Gece kalması iyi olur deniyor genelde. Peki ertesi sabah nasıl temizliyoruz?


PrettySweetyWoman sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Yettim imdadına Bıngılgül asdfgh
Kirpik diplerinde ya da kaş aralarında kalan kalıntılar için bebek şampuanı tercih ediyorum. Zarar vermediği gibi, gereken temizliģide sağlıyor. Temizleme mendilleri ya da yüzümüzü sade su ile yıkamak yetersiz kalıyor.
Yağ diyorum ama, yağ da gider mi :(
Yağ için diyorum zati =/
He kalıntı deyince dedim o neydi gız.
Bebe şampuanım yok ama neyse alırız, tişikkirlir Yarmagül <3
Yağ, maske vs kalıntıları için en iyi temizlik; bebek şampuanı. Rica ederim 💙
Onlar cilt tarafından emiliyor zaten. Sabah normal günlük temizleme rutinini uygulamaya devam. Ek olarak bir temizliğe gerek yok. Ben sabahları yüzümü temizleme jeli ile yıkıyorum ve nemlendirici mi sürüyorum.
Onlari zaten kirpikler ceker ki. Temizlemete gerek yok
Sabah yağlı kalıyor :(
Benim hemen emiyor ya kirpiklerim belki fazla suruyorsundur
Evet o da bir seçenek, olmuyor gibi hissettiğim için bol bol sürüyor olabilirim.
Hafif sursen daha iyi bence
Ben vazelin kullanıyorum kaşlarım ve kirpiklerim için, gece yatmadan önce de sürüyorum sabaha emiliyor.
Temizlemeye gerek kalmıyor mu? Vazelini çok duydum ama nedense inanasım gelmiyor ya :(
Ben bu aralar sürekli evde olduğum için temizlemiyorum. Kendi kendine emiyor. temizlemek istersen de yumuşak bir mendil ile silebilirsin.
Ne işe yarıyor peki?
vazelin dudaklarıda yumuşatıyor
uzamasını ve gürleşmesini sağladığı ile ilgili bir yazı okumuştum. tabii kişiden kişiye değişir diye düşünüyorum. ben memnunum
Dudaklara kullandım da göze ı ıh tırsıyorum.
dandirik birşey kullanma
Bebek şampuanı kullanarak temizliyorum, önceden sabunla temizlerdim gözüm haşlanırdı hatırlayınca içim acıdı yine:d
Benzer benzeri çözer prensibiyle Melis Limes diye bir kadının videosundaki yağ karışımını yapıp siliyordum fakat şu an yapmıyorum.
Bebe şampuanı ozellikle de Dalin yeterlidir bebek 😄
Ben dove nemlendiricili sabunla yıkıyodum kirpiklerim için kullandığım sıralar
Ben temizlemiyorum ayrı bir şekilde yüzünü 5 kez yıka yeterli :)(:
Kaşta pamuk ile silinebilir diye düşünüyorum
Yağ bir süre sonra yağ bezesine dönüşebiliyormuş, ondan biraz daha mı sıkı silinmeli acabası?
Yüz temizleme jeli kullanıyorum ben.
Özel bir temizleme mendili vardır.
Ben normal yüzümü yıkayınca geçiyor
Yeşil sabun ile temizleyebilirsin.
Elimi yüzümü yıkayarak
Sabunla yıkayabilirsin.
yüzünü sabunla yıkarken çıkar zaten
su sabun :p
Yuzunu yika sabunla
Hiç sürmedim.
Islak mendil
Sabunla.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar