir velhasıl. Sen saışnsın galiba ve boyle bir varSayim yaptin... snn gorusun tabiki saygı duymak zorunDayız.. ama ben katılmıyorum... bkz. Mesela tuğba büyüküstün yüzü bugday ten kasi saçı... vs asalet akıyor hey ben burdayım !! Fiyor bakişları o kara kaşlarıyla.. sarisin bunu yapamaz en fazla 2 dklik muhabbet olur erkekler için.. tabi bazıları mustesna. Herkesin zevki guzellik algıSı farklı. Sözüm meclisten dışarı... 😄💄👡👠👑💎
Kesinlikle esmerlere çirkin vs diyemem. Tubayı ben de çok beğeniyorum ve nice esmer kadin var allah dedirtiyor. Sadece sarışın ve esmer yanyanayken sarışına dikilen gözler rahatsız edici. Ben sarışınım ama bundan memnun olduğum için değil sarışın meraklığının sona bulmasını istediğim için paylaştım aslında :D
Ulkede dogal sarisin cok az diye. Bizim rus gelinde saclari siyaha boyuyor onlarda esmere bayiliyorlar gormedigini arar ya insan o mantik bence
Haklısın tabiki ama ben Türkiye için değil evrensel konuştum. Bu kızlar da Türk değil zaten :)
Cevap
29Cevap
Ehehehe 💁Ya aslında hangisi hada azsa o değerli olur mesela her yer elmas olsaydı elmasın çakıl taşından ne farkı kalırdı mesela Rusya'ya gitsen ordada esmerleri daha çok severler çünkü çoğunluk sarışın
Yoo biz ulke olarak esmer oldugumuz icin oyle bence... avrupada da herkes esmer hastasi mesela... ben kizilim kimseye karismiyorum rahatim :-P
AYN ÖYLE :)
Resimde bariz şike yapılmış. Yani bu sarışının yanına bu esmeri korsanız tabii ki sarışın der erkekler.
Bembeyaz tenli ve sarışınım boyum 1,69 ve hep küçük gösterdiğimi söylerler. Bence göze hitap eden beyaz ten. Ve daha çok dikkat çeken. Şükür 🙏🏻
esmer daha çekici ne o öyle saçını boyayan kendini sarışın saniyo sakma sarışınlar 😂😂😂 esmer ten her zaman afantaşdir ve çekicidir kimse esmer yerini aalmaz aptal sarisinlar
Neden güzel bilmiyorum da sarışınlar öncelikli tercih sebebiler bence :D
sarı renk daha çekicidir gözlerde renkli ise etkisini 2 kata çıkarıyor çekiciliğin
çünkü sarışınlar daha güzelde o yüzden esmer herkes olabilir sarışın doğunur gülüm
Esmer ne be kara kuru bisey sarisinlar cok tatlidir 😀
Burda sarışının daha güzel olmasının sebebi saçı değil
Bende sarışınım ama tam tersine esmerler bana daha güzel ve çekici geliyor ayrıca bunlar full makyaj doğal değil ülkemizde sarışının rağbet görmesi az olmasından kaynaklı rus bir arkadaşım var rus erkeklerin esmerleri daha çok beğendiğini söylemişti
yo sarısın guzel nadir oluyor bence esmer guzel daha cok
Bir kız çeşidi daha var tatlı minyon tipli beyaz tenli kestane saçlı olanlar bence onlar güzel
Ben 🤣🤣
Hahhaha. Saka yaptim.
ıyı.
Ben kumralım en iyi ten ben ve benim gibilerinde :)
Ama ama ama... Makyajı silince esmerin gücü durdurulamaz ! :)
5 tane sarışını topla, bir tane esmer etmez...
Evet.. !! 😍😍
İkiside ayrı güzel bence..
Burada öyle olmuş ama başa baş gittikleri de olur dksf
o neden öyle göz renginden dolayı erkektede açıkrenk olanlar hep daha çekci gelmiştir bana
Sarışın ve beyazlara karşı bir zaafim var ama esmer bir sevgilim olmuştu hepsinden iyiydi
Bunların ikisi de esmer hatta dip boyası gelmiş adfg
Sarışın çirkin olsa bile yine sarışın derim. Zaafım var ne yapayim 😄
Sarışınlık veya esmerlik saç rengiyle olmaz ki burda ikisinin ten rengide aynı
Cunku sarisinlar cok iyi yerim bunuda 😍adi ne acaba bu fistigin
Feriha
Boşuna dememişler sarışının adı esmerin tadı diye 😀
Tabi göreceli bir söz ☺
of if bu ikisini varya sabaha kadar dinlenmeden be dhdhdjr uff
Bir sarışın olarak saç rengimiz daha nadir olduğu için türkiyede
Ya sarışın dediği boya saçını boyuyorlar sonra sarışın oluyor bu kadar basit :))))
Beyaz ten siyah sac der geçerim. 😝
+1 :)
sarışının adı esmerin tadı
Sarışının adı var esmerin tadı var.
şu an attığın fotoğrafta 2 kızda esmer
Çünkü daha güzeliz de ondan.
bakışlarda bile sarışın 10-0 önde gözünü sevdiğim
Ben esmerim
Ben esmerciyim
Esmer tercihim her 2 cinsoyettede
hayir esmerler daha guzel erkek olsun kiz olsun
sarışın pembemsi ten daha çekici geliyor.
Sarisin eglenmelik
Esmer evlenmelik
Esmerleri oldum olası sevemedim
göreceli kavramlar bunlar
Böyle sarışın nadirdir ama
Orucluyuz yapmayın böyle seyler
Kim demiş onu
katiliyorum😊
Evet öyle
Esmer
Ama bence esmer
Sarışın sevmem
Nadir olan guzeldir
süperler ya
Esmerrr 😍
Bunlar ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar