Kendimi çirkin hissediyorum, kimse benden hoşlanmıyor; özgüvenimi nasıl toparlarım?

22 yaşındayım. Çirkin olduğum için karşı cinsten kimse benimle konuşmuyor veya hoşlantı duymuyor. Temiz giyinirim, bakımlıyım. Ama onlar bana acizmişim veya engelli bir bireymişim gibi bakıyorlar. Bazen bu durum beni çok üzüyor. Sonuçta böyle olmayı ben seçmedim. Seçemediğim özellikler yüzünden böyle davranılmam zoruma gidiyor.

Bu durum yüzünden artık evlenmeyi de düşünmüyorum çünkü karşıma kimse çıkmayacak. Benim de kaderim böyleymiş. Sırf çirkinim diye.

Kendimi çirkin hissediyorum, kimse benden hoşlanmıyor; özgüvenimi nasıl toparlarım?
Cevapla