Herkes beni beğenmesine rağmen neden kendimi bu kadar çirkin ve yetersiz hissediyorum?

Üst dudağımı ince buluyorum. Burnum aslında çok düzgün ama bana yavaş yavaş aynada boyutu büyük gelmeye başladı. Cildim akne lekeleri ile dolu özellikle çene yanak full akne izleri. Badem göz çekik göz çok severim benimkiler eşek yükü gibi kocaman. Göz altlarım genetik mi bilmiyorum hep koyu kahve mor gibi. Yani ben gerçekten kendimde çok kusur buluyorum ama beğenmiyorum da kendimi. Göz altlarımda gülme çizgileri kırışıklık oluştu bu yaşıma rağmen. İleride dudak dolgusu ve botoks yaptıracağım ama hiç istemiyorum maalesef mecbur kaldım
Herkes beni beğenmesine rağmen neden kendimi bu kadar çirkin ve yetersiz hissediyorum?
Cevapla