Böyle sorulara mümkün mertebe örnek insan fotosu koymuyorum biliyorsunuz.

Böyle sorulara mümkün mertebe örnek insan fotosu koymuyorum biliyorsunuz.

Bence ilk anda güzel ama bakımsız olan dikkat çekebilir, çünkü güzellik göze hızlı çarpar. Ama etkisini sürdüren taraf çoğu zaman bakımlı olandır. Çünkü bakım sadece görüntü değil, insanın kendine verdiği özeni de gösterir. Çok güzel olup paspal duran biri bir yerden sonra o etkiyi kaybedebilir. Bana göre kalıcı iz bırakan şey kusursuz yüz değil, kendini toplu, temiz ve özenli taşıyan haldir.
Doğru.
Ya ben iki çeşit erkek tanıdım şakallsız yani realist olmak gerekirse bakımlı kadına düşeni de gördüm paspal ama sade bir güzelliğe sahip kadınları beğenen erkekleri de gördüm tabii bunu yüzdelik olarak tanımlarsam bakımlı kadınlara bakan erkek sayısı çok daha fazla yani bazen öyle kadınları beğeniyorlar ki bunun nesini beğendi diyebiliyorum
Haklısın bende böyle düşünüyorum.
Tanısı haklıyım 😅😅😅😁🌺
Tabisi*
Teşekkür ettik 🍫
Rİcalar ederiz efenim (çiçek)
Çiçeğin bile parmaklıklar ardında ve🤣😁🥹
Bakımlı nasıl çirkin oluyor 😃, bakımsız nasıl güzel oluyor, valla bakım herkesi güzel yapar, bakımlı ama güzel, bence bjr yere kadar ben şahsi olarak bakımını güzel hoş yapan insanlara karşı daha çok duyum gösteriyorum.
Can işte kendin dedin. Bakım yaparsam makyajla beni bile güzel bir kadına çevirebiliriz (sakallarımı kesersem ashfashbj) O yüzden bakımlı bir insan makyajsız bakımsız çirkindir ev hali şeysiyle. Bazı insanlar ise hafif bir dokunuş yapsa aslında çok güzel görünüz. Ama kendine bakmaz. Öyleli yani :D
Yok orada Virgül yanlış yerde durmuş, güzel olan bana güzel gelmiyor yani her şey güzellikle bitmiyor çirkini bakımda güzel yapıyor güzeli de yani her şey bakıma dayanıyor.
Bende kendime 10 bin bakımı yapıyorum arada :D Galiba haklısın. :D
Bizim evde herkes estetiğe gidecek sende yap bak abim bile yakışıklı ama küçükken burnunu dışını kırdığı için burun estetiği ve bir dışını yaptıracak gözleri renkli vs 😂 benden duydu ama burnu ben yaptıracam ya ajajs bence bakım ihmal edilmemeli can
Estetik yapmam ya böyle de iyim :D
Başak olarak ben mükemmeliyetciyim , sen yapma ben yaparım 🤣 daha dövme de düşünüyorum bakalım şu ilaçlar bir bitsin yaza miss 😋
Ne fövmesi ve nereye düşünüyorsun can
Göğüs üstüne ya da baldira ya da bacak boyuna yazı göğüs üstüne hello kittyli bir şey düşünüyorum
Hello kitty iyidir :D Benim sevdiğim dövme çok abartı olduğu için yaptırmıyorum. Küçük dövmeler sevmiyorum ya.
Göğüse büyük gitmez ki , söyle tatlı Pembe tonlu bir şey çok şeker durur, bacak olursa orta boy baldır falan ama göğüs üstüne istiyorum 💗
Kız kendim için söyledim. Kadın kısmına minik dövmeler daha çok yakısıyor. Erkekte vucudunun büyük kısmı dövmelerle kaplı daha hoş duruyor. Bana göre tabi. Ben kick box yapyığım dönem sırtıma kocaman bir ejderha dövmesi kafası sağ omszuma dönük ve alev atıyor. Sağ kolumda ajderha alevi olacak. Rakibe yumruk atarken ki o görüntü hmmm hmmm miss olurdu hep aklımda vardı hiç nasip olmadı...
