Cok güzel değilim diye hicbirzaman sevilmeyecek miyim?

Erkekler bana hep sıradansın diyip duruyorlar bana değer vermiyorlar bu yüzden ben de ayrılıyorum yanlış mı yapıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Yarım yamalak sevilecegime hiç sevilmiyim yalnız kaliyim kafasındayım
Cok güzel değilim diye hicbirzaman sevilmeyecek miyim?
Cevapla