Sarışınlar genel olarak esmerlerin yanında neden daha güzel?

Sarışınlar genel olarak esmerlerin yanında neden daha güzel?


Bakın mesela sarışın çok daha bebeksi ve güzel bir yüze sahip. Esmer kızımız da çirkin değil kesinlikle ama sorsam size de hepiniz sarışın dersiniz :D Genelde sarışınların rahatsız edici bir güzelliği oluyor. Adaletsizlik :/
Sarışınlar genel olarak esmerlerin yanında neden daha güzel?
Cevapla