Her ikisi de aynı kişi. Lady GaGa. Evet sorum açık fikriniz nedir?
Doğal olsun çirkin olabilir
Estetikle ağır makyajla güzel olan yapay güzel kadın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
O kadın mı bu kadın mı? Büyük popo mu küçük popo mu? Makyajlı mı makyajsız mı? Onu bunu bırakın da, kategorize etmesek mi?
Estetik ameliyatı falan herkesin kendi kararı. Kim yaptirmak istiyorsa yaptırsin gayet normal.
Hiç kimse güzel olmak zorunda değil. Doğal olmalı kendi olmalı. Başkaları için yaşamıyoruz
Cevap
13Cevap
Önce insan sonra kadın sonra güzel olsun.. Makyajın oluru varda eger saglik için şart degilse estetige karşıyım...
Bir kutu deterjanla yikamali yapay olanı. Kandirilmayalim. :D
Sabah uyandığımda yanımdaki kadını tanıyamadıktan sonra neye yarar
ikiside aynımı biri ucubeye benziyor estetik olsun bari
Bu kadar çirkini olmazda oldu diyelim makyaj yapmadan gelmesin
Her doğal güzel olacak diye bir şey yok..
Doğal olsun çirkin olsun hanımefendi
doğal olsun en azından supriz olmaz
Doğal olsun çirkin olabilir
Ikisinin de kendine göre özelliği var
sonuca bakarım ben.
Sevgiliyken gördüğün yüz 2. Si olsa da evliyken sabah kalktığında gördüğün yüz 1. Si olacak. Doğacak çocukların da ilkine benzeyecek
evleneceğimi nereden çıkardın her beğendiğimiz hatunla evlenecek olsak ohoğoo masal padişahlarından daha geniş haremim olurdu şimdiye
Sonuçta bunlardan biriyle evleneceksin
evlilikte dış güzelliğe bakmam ben öncelikle içine bakarım.
Allah vermediyse estetik şart
Doğal kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar