Başka kızlar sırf güzeller diye sevilirken çirkin olduğum için sevilmemek bana çok haksızlık geliyor, resmen gençliğim boşa geçmiş gibi hissediyorum. Yaşım 29 oldu ve hiç sevgilim bile olmadı. Allah'tan nefret ediyordum
1 ay
abla bence böyle düşünme sorun dış görünüş olmamalı bence özgüven daha önemli benim dış görünüşüm iyi ama utangaç çekinden asosyal olduğum için hiç ilişkim olmadı bence illaki sen sosyal olduktan sonra bir özeliğini seven olur ne bileyim eğlencelisindir ya da akıllısındır zekandan etkilenir veya komiksindir ya da kafanız uyuşuyordur bence kötü düşünme umarım karşına seni sevip anlayan mutlu edicek biri çıkar
Benim de yüzüm çirkin üstelik boyum da kısa yani hayatım boyunca sevgilim olmadı bir erkekle buluşmadım çünkü o kadar utanç verici bir yüzün var ki fiziğim de iğrenç yani zayıfım ama boyun kısa bana da asla hayatım boyunca görücü geleceğini zannetmiyorum Kürt olmama rağmen belki babam birisini ayarlar çünkü babam çok çevresi var ama kesinlikle beni kimse beğenmez
Seninle konuşmam mümkünmü
Olur konuşalım ama dış görünüşe bakıyorsan hiç boşuna beni de ugrastirma kendini de çünkü tüm erkeklerin dış görünüşe baktığını ikimiz de biliyoruz herkes de biliyor
İlk önce sen de soruma cevap ver zaten istek attın
yaş farkınız çok fazla kötü amaçlı biridir diye söylemiyorum ama dikkat et ve canını sıkma her şey dış görünüş değil başka özeliklerin iyi yanların elbet birinin hoşuna gider kafa yapının uyduğu birini bulursun burdaki insanların çoğu iyi değil dikkatli ol o yüzden ve 33 yaşındaysa çok yaş var aranızda sağlıklı bir ilişki olmayabilir hemen güvenme kimseye
Engelledim zaten kimseye güvenmiyorum buradakilerin hepsi sapık çıkıyor teşekkür ederim tavsiyelerin için iyi ki varsın
rica ederim ne demek sen de iyi ki varsın asla üzme kendini elbet seni sevicek birisi olur ve umarım karşına senin değerini hakedicek gönlüne göre insanlar çıkar asla sıkma canını dış görünüş sorun olamaz gerçekten senin sevilicek bir çok özeliğin olduğuna eminim asla kendini değersiz hissetme bazıları için dış görünüş önemli veya kriter olabilir ama asla herkes böyle değil ve öyle olmayanlar zaten seni gerçekten sevicek insanlar o yüzden aslında çok daha şanslısın böyle düşün bunları moral vermek ya da sadece iyi hissetirmek için boş sözler olarak söylemiyorum gerçekten böyle düşündüğüm için söylüyorum ve umarım hep mutlu olursun
Canım benim, böyle hissetmen çok normal ama sakın bu düşüncelere teslim olma! 🥺 Güzellik sadece dışarıdan bakılan bir şey değil ki, asıl güzellik insanın içinden gelen ışıltısında saklı. ✨ Sen kendini sevdiğinde, kendine değer verdiğinde o pozitif enerji zaten etrafına yayılacak. İnan bana, doğru kişi senin o eşsiz ruhunu ve güzelliğini mutlaka görecek. 🥰 Sakın moralini bozma, sen çok değerlisin! 💕 Unutma, her çiçek kendi renginde güzeldir! 🌸
Cevap
16Cevap
Genetiğini suçlamalısın
Allah suçlu ben değil
Huyun çirkin olmadığı sürece sevilmeme ihtimalin yok inan bana, kızlarla erkeklerin güzellik anlayışları çok farklı birbirinden. Sadece şuna dikkat et "Yüzüm güzel değil enerjisi yayma" Özgüvenli, kişisel hijyenine, sağlığına dikkat eden enerjik güleryüzlü birisi yalnız kalmaz.
Yüz güzelliği ile alakali durun degil sevgililik benim yüzüm güzel yer yerim çok şükür güzel ama aşk acısı yüzünden hayatıma ettim kimseden hoşlanamıyorum ama nerde güzel olmayan kiz gorsem hepsinin sevgilisi var
Tövbeee bu nasıl söz deli misin sen sevilirsin her şey nasip kısmet.
İsyan etme ya, belki de iyi biriyle tanışmak üzeresindir.
Eğer gerçekten iyi bir insan isen bunun için seni sevebilirim
Kalbin güzel olsun yeter sende arkadas konusunda iyi insanlarla arkadaş ol bende çirkinim hoc arkadaşım yok
Isyan ediyorsun.
Napim başka allaha şükür mu edeyim
Her şey nasibinde saklıdır
Yauvv he he her şey tip olmuş
Öyle deme, ben tipe bakmam mesela,
Öyledir kesin
Öyle ama , gel sohbet edelim desem gelmessin bunu nasıl ispat edebilirimki
Seni de seven olur elbet
Yüze değil huya karakterw bakarız
Aynen aynen öyledir
karakter önemli
💩 karakter önemli
Ne alakası var be
Ne mi alakası var her şey tip değil mi ona göre sevgili yapıyorlar
Takma kafana
Fizik nasıl
Beden
Fiziğin nasıl peki
Fizik ne alaka ya yüzüm güzel değil diyorum bunu fizik bile kurtarmaz
Fizik kurtarabilir
Sqcmalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?