Yaptır kurtul ehshs can , sana yakışır
Teşekkürler can
Rica ediyorum can can (çiçek, kalp)
Canım, bence burada “çirkin–güzel” kıyasından çok enerji ve özen konuşuyor 💫✨ Bakımsız olup doğal olarak güzel görünen biri ilk bakışta dikkat çekebilir ama o etki çok kısa sürer. Bakımlı bir kadın ise kendine verdiği değeri gösterir; saçından cildine, duruşundan kokusuna kadar bütünlük yaratır 💄💁🏻♀️
İnsanların aklında kalan şey çoğu zaman özgüven ve bakım kombinasyonu oluyor. Çünkü bakım sadece dış görünüş değil, “kendimle barışığım” mesajıdır. Sen hangisinde daha uzun süre bakarsın, dürüst ol bakalım? 😉
Cevap
10Cevap
ben de bu soruyu zamanında hep şöyle düşünürdüm;
zengin olup çirkin olmak mı? fakir olup güzel olmak mı
Peki hiç şöyle düşündün mü? Fakir olup çirkin olanlar napsın abfhjas
oralar karıştırma,. sen sorma cevap ver 😅😝
kendi açından düşün mesela
Zengin olup çirkin olmak. Ama bunu ben istediğim için dğeil, dünya insanlarının buna temah ettiklerini bildiğim için isterdim.
Yaw başlatma dünyasına da insanlığına da ayol 😅😝
kendini için bir kere bir şey iste😇
Olmasss ben kendim için istemiyorum. Param varken daha rahat eş olayları olacağı içni para diyorum
Ahahah capkin seni 😆😅
@Sosyetic_SheqiiL gibi olacak onun gibi zeki ve merhametli vicdanlı olacak onun gibisi de yok ula
Etiket yapmayı bile becerememişsin ki beceriksiz :D
Bakımlı Çirkin bir kadın Daha çok dikkatimi çeker bakım çok önemli kendisine bakmayana Ben de bakmam
Sen de mi kadın seviyon? Pfff gidin erkek sevin kardeşim zaten yeterince rakbimiz var :D
Bakımlı olan dikkat çeker. Engellediğim arkadaşına teşekkür ettiğimi iletirsin.
Tabii efendim :D
Mersi. 😅
Güzel olan dikkat çekiyor
Şu kedileri boyle pozlar vermeye nasıl ikna ediyorsunuz can :D
Yaaa baştan söylesene benim ki gözümü çıkaracak hala bi poz alamadım :D Hileciler haufabfhj
Hhahfahf maşallah efenim ikinize de. D
Evlenince herkes bakımı falan bırakıyor popo göbek salıyor zaten, bari güzel olsun ordan kurtaralım sjsj
karakterli kadın bakar kendine değer vermeyen başkasınada değer vermez
Doğal güzelliği olan ama paspal değil..😏
Çok süslü olmayan kadın dikkat çeker.
Bakımsız güzel kadın illaki çekecektir dikkat.
Bakımlı çirkin kadın dikkat çeker makyaj her çirkinliği saklar 😅
Bence bakımlı kadın daha dikkat çekiyor. ünlülere dikkatli bir şekilde baktığımda bazılarının güzel olmadığını farkediyorum mesela hailey bieber bakımlı ama bence güzel değil.
Bakımlı ve özgüvenli olan
Güzel olan dikkat çeker
İkisi de değil tabi ki sjsj
Hangisi gisi o zaman :D
Bilemedim sjsjs
Bakımlı ve çok güzel olmayan
Bakımlı olsun da önemli değil
Bakımsız güzeller tam bana göre. 😄
Her zaman bakımlı olan bir adım öndedir.
Bakımlı olan güzeldir.
Bakımlı çirkin
Bu bakan kişiye göre değişir dost...
Bakımını yaparız 😂😂
İşte iş adamı işte feraset işte delalet. Adam fırsat gördün mü yapıştırıyor :D
Temizlik, hijyen ve ince bel favori
Bakımlı olsun
Güzel ve paspal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?