

Emek harcayıp da böyle bir şeye sahip olmak ister misiniz?


Ben benim beyden memnunum o da göbekli ve dünyanın en tatlı varlığı bence xdd
benim erkek arkadasim oyle Şu an o sekile girmeye basladi ve 138 kiloydu
Cevap
2Cevap
Fotoşop ile getiririm
Fotoğrafımı yolluyorum
O hale gelsin sonra alıyım 😛😛😛
Çoh ahıllı sen
Gerek yok böyle işlere
Göbekli de severiz
iğrenç ıyyy
Ay Yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar